Интересува ме много този въпрос, надявам се да няма негативни и крайни отговори. Да не се стига до предупреждения и безсмислени, глупави, обидни спорове. Нека всеки изкаже собствено мнение! Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е по-по-най
Collapse
X
-
Разбира се Ланча, тя е върха на Италианското автомобилостроене.Все пак Фиат е масовата кола за ежедневието.Алфа Ромео са насочени към по-спортно ориентирани шофьори.Ланча е за по улегнали, все пак произвеждат основно семейни-седани.Това е моето виждане по въпроса ти Колега.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Аз имам предвид производството от самото начало, не говоря само за последните модели. Иначе на мен от италианките Алфата най ме радва. Като изключим Ферарита, Ламбота и т.н.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
аз също съм на мнение с колегите до тук . понеже не съм запознат мн с моделите на ланча , само с дедрата отчасти и ако може да се сравнят темпрата и дедрата.ланчията я бие с по-високия си клас.има един колега продава си ланчата , пак комби както мойта темпра , е да ви кажа като му гледам снимките ми се ще да я имам тая кола.не че не ми харесва и темпрата си е мойта любовайде поздрави на всички колеги.п.п. аз също апелирам да не се впускаме в излишни спорове и прочие..... всеки за себе си изказва мнението ! :D
Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
Като съм казал че Ланча е по-добра от Фиат не съм имал само модели като "Тезис" за пример а и по-старите.Просто при нейните модели и сглобката и качеството на материалите дори при старите модели е на доста по-високо ниво.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Разбира се Ланча, тя е върха на Италианското автомобилостроене.Все пак Фиат е масовата кола за ежедневието.Алфа Ромео са насочени към по-спортно ориентирани шофьори.Ланча е за по улегнали, все пак произвеждат основно семейни-седани.Това е моето виждане по въпроса ти Колега.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Както бе казано във някоя друга тема - при еднаквите части за двата автомобила, след минаване на ОТК, по качественните отиват при ланчия.ОФФ: За сега в плановете ми в близкото бъдеще съм си харесал Либрата 1.8vvt (комби), не че ще се разделя с темпрата - там ми е тръпката, просто ацки ме кефи визията и нищо че е 91г.
Коментар
-
Joro написа:Както бе казано във някоя друга тема - при еднаквите части за двата автомобила, след минаване на ОТК, по качественните отиват при ланчия.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Все едно да питате кое е по-добро - Тойота или Лексус, Нисан или Инфинити...Ланча е луксозната марка на ФИАТ. Така е заложено от производителя, и всякакви спорове и коментари по темата са излишни.Не напразно, кабрио модела на Гранде Пунто се казва Ланча Купе...просто защото цената, с която е на пазара не отговаря на сегмента на ФИАТ.Ето част от текста на новината:"...Първоначално се предполагаше, че Bertone ще произвежда автомобил тип купе/кабрио на базата на новия Fiat Grande Punto. Във Фиат обаче са преценили, че един такъв автомобил би имал по-малко шансове да постигне пазарен успех, заради несъответствието между имиджа на марката и по-високата цена, която новият модел ще има. Затова са избрали по-логичното решение новото купе/кабрио да бъде с марката Ланча.Lancia e част от групата Фиат и се позиционира като производител на по-скъпи, по-комфортни и представителни автомобили. Така тя не е конкурент на по-евтините модели на Фиат или на спортните коли на Алфа Ромео ...."Не само сега, а и винаги в историята Ланча е била по-добрия ФИАТ. И не само като семеен автомобил, но и като спортен.Спомнете си за успехите на Ланча Делта във WRC шампионата. Все още никой не ги е стигнал по брой шампионски титли при конструкторите - цели 10, а заедно с 3-те на ФИАТ - 13 титли за концерна.Скудерия Ферари първоначално е влязла във Формула 1 с името Ланча през 1954 г. През 1956 отбора се преименува на Ферари-Ланча и печели първата си шампионска титла с автомобил Lancia D50.Автомобили Ланча се произвеждат в ограничено количество, непознати са в някои страни (например от 20 години не се произвежда Ланча с десен волан).Ако годишно се произвеждат около 1,000,000* ФИАТа (само в Европа - Италия, Франция, Унгария, Полша, Турция), Ланчите са само 110,000*(и се произвеждат САМО в Италия). Цените им са доста по-високи (сравнете цената на новото Браво и новата Ланча Делта 3). Аналогично е и при по-старите модели.*Източник за броя произведени коли - http://oica.net/wp-content/uploads/fiat1.pdfИма легендарни автомобили с марката Ланча, които са колекционерска страст и се продават на огромни цени.Например с кеф бих притежавал една Ланча Бета Монтекарло...но уви.За повече информация за марката:http://www.lancia-bg.com/http://en.w...rg/wiki/Lancia
Коментар
-
Suppish написа:Аз имам предвид производството от самото начало, не говоря само за последните модели. Иначе на мен от италианките Алфата най ме радва. Като изключим Ферарита, Ламбота и т.н.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Immortal написа:Между другото, преди 100 години да притежаваш ФИАТ в САЩ (произведен там, в завода в Пукипси, NY) е било въпрос на престиж.Един FIAT се е продавал на цени между $3600-$8600, докато един FORD T - за $825.Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар