style34 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат и всички останали :)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
bravosx 1,6 16v написа:Всички знаем , че немските коли не губят цена,и кво от това,аз въпреки всичко пак няма да карам немска каска,когато си купувам кола не гледам дали ще мога да я продам после,гледам наистина да ми харесва не ме интересува колко ще и взема след това,например като си купя следващата кола която ще е пак италианска100% , това браво дето го имам нямам и намерение да го продавам,ще си го държа докато не му изгният ламаринитеFiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка. А то пък от своя страна е следствие от насаденото в обществото мнение, от "бакшишкия фолклор" ако щете.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...Държат в България, защото повлиян от хорските приказки, нашенеца предпочита да си купи за 5 бона 12 годишен Голф, отколкото 7 годишен ФИАТ например. Немското си е немско, му се навява в главата и той, като човек, влияещ се от такива неща - не мисли със собствената си глава, ами действа първосигнално.Говоря за обикновения бачо от квартала.Не че немските коли са лоши, не ме разбирайте погрешно. И аз имам и един Опел. Кола като кола. Просто обяснявам защо "държат цена". И това като че ли беше преди години по-ясно изразено. Напоследък гледам и на немския нисък клас коли (Ваген, Опел, ниските класове Ауди, БМВ) - и техните цени почнаха много бързо да падат. А улиците се напълниха с италиански коли - почнаха хората малко по-малко да мислят с главите си.
Коментар
-
Immortal, класацията не е българска. И там ли всички се водят от "бакшишкия фолклор"? И улиците се напълниха с италиански коли точно защото са по-евтини от аналогичните им Сеати, Голфове и т.н. НИКОГА не бих заменил моята Брава с Голф 3. Не защото обаче Голфа е по-малко качествена кола. Просто Бравата е в пъти по-красива и отвътре и отвън, от който и да е произведен досега Голф. И все пак Голф държи невероятни продажби в Европа. Най-продаваната кола е. Може би не е случайно. Продава се дори и в Америка.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Immortal написа:Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка. А то пък от своя страна е следствие от насаденото в обществото мнение, от "бакшишкия фолклор" ако щете.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...Държат в България, защото повлиян от хорските приказки, нашенеца предпочита да си купи за 5 бона 12 годишен Голф, отколкото 7 годишен ФИАТ например. Немското си е немско, му се навява в главата и той, като човек, влияещ се от такива неща - не мисли със собствената си глава, ами действа първосигнално.Говоря за обикновения бачо от квартала.Не че немските коли са лоши, не ме разбирайте погрешно. И аз имам и един Опел. Кола като кола. Просто обяснявам защо "държат цена". И това като че ли беше преди години по-ясно изразено. Напоследък гледам и на немския нисък клас коли (Ваген, Опел, ниските класове Ауди, БМВ) - и техните цени почнаха много бързо да падат. А улиците се напълниха с италиански коли - почнаха хората малко по-малко да мислят с главите си.Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Immortal написа:Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Immortal написа:Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
Тя таз тема е безкрайна. Все решавам да спра да пиша в нея, и все не мога Карал съм Голф 5, чисто нов. Наложи ми се да пътувам по работа и колега ми услужи, щото тогава Темпрата беше в бокса. Направих около 500 км с него. Двигател - 2.0 ТДИ с червено И, каквото и да значи това. 140 к.с.Карах долу-горе по същото време новото Браво, мултиджет 1.9, 120 к.с. Тестдрайф - бях писал във форума тогава.Цената на Голфа е 50.000, на Бравото - това, което карах - 38.000. Като коли с ръка на сърцето мога да кажа, че двете коли са равностойни. С какво Голфа заслужава 12.000 лв отгоре?!?П.П. Между другото, на този въпросния Голф на втория месец се наложи да му сменят цялото табло, щото изгоря... немското качество
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Immortal написа:Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
Immortal написа:Не е по-лош. Но е неоправдано по-скъп. Пък уж народна кола...Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар