Утре ще гледам едно такова животно по обстойно та ако можете да ми кажете слабите места по мотора,вариатора не тракаше,но съм много бос с тоя мотор и не знам какво да му зяпам,другото по колата е,че съединителя е уж нормален на натискане,но лоста седи в едно положение и не могат да се включват скоростите(все едно е на свободна и съединителя въобще не е натиснат),собственика казва,че лагера е потънал в притискателя,има ли други варианти p.s. пускам темата в общи приказки,повече хора да я видят и да си дадат мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
edit:Fiat Coupe 1.8 VFD-да ми е честито :)
Collapse
X
-
Варианта е един - смяна на комплект съединител ! (притискателен и феродов диск ,лагер и жилото му). успехAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
-
На този двигател най-слабото му място е висящия отдолу като тестиси картер. Особено ако колата е с ниско окачване, 100% ако вече не е удрян - ще го удариш.При палене вероятно ще трака вариатора - като дизел - би трябвало след около 1-2 секунди да спре да трака (като качи масло). ( Не видях че си писал, че не трака - още по-добре).Не знам как е направено отдолу Купето, но поне при Делтата - смяната на съединител или какъвто и да е ремонт по него (ние сменяхме аксиален лагер) изисква раглобяване на половината предница. Не е лесно, а и взимат доста пари.Иначе двигателя е уникален, след 5500 оборота става неудържим.
Коментар
-
Аз пък чух,че бил калпав тоя мотор и с вал и лагери имал проблеми Картера е удрян и лепен,та не знам дали от удара може да е засегнато нещо,колата ми се стори че работи добре Абе все ме дърпа нещо към тоя форум мене мама му стара Yellow_Flash_Colorz_PDT_43ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Като гледам как си ги наредил отдолу италианките - и ти си за доктор, като мен Няма какво да се засегне при удара... но те съветвам наистина, запаси се с още един картер. Намират се по 250-300 лв втора ръка. Иначе нов е около 600-700.Аз купих един от Алфа 156 1.8 16V, същия е, и си ги сменям Вече 2 пъти съм го чупил... то гледаш, гледаш... единия път на едно паве го чукнах с 5 км/ч. Втория път си беше зверската в едно като легнал полицай, само дето не беше легал полицай, а нов слой асфалт, на чисто нов път, веднага след завой. Винаги ще се намери къде да го закачиш. Въпрос на време На Делтата навъртяхме (аз и брат ми - основно той) вече около 40 хил. км - специално моторът не ни е създавал проблеми. Електрониката му е японска - Hitachi. Мисля, че е по-добре от Bosch А, ако си решил да го газифицираш - ...хм.. трудна задача. Пластмасови колектори. Сложихме газов инжекцион, обаче компютърът му се побърква заради вариатора. Върви си, не е като да не върви, обаче сме го направили на 5000 оборота да минава на бензин, щото иначе като изключи вариатора на 5500 и става интересно.
Коментар
-
Immortal написа:Като гледам как си ги наредил отдолу италианките - и ти си за доктор, като мен Няма какво да се засегне при удара... но те съветвам наистина, запаси се с още един картер. Намират се по 250-300 лв втора ръка. Иначе нов е около 600-700.Аз купих един от Алфа 156 1.8 16V, същия е, и си ги сменям Вече 2 пъти съм го чупил... то гледаш, гледаш... единия път на едно паве го чукнах с 5 км/ч. Втория път си беше зверската в едно като легнал полицай, само дето не беше легал полицай, а нов слой асфалт, на чисто нов път, веднага след завой. Винаги ще се намери къде да го закачиш. Въпрос на време На Делтата навъртяхме (аз и брат ми - основно той) вече около 40 хил. км - специално моторът не ни е създавал проблеми. Електрониката му е японска - Hitachi. Мисля, че е по-добре от Bosch А, ако си решил да го газифицираш - ...хм.. трудна задача. Пластмасови колектори. Сложихме газов инжекцион, обаче компютърът му се побърква заради вариатора. Върви си, не е като да не върви, обаче сме го направили на 5000 оборота да минава на бензин, щото иначе като изключи вариатора на 5500 и става интересно.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Проблема на съединителя може и да не е в лагера,а в помпата на педала или в цилиндъра на скоростната кутия.Съединителя е хидравличен, а не с жило.Обикновенно потъването на педала и невъзможноста да включиш скорост, проблема е там,а не в "потъване на аксиалния лагер"-невиждам как ще потъне.Затова първо провери това преди да започнеш да сваляш скоростната кутия,защото както казаха колегите ще се узорите.Това е .Успех!COUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
NPD написа:Проблема на съединителя може и да не е в лагера,а в помпата на педала или в цилиндъра на скоростната кутия.Съединителя е хидравличен, а не с жило.Обикновенно потъването на педала и невъзможноста да включиш скорост, проблема е там,а не в "потъване на аксиалния лагер"-невиждам как ще потъне.Затова първо провери това преди да започнеш да сваляш скоростната кутия,защото както казаха колегите ще се узорите.Това е .Успех!ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Grisha написа:Аз пък чух,че бил калпав тоя мотор и с вал и лагери имал проблеми Картера е удрян и лепен,та не знам дали от удара може да е засегнато нещо,колата ми се стори че работи добре Абе все ме дърпа нещо към тоя форум мене мама му стара Yellow_Flash_Colorz_PDT_43
Коментар
-
Хайде прехвърлихме го и го вкарахме в гаража,че има работа по него Основни и биелни лагери за всеки случай,аксиални лагери на колянов вал(че има луфт) и феродов диск на съединител (на стария му бяха избягали пружинките) живот и здраве като го направим ще дойда да почерпя на някоя срещаex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар