Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е по-по-най

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Разберете се в крайна сметка за какво се пита.Колегата
    Suppish
    да каже в крайна сметка недвусмислено точно за какво пита, дали за качеството на изработка, или за дизайна.Както се вижда основно разминаването става поради факта, че едните говорят за дизайн, други говорят за качество и престиж.В първия случай няма конкретен отговор коя кола е по-добра на външен вид. Има 20 човека с 30 мнения и гледни точки. Всичко опира на въпрос на вкус и няма угодия.Във втория случай няма просто за какво да се спори, дори няма смисъл и да се повдига темата.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      BO написа:
      Разберете се в крайна сметка за какво се пита.Колегата
      Suppish
      да каже в крайна сметка недвусмислено точно за какво пита, дали за качеството на изработка, или за дизайна.Както се вижда основно разминаването става поради факта, че едните говорят за дизайн, други говорят за качество и престиж.В първия случай няма конкретен отговор коя кола е по-добра на външен вид. Има 20 човека с 30 мнения и гледни точки. Всичко опира на въпрос на вкус и няма угодия.Във втория случай няма просто за какво да се спори, дори няма смисъл и да се повдига темата.
      Обобщено, точно и ясно
      Fiat Forum Bulgaria

      Прекаленият светец и богу не е драг !

      Коментар


        #48
        абе нови Ланчата е двойно, буквално, по-скъпа - новата Делта почва базово от 38000, а това е най-скъпото браво...еднакви са и след 10 години ще са на едни цени и двете, еми мерси, едва ли е двойно по-луксозна и здрава като замисъл - ДАкато изпълнение - ЕДВА ЛИкарал съм ланча, абе онази с четирите фара отпред излезе ми от главатамузика Босе и топ изпълнение, страхотна е, много лукс, ама като нова, според мен не си е струвала парите, сега да...а считайте, че една нова качествена делта, стъпва на парите на една доста напълнена 3-ка на БМВ или Ц-тка, което е абсурдно според мен...за втора ръка си е оферта
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #49
          BEX---GT написа:
          а считайте, че една нова качествена делта, стъпва на парите на една доста напълнена 3-ка на БМВ или Ц-тка, което е абсурдно според мен...за втора ръка си е оферта
          Аргументирай се, ако обичаш.

          Коментар


            #50
            BEX---GT написа:
            абе нови Ланчата е двойно, буквално, по-скъпа -
            Това е така и мисля, че изчерпва темата. Ако беше много по-качествена, щеше да се обезценява по-бавно от ФИАТ, а е точно обратното. По-скъпата като нова Ланча, след 10 години струва колкото ФИАТ. Най-добрия пример е сравнението между Браво/Брава и Делта/Дедра. Вижте цените на колите от 97-98 година, че даже ФИАТ-ите са по-скъпи от тези години (може и да съм се заблудил от обявите във форума ). Качествена изработка=бавно обезценяване. Мен ако питате, добрите модели на Ланча са далече в миналото - Delta Integrale и Stratos. И никога марката не е разчитала на дизайн, а спортен дух и поведение на пътя. Именно последните неща липсват на Ланча в последните им модели.
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              #51
              излъгах, най-напудрената делта е 60000по-скъпа от ФИАТ, почти двойно, но пак е по-евтина от 3-та и Ц-ката...(идва приблизително като 320д или Ц220цди)в отговор на Имортал - делтата просто не е в класа на 3-ката и Ц-ката
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #52
                Цената на автомобил втора ръка не е определящ за качествата му.Ще ви обясня с най-прост език защо:Популярността на дадена марка - всички предполагам ще се съгласите, че ФИАТ е по-добро от ОПЕЛ. Да, само че Опелите се продават на по-високи цени втора ръка, макар с двигател от ФИАТ и половин тон ръжда по него.Психологията на бай Иван от село, дето си хвърля боклука през прозореца. За това вече сме говорили във форума.Както още на първа страница написах - само в Европа се произвеждат 10 пъти повече ФИАТи, отколкото Ланча. Без да включваме азиатските производители (Египет, Индия, Китай) и американските такива (Бразилия, Аржентина). По-масовата марка е по-позната, затова и се търси повече. Повишеното търсене пък повишава цената. Затова и смешните Хлопели са по-скъпи от вашите ФИАТи.Мой приятел си взе наскоро БМВ 318 Е36 (1992) за 2000 лв (от човек). Това прави ли го некачествена кола?!?Не съм съгласен с това, че ФИАТ и Ланча се продават на еднакви цени. Най-скъпата Темпра в момента в Мобилето е 3150 лв (1996), а най-скъпата Дедра е 5000 лв (1992) - верно, с турбина, ама нали за това говорим. Де я турбината на Темпрата?!?За разликите в цената на Мареа и аналога й Либра пък да не говорим. 7.500 за Мареа (2004) срещу 11,500 за Либра (2003).

                Коментар


                  #53
                  Immortal написа:
                  ..... Най-скъпата Темпра в момента в Мобилето е 3150 лв (1996), а най-скъпата Дедра е 5000 лв (1992) - верно, с турбина, ама нали за това говорим. Де я турбината на Темпрата?!?....
                  Винаги съм се чудил защо няма темпра със 2000/16 двигател или пък турбо, пък ако ще и с 8 кл да е. Ама фирмена политика - иди ги разбери. Иначе в бразилия 16 кл. ги правят серийно. Имат и темпра купе.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #54
                    BEX---GT написа:
                    излъгах, най-напудрената делта е 60000по-скъпа от ФИАТ, почти двойно, но пак е по-евтина от 3-та и Ц-ката...(идва приблизително като 320д или Ц220цди)в отговор на Имортал - делтата просто не е в класа на 3-ката и Ц-ката
                    Най-високото ниво с всички екстри новата Делта излиза към 74000лв по сметки.И не разбрах с както делтата отстъпва от 3-ката или Ц-класата?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #55
                      Immortal написа:
                      Цената на автомобил втора ръка не е определящ за качествата му.Ще ви обясня с най-прост език защо:Популярността на дадена марка - всички предполагам ще се съгласите, че ФИАТ е по-добро от ОПЕЛ. Да, само че Опелите се продават на по-високи цени втора ръка, макар с двигател от ФИАТ и половин тон ръжда по него...
                      Поспрете се с тези легенди за опелите. Ръждясваха кадетите-всички, както и вектрите и астрите, произвеждани до 95-96 г. Всичко след това е с поцинковани ламарини.По темата фиат-ланча: някои вероятно си спомнят, че преди да взема мареата, се бях насочил към ланча дедра. Доста ланчи покарах тогава. Никаква разлика не намирам между "класата" на фиат мареа и ланча дедра, от по-новите модели нямам впечатления. Еднакво плачевно състояние на всичко пластмасово и гумено под капака, приблизително еднакво запазени салони. Прословутата алкантра или еленова кожа на ланча - е как на нито една не попаднах, която да не беше порядъчно протрита.
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        #56
                        snake, сравнявал си коли от различно поколение, затова.Аналогът на Дедрата е Темпра, а аналога на Мареата е Либра.

                        Коментар


                          #57
                          Сравнявал съм коли, произведени през една и съща година и с еднакви или близки двигатели. За това кой модел на ланча е аналогичен на даден фиатски, може и да си прав.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #58
                            snake написа:
                            Сравнявал съм коли, произведени през една и съща година и с еднакви или близки двигатели. За това кой модел на ланча е аналогичен на даден фиатски, може и да си прав.
                            Платформата на Мареа -Дедра е една и съща с леки разлики,Дедра е модел от 90-та година ,Мареа от 97,независимо че си сравнявал коли от една година,независимо от Фейслифта на Дедра,модела си остава една идея по възрастен.
                            Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                            I am in love with my cars

                            Коментар


                              #59
                              Immortal, защо винаги даваш пример с "Психологията на бай Иван от село, дето си хвърля боклука през прозореца."? На запад продажбите на Фиат не са на първо място, както видяхме в една друга тема. Или поне т.нар. от теб Хлопел, Форд, Рено и т.н. също се продават добре. И там ли обяснението е психологията на бай Ричард, дето си хвърля боклука през прозореца? Като гледам вече колко Браво/Брава/Мареа са се навъдили, следва, че има изключително голямо търсене и се чудя защо цените им не растат? А на Волво, БМВ, Мерцедес и т.н. въпреки не голямото търсене цените са доста по-високи? Малко като вица за голфаджията дето питал този с Бентлито дали върви, че не ги карали много... Колко и как се обезценява една кола във времемето е много сериозен показател. Ето твоя приятел е взел БМВ ’92 за 2000 лева, а можеше да вземе Браво 96/97 за тези пари.
                              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                              Коментар


                                #60
                                style34 написа:
                                Immortal, защо винаги даваш пример с "Психологията на бай Иван от село, дето си хвърля боклука през прозореца."?
                                Само за протокола: Хората от село не си изхвърлят боклука през прозореца. Това е патент на жителите на един конкретен град, няма да споменавам имена.
                                Replay написа:
                                Платформата на Мареа -Дедра е една и съща с леки разлики,Дедра е модел от 90-та година ,Мареа от 97,независимо че си сравнявал коли от една година,независимо от Фейслифта на Дедра,модела си остава една идея по възрастен.
                                Съгласих се, че не са съвсем от едно поколение. И една малка корекция - мареа се произвежда от 1996 г., поне според http://catalog.auto.ru/catalog/cars/fiat/marea/ .
                                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                                Коментар

                                Working...
                                X