Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Наистина ли сме толкова лоши шофьори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    типично за българина, само говори, на базата на нищо. Айде сега от тука кой може да си сложи ръка на сърцето и да каже, че в града не кара с повече от 50, извън града с повече от 90. Лично аз немога. Скороста обаче според мен не е водещ фактор, макарче е предпоставка.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #17
      http://www.unece.org/trans/main/wp6/...2007.pdfЕто подробни таблици за 2004.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #18
        Ето от тази статистика както се вижда не сме толкова зле, колкото всички говорят.Вижте особено графата за алкохол.Примерно вероятността да те ударят пияни доста от "примерните" шофьори в западните държави е доста по-голям, както се вижда.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          За вас статистиката с броя катастрофи ли е критерия за добри шофьори??? Давам два пресни примера. Днес от Раднево до Стара Загора гледаме един се движи леко на зиг-заг. Като доближихме, в колата имаше мъж, на задната седалка две деца, които се играеха, а мъжът се обръщаше от време на време. По едно време едно от децата му сложи кофичка за пясък на главата.... Това, че въпросният господин не е влязал в статистиката, прави ли го добът шофьор? Един пример от последния половин час - чакаме на светофар в Стара Загора и една мадама от лентата за завой надясно се опитва да завие на ляво. Това че не влезе в статистиката прави ли я добър шофьор? Критериите са много, не само колко убити на милион. Факт е, че законът в България не се спазва, факт е че се бута на полицаите да подминат дадено престъпление, факт е, че определени хора и камери не ги ловят. В медиите изнесоха информация, че шофьорът на поршето, убил пешеходката наскоро, е засечен от камери, ако не се лъжа в Пазарджик, да шофира с над 200 (пак ако не се лъжа - 220) преди 6 месеца. До преди няколко седмици не е бил в статистиката - добър шофьор ли е бил?Добри и лоши шофьори има навсякъде- важно е съотношението. В България то не е в полза на добрите.
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #20
            reter написа:
            типично за българина, само говори, на базата на нищо. Айде сега от тука кой може да си сложи ръка на сърцето и да каже, че в града не кара с повече от 50, извън града с повече от 90. Лично аз немога. Скороста обаче според мен не е водещ фактор, макарче е предпоставка.
            За скорост никой не говори,че е най-големия ни проблем Аз също съм превишавал,макар да го правя все по-рядко...и Не това е проблема...е не говорим за малоумници каращи с 200 и тирове и автобуси нашмушили се с по 130 -такива са за разстрел По-скоро проблема на българите е да се научим,че ограниченията и правилата не са поставени да ни пречат,а за да ни предпазват и да има някакъв ред на пътя...явно обаче българина обича да живее в анархия и после да реве,че няма държава!!!
            ex.Мареа ТД100

            Коментар


              #21
              ele, от къде го изкопа това ’Найш колко го търсих От данните, които ele е пуснала, се вижда нещо интересно:България:1990 - убити 1567; ранени 68221995 - убити 1264; ранени 87142000 - убити 1012; ранени 80302003 - убити 960; ранени 84882004 - убити 943; ранени 9308Изводите са следните:1. По времето на социализма, където всеки "спазваше" всички правила и "имаше" ред, загиналите на пътя са били с над 50% повече от сега, при това при много по-малък брой автомобили и при много по-ниски скорости на движение. Само дето никой не казваше нищо...2. Наблюдава се спад да загиналите, за сметка на ранените - това се дължи на караните доста по-сигурни автомобили, макар и огромна част от тях - втора ръка.Културата на движение определено се е повишила. Това може да се забележи и само за няколко години в средно-голям град като Ямбол. Преди 3-4 години НИКОЙ не спираше пред пешеходна пътека. Сега е съвсем нормално явление в града. Дори майка ми го е забелязала За мен специално си стана съвсем нормално да спра и да пусна пешеходците, а както гледам, и за повечето ми съграждани.@GTipo: Жоро, та аз съм ги дал на глава от населението, само че на милион, щото иначе се получават едни дроби...

              Коментар


                #22
                http://dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htm Има най различни статистики за съжаление броя на жертвите от 2005г насам расте.
                Marea Weekend HLX Jtd 110

                oO(_)____////____(_)Oo

                Коментар


                  #23
                  nikki_sixx написа:
                  GTipo написа:
                  Спазването на правилата е като в другите страни. Не по-лошо.
                  Хех, една Румъния да вземем (там съм бил няколко пъти)... Друг келеш като мен не видях. Хората си караха спазвайки ограничения... а аз си пердашех в лявата лента... и както пееше Тошко Колев: "изпреварвах си ги.. "мерцедесите" дори..." Тааа, хайде да не заприличваме на поговорката: "видяла жабата, че подковават коня, и хоп и тя се наредила" Безобразни сме - факТ!Бил съм и в Турция(няколко пъти), ама не взимам отношение.., шото там не карах аз.
                  Ники , аз лично доста често ходя до Букурещ и знам как карат и там нямат никаква култура .
                  fiat coupe 2.0 16V

                  Коментар


                    #24
                    nikki_sixx написа:
                    GTipo написа:
                    Спазването на правилата е като в другите страни. Не по-лошо.
                    Хех, една Румъния да вземем (там съм бил няколко пъти)... Друг келеш като мен не видях. Хората си караха спазвайки ограничения... а аз си пердашех в лявата лента... и както пееше Тошко Колев: "изпреварвах си ги.. "мерцедесите" дори..." Тааа, хайде да не заприличваме на поговорката: "видяла жабата, че подковават коня, и хоп и тя се наредила" Безобразни сме - факТ!Бил съм и в Турция(няколко пъти), ама не взимам отношение.., шото там не карах аз.
                    В Румъния карат по линиите на травмвая коитоо са оградени с решетки. Все едно да тръгнеш по бул. България по линията на трамвая, хората на спирката гледат как идиотите минават покрай тях с колите и се редят, трамвая чака задръстване в оградената специално за него линия. по провинцията е пълно с паметници покрай пътя.В Турция маршрутките се състезават кой ще стигне пръв до следващата спирка за да вземе пътниците, за 500м вдигат 140. Ходи се повози, на мен ми се изправи косата. Има едни подобия на стари Лади - Тофаш Сахин май беше, Перник ряпа да яде. Смей да стъпиш на платното!В Гърция те изпреварват в твоята лента, за да не влизат в другата с четирите гуми със 100 при ограничение 50. Те също карат по-бързо от нормалното но пък от трите държави - най-дисциплинирани. И най-високи глоби.За Сърбия и Македония не ми се говори. Същите като нас.Не мисля че сме най-зле, но не сме и най-добре.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #25
                      GTipo написа:
                      Не мисля че сме най-зле, но не сме и най-добре.
                      Е, най-после да си доем на думата.. И аз не мисля, че сме най-зле.., ама да се успокояваме от некви стъкмистики - не ме кефи. Честит ти Стильо м/у другото ш съ сетиш де е тръпката Пък на по-следващите срещи мой пак да си седим и хортуваме до сабахлем... ** модерирано ** Модерирах частта, която би предизвикала неприятности.Модераторски екип на fiat-bg.org
                      Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                      Коментар

                      Working...
                      X