Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат и всички останали :)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нищо друго неможе да ми достави по-голямо удоволствие от.... преценете сами :D

    Коментар


      Преди да ме нахраните ще кажа че колите с "дух" които доставят удоволствие от шофирането за мен са Фият и БМВ!!!Мерцедес е здрава комфортна кола,но е за пенсионери които предпочитат някои да ги вози Голфове и темподобни няма да ги коментирам изобщо,защото това е някаква грешка на автомобилостроенетоП.С. На втората снимка се вижда и едното ми пунто :D

      Коментар


        С двигател AMG V12 битурбо, развиващ мощност 450 kW (612 к.с.) и въртящ момент 1000 Nm, SL 65 AMG е най-мощният серийно произвеждан роудстър в света.6.3-литров атмосферен V8 двигател, с мощност 336 kW (457 к.с.), въртящ момент 600 Nm, ускоряващ от 0 до 100 km/h за 4.5 секунди - данните и характеристиките на новия C 63 AMG са достатъчно убедителни.AMG започнаха с CL 63 AMG: постигането на нови измерения на върховото спортно представяне на този автомобил. Това става възможно благодарение на 6.0-литровия AMG битурбо двигател с мощност 450 kW (612 к.с.) и максимален въртящ момент 1000 Nm - с него автомобилът катапултира от 0 до 100 km/h само за 4.4 секунди.6.3-литровият AMG V8 двигател с мощност 375 kW (510 к.с.) и максимален въртящ момент 630 Nm превръща ML 63 AMG в автомобил, който доставя много удоволствие: новият модел ускорява от 0 до 100 km/h за спиращите дъха 5.0 секунди с помощта на впечатляващата трансмисия AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC, която се отличава с изключително къси времена на превключване.Най-значимата иновация е изцяло новоразработената концепция за хибридно задвижване в S 400 HYBRID и S 350 CDI BlueEFFICIENCY.Динамиката на S-класата обаче се дължи не само на системата на задвижване. Полуактивното въздушно окачване AIRMATIC с електронно управление и предлаганата като опция активна система на окачване Active Body Control (ABC) със стабилизация при напречен вятър помагат на шофьора и осигуряват комфорт при шофиране.И това ли не е достатъчно да се мери с Бравото или и това са автомобили за пенсионери ?
        Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

        Коментар


          Аз защо ли си мисля че става въпрос за по-достъпните коли и масови коли

          Коментар


            ами нали Мерцедес не ставали и били коли за пенсионери и дори да е от средния клас Ц-класата пак с най-малкия двигател е 136 коня а следващия вече е 170,229 и нагоре няма смисъл да говорим
            Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

            Коментар


              Това се мери с едни други коли и не само се мери, ами автоматично губи

              Коментар


                хе хе хе с кои с Ламборгини ли
                Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

                Коментар


                  Към една дузина са

                  Коментар


                    Der neu C-KLASSE BRABUS BULLIT mit 730 PS und 1320 Nm schickt der im Prinzip aus dem Maybach stammende V12-Biturbo айде Lamborghini къде си? SLR 722 EditionType: Supercharged V8Displacement cu in (cc): 332 (5439)Power bhp (kW) at RPM: 650(485) / 6500Torque lb-ft (Nm) at RPM: 605(820) / 4000Само да споделя че SLR-a дърпа Lamborghini-то в Top Gear или то никой не го гледа пореди пречината,че не хвалят Фиат,а онези зверове дето били селски с по 600-700 коня серийно
                    Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

                    Коментар


                      Има и друго... Ламборгинито е спортна кола. А АМГ е луксозна спортна кола . Има хора , които не харесват колата да е дървена вътре и да вози като каруца, а в същото време искат мощ и бързина ..... те избират глезотийките , комфорта и екстрите на мерцедеса.
                      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                      Коментар


                        Че "Астон Мартин" няма ли глезотийки, комфорт и екстри? Или е бавен и вози като каруца? Ами "Мазерати"?Гелев, понеже няма какво друго да изтипосаш, започна да говориш и за тунингите, така ли? Че даже и за супер-кар....Предлагам да прескочим този разговор, че много ще задълбаем, пък като гледам ги разбирате

                        Коментар


                          gelew написа:
                          ами нали Мерцедес не ставали и били коли за пенсионери и дори да е от средния клас Ц-класата пак с най-малкия двигател е 136 коня а следващия вече е 170,229 и нагоре няма смисъл да говорим
                          Я се поинтересуваи пак Има "Ц" класа 95 и 122 коня Само луд човек може да каже че мерцедес не става,просто както всички марки си има и издънки Предлагам да сравнявате коли които са достъпни и по-масови.

                          Коментар


                            Вече пишете за всички останали марки и по-малко за ФИАТ. Кой от нас не знае и не разбира от хубаво ?
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              колега Punto 1.4T говоря за Ц-ки след 2002г както всички говорят за Астони мазератита и супер коли.Аиде че ми омръзна от тая тема някой модератор няма ли да я изтрие или заключи баси ...
                              Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

                              Коментар


                                Това че Мерцедес е за пенсионери, не само, че е смешно ами е нелепо. Иначе се сещам за един "пенсионерски" такъв, верно тунинг, на Божурище. Повечето от вас сигурно го знаят - CLS AMG ART. Доста Ферарита и Ламбота е оставял след себе си. Но това не е най-важното, поне за мен.
                                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                                Коментар

                                Working...
                                X