Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Независимо каучуково-торсионно окачване за ремаркета?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Независимо каучуково-торсионно окачване за ремаркета?

    Колеги, от известно време ми се върти в главата изработката на някакво мултифункционално туристическо ремарке...За какво иде реч - да се направи рамата на ремаркето и в зависимост от конкретните нужди да се надгражда тази рама с инвентар. Например при необходимост за теглене на багажи - да се монтира голяма кутия с капак за багаж (примерно 100*100*50 см); при необходимост от транспортиране на мотор или велосипеди - да се монтира на рамата на ремаркето релса за укрепване на тези товари, да може да се прикрепва евентуално система за транспортиране на лодки и т.н....Направата на рамата и дреболийте около нея не са чак толкова голям дерт, но като стане въпрос за окачването и удрям на камък. Рарових се в нета и открих ето точно това независимо торсионно-каучукво окачване за ремаркета, колесари и трайлъри... Някой имал ли е взимане даване с такива системи, за да сподели опит и напътствия?
    Прикачени файлове

    #2
    Ще те посъветвам да започнеш с покупката на ремарке с регистрация и после вече правиш каквото искаш в рамките на нормалното.И на мен ми стана интересно това което си намерил на снимките като независимо торсионно окачване и ако намериш къде ги продават веднага и аз отнасям две такива.Иначе има мостове предлагани на Кнот но те са цял мост.В каталога на Кнот няма независимо такова окачване а само мостове.http://www.dea-bg.com/catalog/catalogue.pdf
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      а не е ли по-добре заден мост от някоя кола от моргата ??а искат ли за технотеста някакви чертежи по които си правил ремаркето или си имат стандарти и по тях гледат ??И аз от 4 месеца съм на тема ремаркета .@Торнадо ако правиш промени по ремаркето има ли проблеми с полицаите на пътя ,защото дефакто му се променя конструкцията ,че имам опит само с незаконни джуджафки :D
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #4
        Tornado, има едни британски сайтове, които продават такива независими окачвания. Аз мислех да поръчам на един приятел (който е в Лондон) да ми ги купи и да ги изпрати по някой български ТИР. Цената на комплект окачване + главини за колелетата е около 80-90 паунда за 500 кг. товар. В каталозите на Кнот мисля, че мернах независимо, но то май не се внася от Деа. Тези на снимката са марка Avonrider - собственост са на Кнот груп. Al-Ko също правят такива щуротии. Можем да правим комбина с поръчките.Tomazo, от 2-3 дена се каня да пусна един мейл на Технотест, за да ги питам. Иначе регистрацията на ремарке "самиздат" е под 100 лева, но не знам дали ще мине...След малко ще драсна на Технотест. Ще ви държа в течение!

        Коментар


          #5
          айде и аз се запалих да правя ремарке :D
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #6
            Дали правоъгълни стоманени профили 100*50 и квадратни стоманени профили 50*50 са достатъчни за товари до 750 кг? Все пак идеята е ремаркето да се дърпа с Б-категория. От къде можем да си намерим тегличи за Бравоците? Разни официални вносители искат по 400 кинта за бройка...

            Коментар


              #7
              Уп на темата. Днес надрасках една примерна рама...Дебелите греди са 50*50*3, а тънките 50*30*3. Струва ми се че малко съм се презастраховал с толкова дебелостенни профили, може би прфили с дебелина на стената 2 мм ще са достатъчни. Някой знае ли актуални цени на подобни профили?Ще ми отнеме време, може би месец, за да рафинирам всички идеи в краен продукт! Приемам всякакви съвети и идеи.Крайната цел е следната: мултифункционално туристическо ремарке с различни присавки, което може да се конфигурира по различн начин за видовете товари, които би следвало да носи.1. Рама със споменатото независимо торосионно каучуково окачване, с прикачен сандък за инструменти, дреболии или допълнителен акумулатор за къмпингуване, резервна гума, електрическа инсталация и светлини - габарити, стоп-светлини, светлина за заден ход, заден фар за мъгла, светлини за регистрационната табела, пътепоказателни светлини (мигачи), светлоотразителни елементи.2. Приставка за къмпинг оборудване и багаж - ще предстаавлява голяма кутия от стъклопластмаса със собствен скелет за поемане на по-тежки товари, горен капак с панти, водонепропускавеми уплътнения, ключалки, светлоотразителни елементи. Горният капак мисля също да е армиран със скара за багаж. Тази приставка ще се монтира върху рамата директно.3. Приставка за превоз на велосипеди (и/или допълнителна кутия за багаж), която ще се монтира отзад на рамата. Тук трябва да се мисли за необходимостта от допълнителни светлини...4. Приставка за превоз на мотоциклети/скутери. Ще се монтира директно на рамата.5. Приставка за пренос на водоплаващи съдове - канута, каяци, надуваеми лодки или такива с твърд корпус, джетове. Ще изисква монтиране на лебетка към теглича на рамата. Ще се монтира на рамата дирекно.Чудя се само дали господата от Технотест няма да ме изгонят на момента
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Humppa написа:
                Tornado, има едни британски сайтове, които продават такива независими окачвания. Аз мислех да поръчам на един приятел (който е в Лондон) да ми ги купи и да ги изпрати по някой български ТИР. Цената на комплект окачване + главини за колелетата е около 80-90 паунда за 500 кг. товар. В каталозите на Кнот мисля, че мернах независимо, но то май не се внася от Деа. Тези на снимката са марка Avonrider - собственост са на Кнот груп. Al-Ko също правят такива щуротии. Можем да правим комбина с поръчките.
                Съгласен съм за поръчките да правим комбина.
                Humppa написа:
                От къде можем да си намерим тегличи за Бравоците? Разни официални вносители искат по 400 кинта за бройка...
                За Мареата си направих теглич сега смятам да пробвам и за Бравото.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Я сподели за теглича!

                  Коментар


                    #10
                    Humppa написа:
                    Я сподели за теглича!
                    Какво да споделя.Захващам се и за един ден е готов.Рязане заваряване на планки и профили и това е.Аз ако един теглич не мога да сътворя какво остава друго.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Тури една снимка да видим И аз си мислех, да сваля задната броня на Бравото и да разгледам къде точно се захваща теглича...

                      Коментар


                        #12
                        Ново инфо: от скоро в някой европейски държави има изискване за ремаркета над 350 килограма спирачките да са задължителни. Очаква се това изискване да кацне и в БГ. Освен това за теглене на ремаркета над 750 кг се изисква колата да е със задно предаване.Хмм, сега търся инфо за инерционни спирачки...

                        Коментар


                          #13
                          Три вида тегличи за Браво.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Humppa написа:
                            Ново инфо: от скоро в някой европейски държави има изискване за ремаркета над 350 килограма спирачките да са задължителни. Очаква се това изискване да кацне и в БГ. Освен това за теглене на ремаркета над 750 кг се изисква колата да е със задно предаване.Хмм, сега търся инфо за инерционни спирачки...
                            Много е странно това за задното предаване. Половин Европа трябва да си хвърли караваните или да си вземе кола със задно предаване, просто не мога да повярвам.

                            Коментар


                              #15
                              Доста си се презапасил с размера на материяла за рамата. Имам сътворено такова което съм товарил над тон и нещо със строителни отпадъци докато си правих ремонта миналата година и то не еднократно. А преди често ми се е налагало да си го товаря с 700-800кг. и то не на къси дистанции. Рамата ми е изработена от профилна тръба 20/40/1.4 сдвоена като дългата страна е верикална и профилите са точкувани един за друг през 4-5 см. На всички ъгли задължително се слагат укрепващи триъгълни планки от долната страна на профила включително и на средната напречна а също така и на теглича само че там едната страна е по дълга и е с размери на катетите около 150/300 и от поне 3-4 мм ламарина. Всъщност преди доста години имаше издадена книжка за самостоятелна направа на туристически ремаркета. В нея имаше всички изисквания на които трябва да отговарят отделни габарити и как се изработват отделни отговорни възли за да може да мине прегледа. В основни линии като се спазват тези елементарни положения нямаш никакви грижи после да минеш а и позволяват доста голямо творчество. Не вярвам че ако се разрови човек да не ги намери из нета а и не само че ще ти е по лесно а има описани доста неща които ако не ги знаеш от практика ще береш ядове в последствие. Примерно къде трябва да ти е центъра на тежеста как се изчислява дължината на теглича че да ти върви в дирята и т.н.
                              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                              http://vbox7.com/play:124bedab

                              Коментар

                              Working...
                              X