Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат и всички останали :)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    AthlonXP,Колега, ти явно никога не си се качавал, камоли возил в Мерцедес, за да изречеш подобни небивалици. Мерцедес си е Мерцедес! Въобще не можеш да го сложиш до ФИАТ. Дори возията на баща ми на 124-ката, която се оказа, че е със заводско спортно окачване, не може да се сравни с ФИАТ. Говоря за модел 1994. А преди това около година имахме и старата С-ка (Пурата). Мога само да кажа - ВЕЛИКА МАРКА! За зимно време няма да говоря, дори и аз съм карал. И за зимно време ти трябва мозък, а не каква е колата. Аз със стария Фиат съм се влачил по почти непроходима снежна покривка. Други не можеха да откинат, където караха далеч по нови коли. Иначе всеки би искал да кара новото Браво, най-вече тези, които имат старото! :D
    NOW: ???
    Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
    Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

    Коментар


      #17
      Брат или нямаш никакъв поглед или ти си само единствен който казва че Мерцедес нямали развитие ти ако си се качвал на W123 си е твои проблем къде сравняваш Фиат с Мерцедес разликата е от тук до небето много мразя ХОРА КОИТО НЕЗНАЯТ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС И ГОВОРЯТ ПРОСТУТИЙ по добре тамата да бъде изтрита че да не ни се смеят и кучетата.
      Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

      Коментар


        #18
        gelew написа:
        Брат или нямаш никакъв поглед или ти си само единствен който казва че Мерцедес нямали развитие ти ако си се качвал на W123 си е твои проблем къде сравняваш Фиат с Мерцедес разликата е от тук до небето много мразя ХОРА КОИТО НЕЗНАЯТ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС И ГОВОРЯТ ПРОСТУТИЙ по добре тамата да бъде изтрита че да не ни се смеят и кучетата.
        NOW: ???
        Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
        Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

        Коментар


          #19
          Третата тема за един месец в тип "Фиат и останалите" :D А че фиат са повече от мерцедес ... Е не е така.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #20
            Princo написа:
            Третата тема за един месец в тип "Фиат и останалите" :D А че фиат са повече от мерцедес ... Е не е така.
            Прав си колега!Всеки си има право на мнение,но е малко смешно като се почне по форумите с изказвания от този тип,чак се дразня!Всяка кола си има + и -,няма перфектна кола за жалост.А нали знаете прикаската за киселото грозде

            Коментар


              #21
              Старите Мерцедеси са "железни" автомобили. Това са коли от по-висок клас и не могат да се сравняват с Фиат. Но последните години дръпнаха с качеството си доста назад. Това е мнение на привържениците на марката. Качеството е доста влошено. Повредите са доста по-чести, а дефектите при новите Мерцедеси повече. Но всеки гледа да икономиса. Въпреки това са доста усложнени коли, което е предпоставка за по-ниска надежност. Затова и по-старите модели по-рядко дефектират, въпреки че и те си имат своите болки.Просто всеки си избира автомобила според нуждите. В повечето случаи няма лоши автомобили а лоши стопани.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                ДА се намеся и аз във вечния спор.Мерцедес - да, но висок клас. Тез 190-та, тез С (Ц)-класи... ако ФИАТа струва 30 хил. лв и получаваш кола, при Мерцедеса е 30 хил. лв кола и 20 хил. лв емблема. Нищо повече, повярвайте. Да не говорим за пълния провал "А-класа"...Имах служебен Мерцедес 190 (1990), няма такова дърво. И от сервиза не излезе, всеки месец нещо му се чупеше. Колата е купена нова в България от магазина и е карана и поддържана само тук. Поставен до тогавашната ми Темпра (1990) е направо смешен... за повече пари получаваш по-малко кола. Екстри - никакви, с изключение на климатика.Иначе за високите класове спор няма, но там ФИАТ не се бъркат.Да го кажем така - ФИАТ правят много добри коли от нисък и среден клас. Във високите класове не се бъркат (с изключение на Ланча Тезис);Мерцедес правят страхотни луксозни коли от висок клас и им се иска да правят спортни коли като Ферари (ФИАТ), но не ги бива, никак даже в ниския клас. А в средния клас не са с нищо повече от останалите.П.П. Да, возията на 124-ката не може да се сравни с тази на ФИАТ Браво, но я го сложи до една Крома от същите години - говорим за кола с екстри, за които 124-ката не е и мечтала.Сетих се и още нещо - оня ден гледах на един паркинг един Мерцедес от последните модели, Е-класа, не по-стар от 2004-5... Стои си на паркинга, паркиран, а фаровете му светят ли, светят...и акумулатора му пада ли, пада...ТОлкоз ли е трудно да направят като се измъкне ключа да се гасят фаровете... "Ауди" поне това научиха от италианците.Нещо дребно и елементарно...но полезно.

                Коментар


                  #23
                  svetkos_ написа:
                  AthlonXP,Колега, ти явно никога не си се качавал, камоли возил в Мерцедес, за да изречеш подобни небивалици. Мерцедес си е Мерцедес! Въобще не можеш да го сложиш до ФИАТ. Дори возията на баща ми на 124-ката, която се оказа, че е със заводско спортно окачване, не може да се сравни с ФИАТ. Говоря за модел 1994. А преди това около година имахме и старата С-ка (Пурата). Мога само да кажа - ВЕЛИКА МАРКА! За зимно време няма да говоря, дори и аз съм карал. И за зимно време ти трябва мозък, а не каква е колата. Аз със стария Фиат съм се влачил по почти непроходима снежна покривка. Други не можеха да откинат, където караха далеч по нови коли. Иначе всеки би искал да кара новото Браво, най-вече тези, които имат старото! :D
                  Първо споменал съм, че таблото няма никво развитие!! от 124 ките които вече нямат ламарина до е класа 98 година..... таблата са с съвсем леки промени !И да карал съм 2 месеца е класа 98 година 2.9 дизел, ем не ми се виждаше да върви за толко голям мотор, един фр кара мерцедес С класа 2004 година- тя има повече ражди от някой фиат на 20 години !! Вратите от доло на мерцедеса тънат в ражда! да не говоря че за кола за толко пари е доста шумна ( и тя е дизел) и пак е тромава, само така по готината екстра е вентилатора на седалките( не те запарва кожения салон)А колегата който каза, че фиат греят аз лятото карам с пуснат климатик и температурата на водата ми е малко под 90 градуса в задрустванията, а повечето хора който познавам и са имали голф са с пуснато парно
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #24
                    Re: Фиат и всички останали

                    AthlonXP написа:
                    Така искам да изкажа моето възхищение към толко уплюваните коли ФИАТ ( разбивала се предницата небили издръжливи ) и всякви други глупости!Карам фиат браво ЖТД, смея да твърдя, че го тормозя наистина много, колата за близо 40 хиляди километра навтртяни доста вандалски съм и сменил 1 тампон на носача 2 биалетки и 1 курмилен накрайник - всичко на всико 50 лв :D И там стандартните консумативи масло и филтри.Баща ми е фен на френските коли(преди бравото се колебаех между него и пежо 206) Баща ми цял живот кара пежа и ситруени, неговите коли са гледани в отуризирани сервизи и той кара каде каде по нормално от мен, а френските му коли все стигаха до сервиз! Четох из форумите за френски коли - мммммм да те всички влизат редовно в бокса Поинтересувах се да сменя бравото за някой опел - разбрах ,че опел ги продавали със телоподаващо в багажника че като сменя маслото да сменя и праговете и веждите :D :D За форд - москвич не ми се кара Комшията кара бмв 525 тдс 143 коня - до 140 седи на повече от 2 коли растояние от бравото, 3 пъти ги пускаме и 3те пути не му достига животец - накрая прегря бмв то от там в серивз и няма да ви казвам, сумата небеше малкаа сервиза небеше уторизиран за бмв а гледам само "хубавите" бмв та бяха там :D Мерцедес няма да ги обсъждам - те нямат никакво развитие по таблото си 20 години сядаш и всеки път е сдялано с теслата от пиян немец, да не говориме, че зимно време само чакаш с въжето някой да те затегли до главния път В общи линии наистина се радвам, че избрах фиат! Ако имам финансова възможност с най-голямо удоволствие бих карал новото браво
                    Колега,вземи оправи правописа,колкото до МБ-то никак ама никак не си прав.Крайно време е отговорниците или Модератори да обърнат внимание на това кой как пише,арабин от ИЧС би писал с по малко грешки
                    Marea HLX 147ps

                    Коментар


                      #25
                      Радвайте се на живота и на това, което имате... Всичко друго е суета човешка.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #26
                        аз съм имал голф3 1993та г. и интериора му е невероятно безшумен !ако не ми го беха откраднали щях още да си го карам, много солиден автомобил !няма скръц пръц нищо !но хапваше масло ...Немските коли са НАДЦЕНЕНИ но са много много много МНОГО солидно направени поне от към интериор !ПРЕДИМСТВА НА ГОЛФА:частите също бяха в пъти по-евтини поне на голфа термостат стъпково моторче и тн ... ГОЛФ 3 е по евтина кола за поддръжка от бравото !и окачването му е по здравои интериора по здрави харчи по малкои скоростите са много по мазниседалките са неудобни но поне не скърцотатв завой не се накланя като бравотомного по обезшумен е от бравото... то направо ВРИЕ над 100км/чкарам фиат браво , но голфа е по-кола от него.обаче пък са неоправдано скъпи, нямат екстри, двигателите им са умрели от невървеж.повечето нямат ел стъкла, някой нямат и СЕРВО, баси спартанските кенефи , климатиците са лукс там !имат некакви часовници вместо оборотомери.абе за парите фиат си продават коли !ако имам пари за голф 4 ще си купя фиат стило 6 години по-ново !така че оставам с фиат за сега, не защото нямам пари а зашото получавам повече за парите от фиат от колкото от ФауВе Голф !фиата е много кола за малко пари. фолксваген е малко кола за много пари
                        Bravo GT 1.8

                        Коментар


                          #27
                          ele написа:
                          Че хубави - хубава, ама за здрави - не са чак толкова здрави. Пък и веднага мога да ти дам пример на хванали се за косите мои познати с фиат, и доволни и предоволни с голфове. както и да го погледнете - стара кола, важното да е била поддържана - останалото е късмет.
                          Само едно немога да разбера: като не ти харесва, защо караш Фиат?
                          Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                          Ex.Opel Astra

                          Коментар


                            #28
                            частите също бяха в пъти по-евтини поне на голфа термостат стъпково моторче и тн ... ГОЛФ 3 е по евтина кола за поддръжка от бравото !и окачването му е по здравои интериора по здрави харчи по малкои скоростите са много по мазниседалките са неудобни но поне не скърцотатв завой не се накланя като бравотомного по обезшумен е от бравото... то направо ВРИЕ над 100км/чкарам фиат браво , но голфа е по-кола от него.обаче пък са неоправдано скъпи, нямат екстри, двигателите им са умрели от невървеж.повечето нямат ел стъкла, някой нямат и СЕРВО, баси спартанските кенефи , климатиците са лукс там !имат некакви часовници вместо оборотомери.абе за парите фиат си продават коли !ако имам пари за голф 4 ще си купя фиат стило 6 години по-ново !така че оставам с фиат за сега, не защото нямам пари а зашото получавам повече за парите от фиат от колкото от ФауВе Голф !фиата е много кола за малко пари. фолксваген е малко кола за много пари
                            Що сравняваш голф 93та година с браво 96 някак си не ми го побира ъкъла ...Сравни голф 96-97 с бравото и после говори за евтина подръжка
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                            Коментар


                              #29
                              Princo написа:
                              частите също бяха в пъти по-евтини поне на голфа термостат стъпково моторче и тн ... ГОЛФ 3 е по евтина кола за поддръжка от бравото !и окачването му е по здравои интериора по здрави харчи по малкои скоростите са много по мазниседалките са неудобни но поне не скърцотатв завой не се накланя като бравотомного по обезшумен е от бравото... то направо ВРИЕ над 100км/чкарам фиат браво , но голфа е по-кола от него.обаче пък са неоправдано скъпи, нямат екстри, двигателите им са умрели от невървеж.повечето нямат ел стъкла, някой нямат и СЕРВО, баси спартанските кенефи , климатиците са лукс там !имат некакви часовници вместо оборотомери.абе за парите фиат си продават коли !ако имам пари за голф 4 ще си купя фиат стило 6 години по-ново !така че оставам с фиат за сега, не защото нямам пари а зашото получавам повече за парите от фиат от колкото от ФауВе Голф !фиата е много кола за малко пари. фолксваген е малко кола за много пари
                              Що сравняваш голф 93та година с браво 96 някак си не ми го побира ъкъла ...Сравни голф 96-97 с бравото и после говори за евтина подръжка
                              Може би понеже Голф 3-ка 93 г. особено ако е двуврата са на цени ~2000лв.А иначе не мога да се съглася че са по-здрави, по-безшумни в купето и с по-евтина поддръжка.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                              Коментар


                                #30
                                Princo написа:
                                ...Що сравняваш голф 93та година с браво 96 някак си не ми го побира ъкъла ...Сравни голф 96-97 с бравото и после говори за евтина подръжка
                                Така както си го написал няма никаква разлика-все си е Голф 3 и поддръжката е една и съща.Производството им прикючва/говоря за хечбека-най масовите/ през септември 1997г и тогава започва 4-тата серия!
                                LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                                LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                                LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                                Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                                Grande Punto 1.2 LPG

                                Коментар

                                Working...
                                X