Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Превишена скорост в Гърция

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    style34 написа:
    Първо гърците са изключително надути и наистина ни имат за трета ръка хора. И с право. Мисълта ми е, че когато си българин това играе роля. Естествено това не оправдава нарушението. Второто, което искам да кажа по темата е, че вчера си карах лежерно със 90-100 след магистралата, т.е. след Стара Загора. Еми добре познатите лайна, безсмъртните предимно с БМВ, производство от ’91-’09, S класи и всякакви други класи те карат да караш под напрежение и да ги пазиш, щото иначе можеш и ти да не оцелееш при безумните им изпреварвания в 10 вечерта. И тези кво мислите - ще ги стресне, че когато ги спрат вместо 50 лева трябва да му даде 150 ли? Аз не мисля. Верно, че това ще стресне някои рацери, но не и най-опасните, тези с S, CL, SL и т.н. класите.
    KuKu написа:
    Четеш ли ме изобщо?!
    Теб не. Само това, което си написал. А ти?
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #47
      Аз говоря за магистралата, ти говориш за след магистралата - защо обаче ми правиш забележка?След магистралата няма ли идЕоти с коли по 5’000лв.?Аз днес на прибиране от Чепеларе, един скъп автомобил не видях да прави золуми, но за сметка на това щяхме да се блъснем с неправилно изпреварващи пловдивски "Ескорт" и старозагорски "Авенсис" от първите И двете случки се разиграха по завоите между Пампорово и яз.Въча, а това, че не катастрофирахме се дължи на бебенцето в колата, заради което шофьора поддържаше по-ниска от нормалната за маршрута скорост.Та да се върна на въпроса - След магистралата няма ли идЕоти с коли по 5’000лв.?

      Коментар


        #48
        Kuku написа:
        Аз говоря за магистралата, ти говориш за след магистралата - защо обаче ми правиш забележка?След магистралата няма ли идЕоти с коли по 5’000лв.?Аз днес на прибиране от Чепеларе, един скъп автомобил не видях да прави золуми, но за сметка на това щяхме да се блъснем с неправилно изпреварващи пловдивски "Ескорт" и старозагорски "Авенсис" от първите И двете случки се разиграха по завоите между Пампорово и яз.Въча, а това, че не катастрофирахме се дължи на бебенцето в колата, заради което шофьора поддържаше по-ниска от нормалната за маршрута скорост.Та да се върна на въпроса - След магистралата няма ли идЕоти с коли по 5’000лв.?
        Разбира се, че има. Не го отричам. Обаче мисълта ми беше, че солените глоби ще спрат някои, но за други те няма да са солени и ще си ги плащат пак без проблем и ще си карат. Последния път като карах към София един с едно Порше ме задмина поне с 240. Очите ми са винаги на 4, гледам огледалата почти непрекъснто, този не го видях. Само чух как изръмжа покрай мен. Е този ще го спре ли глоба от 200 лева? Вариант е глобата да е правопропорционална на дохода ти. Но не и в България. Че те тия с Поршетата по документи са толкова бедни, че да ги ожалиш. Малко след Поршето две X5-ци се гонеха, като единия ме изпревари от лявата лента, другия през аварийната. Поне караха "бавно" - 170-180. Примерите са много. А и уверявам те, по-безопасно е аз да карам Бравата, отколкото приятелката ми X6 или пък тази http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/...irala/?ref=rss
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #49
          mitakkk ще ти го кажа с думи прости... Ако в една държава масово се нарушават закони, убийци лежат в замъци, или се пекат на Майорка и властта не може да се справи със ситуацията, това не е ли анархия? Знаеш, как ми се ще България да стане полицейска държава??? Вече толкова ми писна, че аз който съм влюбен в природата мисля да хвана багажа и да замина докато все още съм трудоспособна възраст! Абе, как едно нещо не ни е наред не мога да разбера?
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #50
            Спокойно, както са тръгнали нещата - като се приключи с големите золуми - ще метнат и малките - превишаващите правата си шофьори и тем подобни ори...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #51
              Kuku написа:
              П.П.
              style34 написа:
              Kuku написа:
              Опасните, както ги наричаш, имат в пъти по-добри спирачки или окачване (например) от някой "безопасен" с "Astra GSI", "Golf GTi", "318iS", включително "Bravo GT" или "PuntoGT", каквито също не са рядкост ПО МАГИСТРАЛАТА и далеч не се движат в рамките на ограничението.Ако някой трябва да се движи С ПРЕВИШЕНА СКОРОСТ, предпочитам той да кара кола за 50’000лв., отколкото за 5’000лв.
              ....
              Четеш ли ме изобщо?!
              Бе то и аз те чета, ама хич не ми понася мисълта някой с S Мерцедес да ме излупа челно. И като е на магистрала кво? Не може да прескочи мантинелата ли? Перфектните му спирачки и перфектното му окачване не могат да бъдат показател за безопасността му на пътя, защото той е изключително опасен. И безнаказан. Щото точно в подобни случаи обикновено си заминава човекът с обикновеното возило, което е ударено. Наскоро като се връщах от морето при скорост 130-140 ме изпревари поне със 70-80 км/ч над моята скорост един черен S класа. След десетина километра го бяха спрели насред магистралата. След още 10 километра ме изпревари с идентична скорост. Някъде посочиха Ставийски, при това много точно.Наскоро и един с Порше отнесе смъртоносно една белгийка баш на завоя "Ставийски", тук как се връзва теорията ти с 50 000 лв., 150 000 лв. или 5000 лв. Сега да не ми излезеш с версията, че ако подобни опасни завои се правят с кола за 5000 лв. ще бъдат убити повече хора? Не, аз просто съм против това да се кара хамалската. А точно тези с колите по 50 к евро ИЗКЛЮЧИТЕЛНО и в пъти повече го правят.

              Коментар


                #52
                Същите опасности не важат ли и за някой с "Punto GT"?То не може да прескочи мантинелата и да те излупа челно?Или някое "Bravo" не може да отнесе някой на завоя Стависки?Физиката си е физика! Само дето колите за десет пъти повече пари имат мааааалко по-голям шанс да се преборят с физичните закони, преди да е станало мазало Може да спорим до утре, кой прави повече золуми, но е факт, с кои коли са повечето жертви и сигурно има причина

                Коментар


                  #53
                  Kuku написа:
                  Физиката си е физика! Само дето колите за десет пъти повече пари имат мааааалко по-голям шанс да се преборят с физичните закони, преди да е станало мазало
                  Сравнителен тест спирачки - АутоБилд (от 100км/ч до 0)Ауди А3 1.6 - 37,4м (максимална скорост 185км/ч)Сеат Леон 1.6 - 38,1 (максимална скорост 184км/ч)Шкода Октавиа 1.6 - 39,6м (максимална скорост 190км/ч)VW Polo 1.4 - 37,2m (максимална скорост 172км/ч)Renault Clio 1.2 - 37,3m (максимална скорост 167км/ч)ВMW 750i - 36,1 (максимална скорост 250км/ч)Mersedes S500 - 36,9 (максимална скорост 250км/ч) Най-вероятно ограничена електронно при всичкитеAudi A8 4.2 - 37,2 (максимална скорост 250км/ч)Не виждам да има осо6ена разлика в метрите при спиране, като вземем предвид и максималната скорост, тежест и т.н. е яснокои са по опасни.
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #54
                    А първите коли от сравнението на възраст десет години ли са или чисто нови?Да сравним едно "Bravo GT" ’98г. с "А8" 2006г.

                    Коментар


                      #55
                      Преди около месец в Германия нали стана една мешавица на магистралата им и 150 коли си пробваха спирачките една в друга . Така че .... най важното си остава задкормилното устройство .
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #56
                        Kuku написа:
                        Физиката си е физика! Само дето колите за десет пъти повече пари имат мааааалко по-голям шанс да се преборят с физичните закони, преди да е станало мазало
                        Зависи шофьорът кога ще успее да натисне спирачката. Може една 10 годишна кола да спре по-бързо. В случая важат не само физичните закони, но и физиологичните.... Една стара астра с 80 е много по-малко опасна от нов SUV, каращ със 120 по ред причини, мога да ги обясня, ако някой иска. Говоря за автомобили с изправна спирачна система.коцев: Дистанцията му е майката
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #57
                          За Гърция не е работещ варианта да караш зад някой бързак с гръцка регистрация!За мен не е нормално коли с различни в пъти параметри да имат еднакви ограничения ама явно няма как!Ако една Лада спира от 100км/h за 50-60м, то повечето нови коли спират под 40м!Отделно ESP, ABS и т.н. поамагачите!А иначе има идиоти с нови, както има идиоти със стари коли! Мен лично автобус който изпреварва насрещно ме е принуждавал да излезна на банкета за да не ме отнесе челно и то вечер на светещи ксенони които няма как да не видиш!
                          F31 BMW 320d

                          Коментар


                            #58
                            ele написа:
                            Kuku написа:
                            Физиката си е физика! Само дето колите за десет пъти повече пари имат мааааалко по-голям шанс да се преборят с физичните закони, преди да е станало мазало
                            Зависи шофьорът кога ще успее да натисне спирачката. Може една 10 годишна кола да спре по-бързо. В случая важат не само физичните закони, но и физиологичните.... Една стара астра с 80 е много по-малко опасна от нов SUV, каращ със 120 по ред причини, мога да ги обясня, ако някой иска. Говоря за автомобили с изправна спирачна система.
                            То хубаво, ама аз и по-горе казах, че Астрата също се сили над ограничението и то доста, та защо я разграничаваш с 40км/ч от новия СУВ?Нека и двете се движат с еднаква скорост."Астра" 2000г. и "Х5" 2005г. със 120км/ч Аз лично предпочитам пет години по-новата кола с една дузина системи за сигурност да превишава скоростта, отколкото кола с неясно техническо състояние, като се има предвид какво означава ГТП в България

                            Коментар


                              #59
                              mitakkk,твоя приятел е могъл най-малкото преди да предприеме пътуване до Гърция да се запознае със ограниченията,глобите и санкциите които се налагат за тях Ако се беше запознал с тях се съмнявам силно дали ще превишава скороста.Вината си е само негова.В Гърция явно имат строги закони и ЕВАЛА че се спазват!Това че ние сме свикнали да решаваме прегрешенията си директно с полицаите на пътя под някакъв вид "почерпка" си е само наш проблем.В Сърбия например,отиваш на момента на съд за по-сериозно превишаване на скороста.С две думи следващия път твоя приятел като посети Гърция съм сигурен че ще кара по правилата.А това говори че гръцките полицаи са решили проблема със скороста.Кофти или не,това е положението.Поздрави,Жоро
                              Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
                              Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

                              Коментар


                                #60
                                Мда, в Гърция поицията спира цялата колонка бързаци, не само първия!

                                Коментар

                                Working...
                                X