bahricin написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли такова животно ?
Collapse
X
-
pecata написа:bahricin написа:Jivko Georgiev написа:Само да не беше с дигиталното табло :Dи моето бивше типо 1.4 и.е 1997 беше с такова табло ...несъм имал никакъв проблем даже ми беше голям кеф да карам по тъмно време...анолог таблото се монтираше само на базовите модели на темпра и типо тофаш производство...
:D :D
до 2000 г колега само че не в италиа разбирасе ...а моето беше ей като това на линка зелен металик сащото само че 1.4 моно инжекция...а това на снимката е 1.6 мултиинжекция 104 hp 1999 и виж цената 13 000 бона... http://www.sahibinden.com/tipo_1_6_s...XQQdisplayitem
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
и 2000 г виж вдясно до стопа пише TOFAŞ ... http://www.sahibinden.com/2000_model...o&photo=3#mega
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
bahricin написа:и 2000 г виж вдясно до стопа пише TOFAŞ ... http://www.sahibinden.com/2000_model...o&photo=3#mega
Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
bahricin написа:Jivko Georgiev написа:Само да не беше с дигиталното табло :Dи моето бивше типо 1.4 и.е 1997 беше с такова табло ...несъм имал никакъв проблем даже ми беше голям кеф да карам по тъмно време...анолог таблото се монтираше само на базовите модели на темпра и типо тофаш производство...
Коментар
-
Jivko Georgiev написа:bahricin написа:Jivko Georgiev написа:Само да не беше с дигиталното табло :Dи моето бивше типо 1.4 и.е 1997 беше с такова табло ...несъм имал никакъв проблем даже ми беше голям кеф да карам по тъмно време...анолог таблото се монтираше само на базовите модели на темпра и типо тофаш производство...
вкус бе колега ...няма проблеми ...кой както ще...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
pecata написа:bahricin написа:и 2000 г виж вдясно до стопа пише TOFAŞ ... http://www.sahibinden.com/2000_model...o&photo=3#mega
сигурен съм че типо*тата и темприте след 1995 са най здравите екземпляри понеже фиат се съвзе и видя че пътищата на развиващите се страни(турция,българия и т.н.) не са като европейските и усили ходовата част на колите...тук се произведоха темпра(1991-1999),типо(1994-2000) и уно 1995-2000) ...темпра 1.6 s,sx,sx-ak,slx,i.e., 2.0 8v и.е.,2.0 16v i.е. ... типо 1.4 1.6 s,sx,slx,i.e. tipo 2.0 16v ,uno 1.4 s,sx, i.e.
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
По автокъщите вкарват коли от Западна Европа, затова липсват много добри и здрави модели като Palio, Albea, Siena и др. В заводите на ФИАТ/ТОФАШ в Турция се произвеждат автомобили основно за вътрешния пазар и развиващите се страни - по-здрави и по-евтини. Те не се предлагат на Запад и затова автоджамбазите не ги вкарват в БГ.Друг е въпроса, че повечето чисто нови коли, които може да си купите в БГ са произведени в Турция, вкл. ФИАТ Гранде Пунто, Линеа и др...Линеите са 100% от там, Грандетата са на 50% - има и италиански май.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар