http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2076291 Очаквайте скоро Fiat Беларус и Aprilia Блакан 50
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
А защо не сръбско Пунто?
Collapse
X
-
Zastava 10 си е 100% Фиат Пунто МК3. За да се вкара обаче тази кола от Сърбия има мито и ДДС, което я приравнява като цена на останалите коли от този клас на пазара. Цената й в България е 16200 лв с ДДС (http://www.zastava.bg/ceni.html)Не знам защо се учудваш. Заводите в Крагуевац на Застава от как са станали заводи, все произвеждат някой от моделите на ФИАТ.Като се почне от ФИАТ 600, 850, 127 и т.н та до днешните Застава 10 (Фиат Пунто МК3)
-
Immortal написа:Zastava 10 си е 100% Фиат Пунто МК3....MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
fihi
Suppish написа:Добре ве що само ние не правиме коли?
Коментар
-
А не знам за темата, ама знам, че наш Гриша Ганчев наби 18 милиончета ... а колко скоро ще е ... различни виждания за скоро имаме май ... пък и до колкото знам първо Японците ще правят коли ч година и чак тогава сме ние ... концесия брат ...Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
Suppish написа:Добре ве що само ние не правиме коли?
Коментар
-
С роувъра ситуацията беше тотално различна. Първо, това беше преди около 15 години, тогава българския автомобилен парк беше къде къде по-беден на разнообразие. Форд Ескорт и Опел Кадет бяха модата, и то далеч не много достижима. Освен това целта беше роувърите да се правят за руския пазар, който тогава си беше лади и москвичи, тъй че имаше шанс за там. Само че роувър поискаха от държавата да им смъкне митото на частите които внасят за сглабяне, държавата отказа, автомобила стана нерентабилен, а роувър консервираха завода и напуснаха страната заявявайки на всеослушание че България не е добро място за бизнес.Тъй че ако държавата тогава бе взела стратегическо решение - сега вече щяхме да сме страна с някакви, па макар и едва 15 годишни, традиции в автомобилостроенето. И все пак аз не виждам смисъл да произвеждаме автомобили, като оставим настрана ’патриотичната тръпка’ да има булгаркар .
Коментар
-
Не само консервиран, ами повечето от големите машини отдавна са пренесени още по на изток където е по-евтино да се произвежда. Не знам колко е бил модерен спрямо колите втора ръка но определено модела беше правен поне няколко години преди това, не беше нов, а лично на мен като го видях за пръв път, не ми направи никакво особено хубаво впечатление... и Руснаците имаха някакви претенции ако не се лъжа ... май искаха само двигателите да купуват ... но както и да е ... аз бих се радвал мотокари да правехме все още ... . В тоя ред на мисли се сетих, че специално от русенската корабостроителница повечето специалисти ги дръпнаха румънците и сега правят луди корабчета и луди пари нашите там ... тука като не върви.
Коментар
-
Suppish написа:Добре ве що само ние не правиме коли?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар