Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ВиК проблем с керамична глава - протича винаги през нощта.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблема е във седлата( това е бронзовия шестостен които уплътнява челно в главата - с онова беличкото уплътнение от снимката-! Той държи също холендровата гайка на батерията!!!)С течение на времето и от твърдата вода тея бронзови втулки се изяждат дет се вика кат халва Да не би назад във времето да си ги раиберовал Преди да сложиш керамичните последно не разбрах с какви глави си бил обикновени ли Както казаха колегите като се повиши налягането вечерно време и избива според мен точно между главата и седлото.Въпросните седла за които говоря се предлагат като резервна част струват 1,20...1,50лв/брои.Ако решиш да ги сменяш моят съвет е да свалиш старите и да отидеш с тях на магазина( има два модела основно стига да не е няква китаиска батерията щот понякога няма по магазините такива модели и размери квит им слагат китаичетата )Апропо да уточня само ако не се знае седлата са с обратна резба П.С. маи стана голям филма щот ако тръгнеш да сменяш седлата тряя смъкнеш батерията а за това тряя или да спреш централно или да си смениш своя кран във водомерния възел( за коет пак тряя спреш централно водата на входа)

    Коментар


      #17
      ..

      Дано не се брои за спам,но тези ,,неща,, с които се ремонтират дъната на батериите-крановете-се наричат зенкери.

      Коментар


        #18
        Re: ..

        Kroko61 написа:
        Дано не се брои за спам,но тези ,,неща,, с които се ремонтират дъната на батериите-крановете-се наричат зенкери.
        Е точно кат ремонтираш така и тази батерия вече не става за керамични глави ( освен ако не смениш въпросните седла-дъна- ).Мобе да си работи безпроблемно но само със стария модел глави с гумичка.

        Коментар


          #19
          Re: ..

          Kroko61 написа:
          Дано не се брои за спам,но тези ,,неща,, с които се ремонтират дъната на батериите-крановете-се наричат зенкери.
          аз ги знам за ’фрези’

          Коментар


            #20
            Добре, но ЗАЩО :- се случва само с едната глава, а с другата е перфектно?- се случва и на двата смесителя - на чешмата и на душа?Преди тези бях с обикновени - с гумичка, дето с времето ги стягаш все повече и повече до един момент в който не може повече. Никога не съм райберовал нищо.

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Добре, но ЗАЩО :- се случва само с едната глава, а с другата е перфектно?- се случва и на двата смесителя - на чешмата и на душа?Преди тези бях с обикновени - с гумичка, дето с времето ги стягаш все повече и повече до един момент в който не може повече. Никога не съм райберовал нищо.
              снимай двете глави една до друга - профил и анфас -може нещо да пропускаш

              Коментар


                #22
                абе бяха разкостени и двете, разбирам едната да не е пипана, да кажеш че от другата нещо се е изгубило, ама и двете бяха напълно разглобени, и после сглобени. И тая дето не течеше - пак не тече. Те хората са си казали - където е текло пак ще тече. Ама баш сега на искам да е така. Ако протече и тая нощ , ще снимам и двете както казваш, ще ги сваля пак, ще меря до милиметър с шублера, да видим...

                Коментар


                  #23
                  Оги проблема ти се решава много лесно. В първата железария в която продават ВиК части копуваш 2 такива уплътнителчета за българска керамика. Те са подобни но са от обикновен каучук и са доста по твърди. С макло зор се вкарват щото са и по големички но стават перфектно. На времето и аз брах ядове по същата причина докато разбера от къде идва белята. Сега като подменям такъв патрон на някого винаги предварително правя такава замяна на гумичките. И особенно това е належащо когато се слага такова китайче на стара българска батерия . Нашите са с по дълбоко легло от китайските и ако е райберовано пък допълнително остава хлабаво и като се вдигне налягането избиват. То не само че налягането във водопровода се вдига а и когато се загрява водата в бойлера и тя още повече го качва щото от нормалното във водопровода се повишава още повече щото възвратния клапан не разрешава обратна връзка. А и конструкцията на това уплътнение съвсен не е добре да бъде мека както е със тоя силиконов. П.П. Препоръчвам ти и да си сложиш един регулатор на налягането на водпровода който струва около 35-40лв. Поне преди няколко години. Аз го сложих понеже съм на ниско и налягането е доста високо но и постоянно ми варираше и ми беше омръзнало да се пукат гъвкави връзки маркучи на перални и съдомиялни. От как го монтирах забравих какво са проблеми с кранове и т.н.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #24
                    lov написа:
                    И особенно това е належащо когато се слага такова китайче на стара българска батерия . Нашите са с по дълбоко легло от китайските и ако е райберовано пък допълнително остава хлабаво и като се вдигне налягането избиват. То не само че налягането във водопровода се вдига а и когато се загрява водата в бойлера и тя още повече го качва щото от нормалното във водопровода се повишава още повече щото възвратния клапан не разрешава обратна връзка. А и конструкцията на това уплътнение съвсен не е добре да бъде мека както е със тоя силиконов.
                    ogi28b написа:
                    Да са направени от кофти материал е изключено, защото са на Видима
                    Нямам бойлер. Не съм купил китайски неща. Не съм съгласен че заради налягането едното не издържа, а другото - да. То може да е заради него, но защо едното няма проблеми? Не мисля че нещо което се произвежда от толкова време, ако показва подобни елементарни дефекти, все още ще се продава. Щом са пуснати на пазара, със сигурност са тествани, и отговарят на стандартите, дори и с такова уплътнение. Факт е че едното няма никакви проблеми, а другото има.

                    Коментар


                      #25
                      Още не е протекло, я не смея да зАспа , да го е*а...

                      Коментар


                        #26
                        Не знам в какво вярваш ако щеш и в "дядо коледа" ама аз вярвам в това което виждам на снимката. Копувам такива патрончета от китайците в Илиенци на кило. Не ми се слиза в гаража сега да извадя и да ти ги снимам. Ако си мислиш че и машините на СПАРКИ-ЕЛТОС още се правят в Ловеч дълбоко се лъжеш. Тука само ги опаковат вече и слагат етикетите. Същото е и с Видима. А и ако си виждал си и произведени от Видима ще се хванеш за главата каква простотия са исмислили за фиксиране на керамиката. Тя просто е зачеканена и след няколко месеца превърта и почва да капе. Аз за какво си мислиш че се занимавам да слагам китайски като им сменям гумичката. А ако толковате интересува що едното работи а другото не премери дълбочината на отвора където се фиксира вретеното. Една десета разлика и натягането е различно. Не огледах снимката но там трябва да има и една пластмасова шайбичка. Не му мисли повече ами гласи бирата. Не се опитвай да преоткриеш топлата вода.
                        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                        http://vbox7.com/play:124bedab

                        Коментар


                          #27
                          За Видима мога да поспоря много ... и не за друго, а защото знам ! Правят се в Севлиево ... няма китайски изцепки ... Виж за Форма Вита, които ги дават Пловдивски, само се опаковат в Пловдив ...
                          Fiat Forum Bulgaria

                          Прекаленият светец и богу не е драг !

                          Коментар


                            #28
                            Блажени са вярващите
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #29
                              Добре, ама я дефинирай малко по-точно "две такива уплътнителчета за българска керамика" , щото ми звучи малко неясно. Може ли с една гумена шайба , да я лепна отпред на тефлона, така ще увелича общата дължина, и ще прилепне по-плътно при натягането ? Това може би ти е идеята, или бъркам нещо ?

                              Коментар


                                #30
                                Писах ти 2 че да смениш и на двете. Пробвал съм да подлагам но не знам защо почва да се мачка и отлепва от цилиндричната част и пак тече. Мамка му слизам до гаража много слжно стана да обяснявам по това време по лесно е нагледно. Черните гумички са българските. всичко останло са китайски.
                                Прикачени файлове
                                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                                http://vbox7.com/play:124bedab

                                Коментар

                                Working...
                                X