Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Женева 2006: Световна премиера на новото Porsche 911 Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Женева 2006: Световна премиера на новото Porsche 911 Turbo

    По време на тазгодишното автомобилно изложение в Женева /2-12 март/, на щанда на Porsche ще се състои световната премиера на шестото поколение на серията 911. Продажбите на моделя ще стартират в Германия в края на юни тази година. Базовата цена на 911 Turbo ще бъде 115 000 EUR. Също така по време на салона в Женева ще се състои и световната премиера на новото 911 GT3.В сравнение със своя предшественик 996, Porsche 911 Turbo /997/ предлага увеличение в мощността с 60 конски сили. Така новото предложение на луксозния производител гарантира максимална мощност от 353 кВт/480 конски сили при 6 000/мин. В резултат на това е увеличена и специфичната мощност на литър работен обем. При 3.6 литровия боксеров мотор на 997 тя достига 98 кВт/133 конски сили на литър работен обем. Увеличение е настъпило и в максималния въртящ момент- от 560 Нм в диапазона 2 700- 4 600/мин, на 620 Нм /1 950- 5 000/мин/.Тези подобрения са довели до адекватно подобрение в динамичните показатели на автомобила. Новото Porsche 911 Turbo, в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия, се ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди и достига границата от 200 км/ч за 12.8 секунди. На пета предавка автомобилът се ускорява от 80 до 120 км/ч само за 3.8 секунди. В същото време, инженерите на компанията са успели да намалят средния разход на гориво 0.1 литра и той вече е 12.8 на 100 километра. Модификацията на новото Porsche 911 Turbo с роботизираната Tiptronic S автоматична предавателна кутия се ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди, от 80 до 120 км/ч на пета за 3.5 секунди, достига 200 км/ч за 12.2 секунди и има среден разход на гориво от 13.6 литра на 100 километра. Независимо от избора, който ще направят бъдещите собственици на 997, те ще могат, ако могат, да се насладят на максималната скорост на движение от 310 км/ч.Източник: Автопрес
    Прикачени файлове
    Типо 1.6

    #2
    911 е една легенда и за съжаление недостижима /поне засега/ мечта!
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      Брей, този змей харчи по-малко от моя, а е поне три пъти по-мощен... Струва си паричките, както и винаги е било))
      Alles in Ordnung

      Коментар


        #4
        ВИнаги ми е било мечта .. още от момче ... както и темпрата .... но нея вече я имам ... е като порастна още малко се надявам и на 911 ...
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #5
          Има уникално агресивно излъчване и с новите кръгли фарове определено повече ми харесва от предишния модел .Надявам се съвсем ското до 1-2 месеца да я видим и по софииските улици :D
          Слагайте си коланите

          Коментар


            #6
            Най-накрая искараха и 997 Турбо , страхотно е с тези класически кръгли фарове :D , напомня ми за любимото ми 930 Турбо
            Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
            Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
            Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
            Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

            Търси се..

            Коментар


              #7
              Интересно ми е как ще се представи срещу Gallardo и Ferrari F430 на писта, защото като цена е по-евтино и от двете а като показатели са много близки .
              Слагайте си коланите

              Коментар


                #8
                Не знам защо, но Порше никога не са ми изглеждали на истински спортни автомобили, няма ги тези първичните и груби линии като при Ферари, Ламборджини и т.н. Някакси е прекалено изпипана и гладка, без черти на "лошо момче", без първична агресивност. Не че ще я върна де!

                Коментар


                  #9
                  Всяка марка се опитва да има нещо собствено, уникално като излучване в автомобилите си според мен Порше го постигат въпреки че са им гладки линиите . Харесва ми че следват една линия и не се хвърлят от една краиност в друга това просто е линията на 911 и не можеш да го сбъркаш с друга кола ( не че Ферарито и Ламбото можеш ) хубавото на тези коли е че или ги харесваш или не и не можеш да обясниш защо аз например незнам защо ми харесва повече Поршето от Ламбото примерно просто по ми харесва
                  Слагайте си коланите

                  Коментар


                    #10
                    BOIT написа:
                    Всяка марка се опитва да има нещо собствено, уникално като излучване в автомобилите си според мен Порше го постигат въпреки че са им гладки линиите . Харесва ми че следват една линия и не се хвърлят от една краиност в друга това просто е линията на 911 и не можеш да го сбъркаш с друга кола ( не че Ферарито и Ламбото можеш ) хубавото на тези коли е че или ги харесваш или не и не можеш да обясниш защо аз например незнам защо ми харесва повече Поршето от Ламбото примерно просто по ми харесва
                    Ахам, така е, тея коли са си магия необяснима!

                    Коментар

                    Working...
                    X