По време на тазгодишното автомобилно изложение в Женева /2-12 март/, на щанда на Porsche ще се състои световната премиера на шестото поколение на серията 911. Продажбите на моделя ще стартират в Германия в края на юни тази година. Базовата цена на 911 Turbo ще бъде 115 000 EUR. Също така по време на салона в Женева ще се състои и световната премиера на новото 911 GT3.В сравнение със своя предшественик 996, Porsche 911 Turbo /997/ предлага увеличение в мощността с 60 конски сили. Така новото предложение на луксозния производител гарантира максимална мощност от 353 кВт/480 конски сили при 6 000/мин. В резултат на това е увеличена и специфичната мощност на литър работен обем. При 3.6 литровия боксеров мотор на 997 тя достига 98 кВт/133 конски сили на литър работен обем. Увеличение е настъпило и в максималния въртящ момент- от 560 Нм в диапазона 2 700- 4 600/мин, на 620 Нм /1 950- 5 000/мин/.Тези подобрения са довели до адекватно подобрение в динамичните показатели на автомобила. Новото Porsche 911 Turbo, в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия, се ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди и достига границата от 200 км/ч за 12.8 секунди. На пета предавка автомобилът се ускорява от 80 до 120 км/ч само за 3.8 секунди. В същото време, инженерите на компанията са успели да намалят средния разход на гориво 0.1 литра и той вече е 12.8 на 100 километра. Модификацията на новото Porsche 911 Turbo с роботизираната Tiptronic S автоматична предавателна кутия се ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди, от 80 до 120 км/ч на пета за 3.5 секунди, достига 200 км/ч за 12.2 секунди и има среден разход на гориво от 13.6 литра на 100 километра. Независимо от избора, който ще направят бъдещите собственици на 997, те ще могат, ако могат, да се насладят на максималната скорост на движение от 310 км/ч.Източник: Автопрес
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Женева 2006: Световна премиера на новото Porsche 911 Turbo
Collapse
X
-
Най-накрая искараха и 997 Турбо , страхотно е с тези класически кръгли фарове :D , напомня ми за любимото ми 930 ТурбоFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
Всяка марка се опитва да има нещо собствено, уникално като излучване в автомобилите си според мен Порше го постигат въпреки че са им гладки линиите . Харесва ми че следват една линия и не се хвърлят от една краиност в друга това просто е линията на 911 и не можеш да го сбъркаш с друга кола ( не че Ферарито и Ламбото можеш ) хубавото на тези коли е че или ги харесваш или не и не можеш да обясниш защо аз например незнам защо ми харесва повече Поршето от Ламбото примерно просто по ми харесваСлагайте си коланите
Коментар
-
BOIT написа:Всяка марка се опитва да има нещо собствено, уникално като излучване в автомобилите си според мен Порше го постигат въпреки че са им гладки линиите . Харесва ми че следват една линия и не се хвърлят от една краиност в друга това просто е линията на 911 и не можеш да го сбъркаш с друга кола ( не че Ферарито и Ламбото можеш ) хубавото на тези коли е че или ги харесваш или не и не можеш да обясниш защо аз например незнам защо ми харесва повече Поршето от Ламбото примерно просто по ми харесва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар