Бре, писах, че не съм карал, ама после видях първият възможен отговор...То е ясно, че преди 18 всеки/айде, почти всеки/ е въртял кормилото и е натискал педалите. Даже моето момиче, дето е на 4 год., и нея я влече и все е на шофьорската седалка и пърпори с уста и ръчка скоростите...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карали ли сте някога без книжка?
Collapse
X
-
Преди да взема книжка не съм си и помислял да карам! Но след като я взех имам период да карам без книжка - когато ми я взеха за превишена скорост...Не се гордея с това но обстоятелствата го налагаха!Lancia Lybra 2,4JTD '03
Фиат Браво 1.9TD75 '97
Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex
Коментар
-
Humppa
Карах си колата без книжка 9 месеца за много як акт! Но само в рамките на Белене. Не я карах всеки ден, както си я карам по приннцип, а само в необходимост. А ато трябваше да ходя по изпти на Русе си търсех шофьор. Е все сполучвах на шофьор, който караше Бяла-Русе с 200 км/ч...Ъъъъ, за колегата Стефан Хаджуров: Бравто се движеше доволно с 200 км/ч по скоростомер и на газ и на 100 октанов бензин... Дали да не си изхвърля АГУ-то, а? разход бензин 100 октана от ОМВ Бяла-Русе 11 на сто, тазход газ Русе-Бяла 12,5-6-7-8 на 100; разлика в парите 1 към почти 3...П.П. Щофьорът е много печен, имах му 100% доверие! Аз не бих си позволил да карам така!
Коментар
-
Видях темата и се зачудих дали да отговоря или не. И какво да напиша, също. Цялата истина ли? Що пък не. 1985г. януари си купих първата кола и нямах книжка. Беше Жигули. Бях си избрал един Москвич и то зелен, но ми казаха да си купя кола, а не Москвич. И си купих Жигулито. Два месеца по късно го подкарах на пиацата като частно такси. Тогава думата частник беше табу за всеки един отрасъл, камо ли за таксита. Карах така около месец и се записах за шофьорски курс. Изкарах го а през това време имах опит и с клиентите. На втория ден след като взех книжка, ми написаха акт за превишена скорост. Известно време по късно ми удариха колата. В Кат като видяха че карам с акт, ми казаха че и аз не съм бил цвете за мирисане. Три години по късно катастрофирах. Ударих се след един завой в стълб на хлъзгав терен, след като хиляди пъти бях минавал от там с клиенти. Още е крив. После видях че колата е правена от две Лади. Та намерих причина защо ме е поднесла и изненадала. Добре че клиентите излязоха хора и не предявиха иск. Всъщност никой не пострада, освен колата. Година по късно ми взеха книжката за това че карах такси с частната си кола и упражнявах незаконно професия. За 1 година. Издъниха ме едни циганки- проститутки, които взех от центъра до Владиславово за 5 лева. Спрях с таксито но продължих да карам. Сега след 25 години стаж и доста навъртяни колометри статистиката е три леки катастрофи като две са по моя вина. Е то втория път си беше простено, щото се загледах по една кака с доста къса пола и обрах страницата на една волга. Жалко че изтървах каката...Fiat Marea TD100
Коментар
-
Бях решил да подходя остро по темата, но майната му - и без това се избиваме ежеднвено по пътищата, какво значение има дали имаме или не книжки? Важното е да имаме коли и да ги караме... Смъртта е само вид пречка...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Бях решил да подходя остро по темата, но майната му - и без това се избиваме ежеднвено по пътищата, какво значение има дали имаме или не книжки? Важното е да имаме коли и да ги караме... Смъртта е само вид пречка...Fiat Marea TD100
Коментар
-
а защо си мислите че книжката те прави шофер , то в Щатите тук им дават книжки на по 16 - а знаете ли че не се учат като нас по 24 часа с инструктор , а карат с бащите си и после само ходят на някав смешен изпит ... а в БГ съм виждал момчета които на по 16-7 години карат като мъже с по 20 години стаж са не ми почвайте пак с морала че е грешно и прочиеи аз самия съм карал с баща ми до мен от 10 годишен . естествено на черен път в някое пусто село тва е мога още цяла тема да направя ама пак ще дойде някой професор и ще ме направи на престипник
Коментар
-
Честно казано малко са хората, които не са карали преди да вземат книжка и най-често те точно са причината за трагичните случаи на пътищата... На курсовете човек в днешно време НЕМОЖЕ да се научи да кара. Типичен пример е приятелката ми. Тя не се беше качвала на шофъорската седалка преди курса. 3 пъти я скъсаха на кормуване, но накрая си го изкара, но това не значи, че се е научила... Пак не си го може.... Неможе човек за 1 месец с шофиране по 2 пъти (по 2 часа) седмично да стане шофъор. Шофъор се става с практика и много упражнения, преди да се излезе на пътя...Както казвам винаги за злонамерените - ТОВА Е ЛИЧНО МНЕНИЕ !Та аз лично съм карал от 13 годишен по черните пътища и късно вечерта м/у някои безлюдни села и то не за да се гъзарея или нещо подобно, а за да се науча. Смея да твърдя, че като се явих на курс вече си бях научен и това беше просто донадграждане и затвърдяване на това, което мога.Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
iuly_vn написа:jenshen73 написа:Бях решил да подходя остро по темата, но майната му - и без това се избиваме ежеднвено по пътищата, какво значение има дали имаме или не книжки? Важното е да имаме коли и да ги караме... Смъртта е само вид пречка...Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Който сега управлява без книжка как да отговори?Мисля ,че трябва да има и такъв отговор в анкетата.През почивните дни всички мотоциклети и АТВ в планината се управляват точно така.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар