Абе то ми стъпи на 7 000лв с разните такси и данъци та за някакви си 85лв да споря няма файда . Но не е редно държавата така да се подиграва с поданиците си .
Точно така,колега!Когато една "държава" като нашата счита живеещите на територията си за поданици,а не за граждани-огън да я гори!!
Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Туй с плащането винаги сме си плащаил и пак ще плащаме . Ние сме като бръшлян чувал ,колкото и да го тупаш все пуска по малко брашно. :D Може ли някой да ме светне от къде се регулирват фаровете му защото сега по вечеря ги пуснах и гледам че светлината на левия фар бие много по ниско от на десния . Дали са с електромоторчета да се нагаждат или ръчно .то сигурно пише из книжката вътре но ще трябва да я разлиствам .В ляво от волана на таблото има разни бутончета и май от там нещо се прави .
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
първоначално се настройват ръчнослед това с копчетата при натоварване на колата се мърдатдругото е темпоматтретото не знам какво е :Dотдолу са светлините за мъгла и паркиране
Еее, колега Коцев, мислех, че поне теб не те мързи да прочетеш читанката! :DПък си има нарисувани и символи по копчетата! Но ако са разрегулирани фаровете, моторчетата няма да помогнат!
Е ,анджък те това копче го натисках снощи но не видях никаква промяна . Значи първо трябва ръчно да се регулират и доколкото четох май се сваляла кората под калника за да се стигне до фара . Абе днеска по обед на светло ще огледам на второ четене нещата . :D
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Е ,анджък те това копче го натисках снощи но не видях никаква промяна . Значи първо трябва ръчно да се регулират и доколкото четох май се сваляла кората под калника за да се стигне до фара . Абе днеска по обед на светло ще огледам на второ четене нещата . :D
Предполагам че си включил контактния ключ преди да натискаш тези копчета.Регулировката на фаровете ще ги провериш по следния начин:Намираш една равна стена вечер и поставяш колата хоризонтално на 3 метра от нея перпендикулярно.Измерваш с метър разстоянието от платното до центъра на фара,вадиш от тази стойност 15 см и с получената стойност теглиш една хоризонтална линия с каквото намериш подходящо на тази стена.Палиш фаровете на къси и поставяш регулатора да е насочен за светене нагоре.Центъра на светлинните петна на двата фара трябва да са ти на тази линия.Ако има отклоненния се уточняват от регул.винтове на самите фарове-горе/долу,ляво/дясно.Регулиращите бутони от купето не могат да извършат тази регулировка.Те са ти нужни след нея,когато си поставил по-голям товар от зад за да свалиш нивото на осветеност надолу,и то едновременно с двата фара.Успех!
Е ,анджък те това копче го натисках снощи но не видях никаква промяна . Значи първо трябва ръчно да се регулират и доколкото четох май се сваляла кората под калника за да се стигне до фара . Абе днеска по обед на светло ще огледам на второ четене нещата . :D
Предполагам че си включил контактния ключ преди да натискаш тези копчета.Регулировката на фаровете ще ги провериш по следния начин:Намираш една равна стена вечер и поставяш колата хоризонтално на 3 метра от нея перпендикулярно.Измерваш с метър разстоянието от платното до центъра на фара,вадиш от тази стойност 15 см и с получената стойност теглиш една хоризонтална линия с каквото намериш подходящо на тази стена.Палиш фаровете на къси и поставяш регулатора да е насочен за светене нагоре.Центъра на светлинните петна на двата фара трябва да са ти на тази линия.Ако има отклоненния се уточняват от регул.винтове на самите фарове-горе/долу,ляво/дясно.Регулиращите бутони от купето не могат да извършат тази регулировка.Те са ти нужни след нея,когато си поставил по-голям товар от зад за да свалиш нивото на осветеност надолу,и то едновременно с двата фара.Успех!
Добре си го обяснил, но на лек автомобил 5% наклон на фара си е направо убийствен.Малко си преувеличил в цифрата.На 3 метра от стената, както си го обяснил, при 1.1% (по спомен) пад на лъча са 3.3см по-ниско на стената.Той ако смъкне 15см на всеки 3 метра, то лъча ще му пада на няма и 15 метра, което е много недопустимо.
Честито Стило и много да те слуша!Няколко въпроса...Казанчето кафяво ли е или има бледа червеникава течност? - от снимката не си личи.Застани срещу някоя стена и виж дали ти работят машинките на фаровете. При мен едната сочеше надолу, другата нагоре, и така бяха останали.Аз тепърва ще търся машинки, моите са зле. Настройката до колкото аз видях е само наляво и надясно, нагоре и надолу е с машинките.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Снощи като се прибирах спрях пред гаража да слеза да отворя вратата и да вкарам колата . Но преди да сляза виждам светлината на двата фара върху вратите на гаража и там ясно се вижда ,че на левия фар снопа светлина е близо с един педей по ниско от на десния .Двигателя работеше така че съм дал контакт и тогава пробвах с тия бутончета но никаква реакция не видях . Днеска на обед ще огледам по подробно механизмите за регулирване и ще видя къде е причината . Благодаря за отговорите .То не че е голяма философия но питам преди да почна да ръчкам . :DКазанчето не е кафяво а от антифриза изглежда така .Те там в автокъщата го проверяваха и всичко е точно .
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Сега ще го понамразиш като разбереш къде тябва да бръкнеш че да стигнеш до тез машинки.Писал съм в темата за опознаването как стигнах аз до тях, и как изглеждаха.Сега трябва донор.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Снощи като се прибирах спрях пред гаража да слеза да отворя вратата и да вкарам колата . Но преди да сляза виждам светлината на двата фара върху вратите на гаража и там ясно се вижда ,че на левия фар снопа светлина е близо с един педей по ниско от на десния .Двигателя работеше така че съм дал контакт и тогава пробвах с тия бутончета но никаква реакция не видях . Днеска на обед ще огледам по подробно механизмите за регулирване и ще видя къде е причината . Благодаря за отговорите .То не че е голяма философия но питам преди да почна да ръчкам . :DКазанчето не е кафяво а от антифриза изглежда така .Те там в автокъщата го проверяваха и всичко е точно .
Сигурно е имала удар и е сменян фар, съответно некадърно са закачили машинката и/или и двете машинки са ти корозирали яко, тъй като това е детската болест на Фиат Стило.
Удар не е имало, че всичко си е точно . Поне това огледах преди да я купя . Там я вдигахме на канал . Тия подкалници корите демек ги гледам в много добро състояние са . Имам си топъл гараж и щом трябва ще облека "бойната" форма свалям предните колела, корите въоръжавам с търпение и пей сърце . Не разбрах дали в събота на Дряново ще има някой с такова Стило да дойда и да си разменим някой приказки относно подържането на тоя вид автомобили .
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
BOНе е убииствен.Фаровете не светят в една точка,а имат доста разсейване във всички посоки.По този начин ще си хоризонтира фаровете и после ако не му харесва може да си ги повдигне допълнително и двата по равно.За по надалече имаш дълги светлини.Но това е гаранция че идващите насреща коли няма да ти мигат с фаровете.
Абе що като погледнах на обед ми се струва че фара се сваля много лесно ??? Тъй както гледам един болт го държи и ако го развия би следвало да излезе напред Пак огледах за удар но няма такъв . Има една жълта пласмасова пъздерка казано по нашенски с която би следвало да се променя наклона на фара. Довечера има мачове но утре вечер може да се позанимая в гаража .
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
BOНе е убииствен.Фаровете не светят в една точка,а имат доста разсейване във всички посоки.По този начин ще си хоризонтира фаровете и после ако не му харесва може да си ги повдигне допълнително и двата по равно.За по надалече имаш дълги светлини.Но това е гаранция че идващите насреща коли няма да ти мигат с фаровете.
Ами така е.Ама да не се наложи да кара извънградско цяла вечер на фарове, при по-интензивен трафик, когато включването на дълги светлини е почти невъзможно и ще разбереш идеята ми. Ако колата си е добре, не е изкривена, с оригиналните фарове и т.н. то настройката по предписанията за пад на лъча от завода производител определено няма да заслепяваш никой и отсрещния човек ще му е все тая (няма да забележи) дали лъча ти пада на 10 метра пред теб или ти пада на 40 метра. Ама за теб ще бъде много гадно, особено в горната ситуация както дадох за пример.
Коментар