Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за АТВ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Humppa написа:
    Да, точно така, АТВ се управлява трудно! Причината - силовото предаване на задната ос е директно към оста чрез верига и пиньони, т.е. без диференциал... От там завиването е трудно, а обръщането - лесно, изискват се усилия и умения!
    Има модели с диференциали 4х4 ,но това не улеснява управлението им.Машините са мощни и малки и изискват добри умения.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Е, аз говорех за ефтините варианти, върху които имам наблюдения. Трябваше да се доуточня...

      Коментар


        #18
        То и да караш колело и да слезнеш с него от бордюра се изискват умения! Не е чак толкова трудно, учи се. Първото, на което се качих беше ямаха гризли 700 кубика и в рамките на половин час успях да падна 3 пъти и то доста болезнено, ама се преживява. Плюс това тия машинки повече от 90 не могат да вдигнат, а и трябва да си луд с това нещо да взимаш завои с тази скорост - с две думи са доста по-безопасни от пистовите мотори, които хвърчат с далеч по-висока скорост. Виждал съм в Люлин да карат едно, което е доста ниско, с широки оси и подходящи гуми за асфалт. Стори ми се дори, че е с чупещи полуоски отпред и се държеше супер на асфалта и го караха с бая висока скорост и то дори на пътя. Такова дори бих си взел, защото е доста по-сигурно от тези "правите" с големите грайфери.
        www.CarProfi-BG.com
        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
        Най-атрактивните цени в София!

        Коментар


          #19
          Що пък си мисля че тия машинки са направени за пресечени местности,а не за пътища
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #20
            То е като да си мислиш, че пистов мотор е за пресечени местности, защото не си виждал кросов мотор, примерно. Има различни типове, ествествено. Цените, обаче за сега, са доста високи за качествени атв-та.
            www.CarProfi-BG.com
            Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
            Зареждане и ремонт на автоклиматици.
            Най-атрактивните цени в София!

            Коментар


              #21
              Понеже не съм се качвал на АТВ искам да попитам - добре де, чак толкова ли е трудно? Ясно че ако хвърчиш с висока скорост белите стават, но това важи и за мотори и за коли. Трудно ли е да се кара ако се ползва атв-то не за екстремности - а за разходка? Да си хванеш пътя през полята, и така, кротко. А не да търсиш ’комин’ че да се катериш по него. Безадреналинно така да се каже. Трудно ли е?

              Коментар


                #22
                crush написа:
                То е като да си мислиш, че пистов мотор е за пресечени местности, защото не си виждал кросов мотор, примерно. Има различни типове, ествествено. Цените, обаче за сега, са доста високи за качествени атв-та.
                Много добре знам че има шосейни АТВ.За моторите всеки е наясно че кросовите са за пресечени местности а пистаците за шосе.Имах на предвид че всеки ден виждам в Стара Загора АТВ’та които са за пресечени местности.В Казанлък е същата работа.
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                Коментар


                  #23
                  Това е, защото нямат пари да си позволят от другите, а и китайците още не са почнали да репликират шосейните, тъй като не са много и нямат едва ли не база за копиране. Аз така си го обеснявам.На въпроса на ls1 - натоварването е голямо в ръцете, особено ако караш атв, което не е олекотено ( като ямаха раптор, което е доста по леко от гризли версията, която едва ли не е мини тррактор ) и е доста изморително, особено първите пъти, през които го караш.
                  www.CarProfi-BG.com
                  Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                  Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                  Най-атрактивните цени в София!

                  Коментар


                    #24
                    Всъщност всичко зависи от тренинга!Това лято не бях карал Кавазакито на дълги дистанции. Е като тръгнах към Каварна, особено шибаната настилка на магистралата Шумен-Варна ми откъсна ръцете, вярно, нямам демпфер на кормилото, но Елиминатора е лек мотор, с леко управление. Но тези неравности ги чуствах с ръцете всеки сантиметър, а лявата предмишница пипна мускулна треска от стискане на съединителя...На връщане нямаше проблеми, може би заради потопа, който се изля върху мен почти през целият път...

                    Коментар

                    Working...
                    X