Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е по-по-най

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    ele написа:
    не разбрах какво точно сравнявате и защо се карате?
    Мисля че още във вторият пост на темата т.е. първият отговор съм го казал по възможно на простичкия начин :D .
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #77
      dobrujanetza написа:
      style34 написа:
      Immortal написа:
      Ето една обява на "обезценяваща се" Ланча... http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=146408388 Има-няма 260.000 лв, ко му плащаш?!? Почти колкото един ФИАТ.
      Тази обява ме разсмя. Ама друго си е вместо едно Ферари да караш тази изящна и красива кола.....
      Тази кола е КУЛТ в рали шампионата. И аз смятам, че Ланчата е по-по-най от Фиата,въпреки че карам Фиат. Всеки има право на мнение,но не може на черното да се каже бяло.
      Ох, все забравям, че това са коли за т. нар. "ценители"
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #78
        style34 написа:
        Immortal написа:
        Ele, и на мен не ми е ясно. Изпадам в недоумение. Както в първия си пост написах - все едно да сравняваме Тойота и Лексус.Той производителя си казва, че Ланча му е луксозния модел, но потребителя на кошница, сглобена от 2 коли в италианските морги не мисли така...Е, всеки има право на мнение...
        Хм... А си спомням как беше написал веднъж, че ако Темпрата ти имаше климатик още щеше да си я караш...
        Да, щях. Не ми е ясно това какво променя? И тогава знаех, че Ланча е по-добрия ФИАТ и си бях казал, че следващата ми кола ще е Ланча.Нали не си мислиш, че щях да карам Темпрата до живот

        Коментар


          #79
          Абе Стайл....до сега не бях останал с впечетлението, че си заядливец някъв.......почваш нещо да ми променяш мнението!По темата...както беше написал някон по-горе- излишно!!!!
          Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
          Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
          Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
          BMW X3 3.0D Aut

          Коментар


            #80
            iee написа:
            Абе Стайл....до сега не бях останал с впечетлението, че си заядливец някъв.......почваш нещо да ми променяш мнението!По темата...както беше написал някон по-горе- излишно!!!!
            Изобщо не се заяждам, ама ми е забавно как някои хора са чак фанатици тук. Лично мнение. Аз казах вече, че Ланча е по-добрия автомобил като изпълнение. Но за красота и визия, която лично за мен е от голямо значение, Фиат са по-красиви, т.е. са красиви :D НО! Само съм сядал в новата Делта - изключително красива кола, по-красива от всеки Фиат до сега. Но тя е първата Ланча, която ми харесва.
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              #81
              style34 написа:
              ...Само съм сядал в новата Делта - изключително красива кола, по-красива от всеки Фиат до сега. Но тя е първата Ланча, която ми харесва.
              Я изреди в колко Ланчи си сядал-и сядал ли си изобщо Аз имам 3 различни модела/Делта,Дедра и Капа/,но си карам Капата-навсякъде. Смело мога да заявя че са малко автомобилите-дори и на доста по-малко години,които могат да и стъпят на малкият пръст относно дизайн,возия,екстри,стабилност и прочие...А пък Капа купе-ехххххх мечти/2.0 20V Turbo/....Красота! пп.А Делта и Дедра са си супер красиви модели за класа си! Либрата си има едно свое излъчване-особено комбито....За Тезиса-тук наистина имам малки резерви относно динзайна,на пък всичко друго компенсира
              LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
              LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
              LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
              Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
              Grande Punto 1.2 LPG

              Коментар


                #82
                mitaka_71 написа:
                Я изреди в колко Ланчи си сядал-и сядал ли си изобщо
                Обяснения няма да ти давам, но да кажем, че не ми е нужно да седна в една кола, за да я определя като грозна и отвън и отвътре. Чувал съм, че Капата е супер удобна и комфортна кола, сигурен съм, че е така, но пък си е пълно дърво като дизайн, СПОРЕД МЕН. А като гледам не съм единствен. Пък ти си ги харесвай, нямам нищо против. Между другото на моя добра приятелка мъжа й кара Капа. Има достатъчно пари да поддържа не Капа, ами С класа. Така че колата му е винаги изрядна. И какво се случва преди месец - тръгват на път и на 100 км след София - колата умира. Пътна помощ - 340 лева до София. Основен ремонт - 1800 лева. Не, мерси.
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #83
                  style34 написа:
                  mitaka_71 написа:
                  Я изреди в колко Ланчи си сядал-и сядал ли си изобщо
                  Обяснения няма да ти давам, но да кажем, че не ми е нужно да седна в една кола, за да я определя като грозна и отвън и отвътре. Чувал съм, че Капата е супер удобна и комфортна кола, сигурен съм, че е така, но пък си е пълно дърво като дизайн, СПОРЕД МЕН. А като гледам не съм единствен. Пък ти си ги харесвай, нямам нищо против. Между другото на моя добра приятелка мъжа й кара Капа. Има достатъчно пари да поддържа не Капа, ами С класа. Така че колата му е винаги изрядна. И какво се случва преди месец - тръгват на път и на 100 км след София - колата умира. Пътна помощ - 340 лева до София. Основен ремонт - 1800 лева. Не, мерси.
                  Той и твоя ремонт може да струва толкова ,че и повече,важно е колко си говов да платиш а не колко ти искат.Относно дизайна,субективна работа,за мен много модели са като музиката,едни ти харесват от пръв поглед и после си писват(за мен лично-Браво,Брава),други са грозновати,докато не ги прослушаш няколко пъти(Алфа 166,147,Ланча Капа,Тезис,Либра,Марея комби),но после неможеш да отлепиш поглед от тях,Тети са с неувяхващ дизайн десетилетия наред(Фиат Купе).
                  Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                  Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                  I am in love with my cars

                  Коментар


                    #84
                    style34 написа:
                    mitaka_71 написа:
                    Я изреди в колко Ланчи си сядал-и сядал ли си изобщо
                    Обяснения няма да ти давам, но да кажем, че не ми е нужно да седна в една кола, за да я определя като грозна и отвън и отвътре. Чувал съм, че Капата е супер удобна и комфортна кола, сигурен съм, че е така, но пък си е пълно дърво като дизайн, СПОРЕД МЕН. А като гледам не съм единствен. Пък ти си ги харесвай, нямам нищо против. Между другото на моя добра приятелка мъжа й кара Капа. Има достатъчно пари да поддържа не Капа, ами С класа. Така че колата му е винаги изрядна. И какво се случва преди месец - тръгват на път и на 100 км след София - колата умира. Пътна помощ - 340 лева до София. Основен ремонт - 1800 лева. Не, мерси.
                    е ти какво мислиш, че на твоята не може да й се случи? нищо, че е фиат, пак може. гаранция няма нито в марката, нито в годините на автомобила. всичко зависи колко е изтормозена колата. може да е имала слабо място, някъде в мотора и тва е... за ценат ана ремонта- провери колко ще бъде на твоята мареа и ще видиш, че е пак толкова. онзи ден гледах необорудван бензинов двигател за капа 2000 20 в за 500 лв продаваха .
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #85
                      style34 написа:
                      mitaka_71 написа:
                      Я изреди в колко Ланчи си сядал-и сядал ли си изобщо
                      Обяснения няма да ти давам, но да кажем, че не ми е нужно да седна в една кола, за да я определя като грозна и отвън и отвътре. Чувал съм, че Капата е супер удобна и комфортна кола, сигурен съм, че е така, но пък си е пълно дърво като дизайн, СПОРЕД МЕН. А като гледам не съм единствен. Пък ти си ги харесвай, нямам нищо против. Между другото на моя добра приятелка мъжа й кара Капа. Има достатъчно пари да поддържа не Капа, ами С класа. Така че колата му е винаги изрядна. И какво се случва преди месец - тръгват на път и на 100 км след София - колата умира. Пътна помощ - 340 лева до София. Основен ремонт - 1800 лева. Не, мерси.
                      А аз пък ти давам примерно 10 хиляди лева, ако ми посочиш кола, която никога няма да се наложи да се качи на пътна помощ!Чакам предложение!Ако сравняваме в момента Капата и първата Ц класа, то Капата излиза по-скъпа за поддръжка!Изказването ти не е на място.п.п. Колегата пуснал темата както споменах за ДИЗАЙН ли пита или за КАЧЕСТВОТО на вложените материали?п.п. 2Проверявайте си фактите, като споменавате цифри!п.п. 3Кой ще ме обеди, че дизайна на нещо си бил по-добър от друг да речем. Същото важи и в обратна степен - аз не мога да обеда никой, че еди какво си било по-красиво от нещо си друго! За какво се спори в тази насока? Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #86
                        style34 написа:
                        ....Между другото на моя добра приятелка мъжа й кара Капа. Има достатъчно пари да поддържа не Капа, ами С класа. Така че колата му е винаги изрядна. И какво се случва преди месец - тръгват на път и на 100 км след София - колата умира. Пътна помощ - 340 лева до София. Основен ремонт - 1800 лева. Не, мерси.
                        И да допълня, за да е точна цифрата:Данни за периода 01.11.2008г. - 30.11.2008г.Статистика на база общ брой повиквания:1. Рено2. Опел3. Фолксваген4. БМВ5. Тойота6. Ауди, Мерцедес, Сеат7. Форд8. Алфа ромео9. Мицубиши10. ШкодаСтатистика за аварирали автомобили:1. Опел2. Мерцедес, Рено, Тойота, Фолксваген3. БМВ4. Форд5. Мицубиши6. Ауди7. Хюндай8. Алфа ромео9. Ситроен10. Деу1.01.2009 г. - 30.06.2009 г.Аварирали автомобили: 1 Рено2 Ситроен, Фиат3 Форд4 Опел, Ауди, VW, Роувър5 БМВ, Мерцедес, Алфа Ромео6 Шевролет7 Хюндай, Волво, Шкода, Нисан, Порше8 Сузуки9 Тойота, Хонда10 Киа, СаабПоздрави п.п.И да допълня, че това е просто статистика на една фирма, която се занимава с пътна помощ. Определено не може да се счете за представителна извадка!
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #87
                          BO написа:
                          style34 написа:
                          ....Между другото на моя добра приятелка мъжа й кара Капа. Има достатъчно пари да поддържа не Капа, ами С класа. Така че колата му е винаги изрядна. И какво се случва преди месец - тръгват на път и на 100 км след София - колата умира. Пътна помощ - 340 лева до София. Основен ремонт - 1800 лева. Не, мерси.
                          И да допълня, за да е точна цифрата:Данни за периода 01.11.2008г. - 30.11.2008г.Статистика на база общ брой повиквания:1. Рено2. Опел3. Фолксваген4. БМВ5. Тойота6. Ауди, Мерцедес, Сеат7. Форд8. Алфа ромео9. Мицубиши10. ШкодаСтатистика за аварирали автомобили:1. Опел2. Мерцедес, Рено, Тойота, Фолксваген3. БМВ4. Форд5. Мицубиши6. Ауди7. Хюндай8. Алфа ромео9. Ситроен10. Деу1.01.2009 г. - 30.06.2009 г.Аварирали автомобили: 1 Рено2 Ситроен, Фиат3 Форд4 Опел, Ауди, VW, Роувър5 БМВ, Мерцедес, Алфа Ромео6 Шевролет7 Хюндай, Волво, Шкода, Нисан, Порше8 Сузуки9 Тойота, Хонда10 Киа, СаабПоздрави п.п.И да допълня, че това е просто статистика на една фирма, която се занимава с пътна помощ. Определено не може да се счете за представителна извадка!
                          Определено, защото Ланча не е много разпространен автомобил тук. Не че ако беше щеше да е към водещите места, но просто не мисля, че от тази извадка може да се съди за нещо
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            #88
                            Тази статистика все едно не съм я видял. Погледни през прозореца и преброй от 30 коли колко Опела има, колко Фиата, Рено и колко Ланчи. И какво като поддръжката на Капата е по-скъпа от на първата Ц класа? Това плюс ли е не разбрах???И като казвам, че Капата се е развалила, да съм казал, че моя Фиат довечера не може да се развали по същия начин? Просто казвам за колегите, които твърдят, че Ланча е много по-надеждна и сигурна кола от Фиат, че частите на Фиат били останалия боклук от Ланча, да знаят, че и тя има разваляне.
                            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                            Коментар


                              #89
                              style34 написа:
                              Тази статистика все едно не съм я видял. Погледни през прозореца и преброй от 30 коли колко Опела има, колко Фиата, Рено и колко Ланчи. И какво като поддръжката на Капата е по-скъпа от на първата Ц класа? Това плюс ли е не разбрах???И като казвам, че Капата се е развалила, да съм казал, че моя Фиат довечера не може да се развали по същия начин? Просто казвам за колегите, които твърдят, че Ланча е много по-надеждна и сигурна кола от Фиат, че частите на Фиат били останалия боклук от Ланча, да знаят, че и тя има разваляне.
                              Май и ти влизаш в спор, колко си разбрал, колко не си разбрал Не се спори за това, че уж във Фиат се вграждали боклуци от Ланча.Няма нищо общо да използваш пластмаса от 5лв или такава от 10лв, да използваш текстил от 20лв вместо от 10лв. Да използваш шумоизолиращи материали от 40лв вместо от 20лв. Всичко това прави колата по-добра на усещане, на пипане, комфорта при шофиране е по-добър, НО това не прави една кола по-надеждна от гледна точка на шофиране и авария по средата на магистралата да речем. Дори в някой аспект може да е обратното.При Ланча има повече електроника, която (примерно) може да дефектира повече и това да я направи по-ненадеждна! Тук вече може да отидем към 4-та гледна точка в тази тема.А относно до това, че Капата е по-скъпа за поддръжка както се изказах, просто казах, че човека може да има пари да поддържа Ц-класа а да няма да поддържа Капа Примера ти просто не е коректен, иначе те разбрах какво имаш предвид, макар, че сега ти може да не ме разбереш аз какво имам предвид :D
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #90
                                тази класация нещо понамирисваПорше !!!???!!!???!!!то излиза че всяко Порше се разваля, защото отнесено към общия им брой като % да са заедно с Шкода...
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X