Не е карала тя сигурно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за мнението ви за японските автомобили
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ele написа:Японските автомобили са като всички останали автомобили - собствениците им ги хвалят, а тези, които не са ги карали - ги оплюват. Карала съм Тойота Ярис - хубава количка, върви добре, надеждна, пали при -40, че и по-надолу без проблем, по магистралата държеше 170 също без проблем.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
еле е компетентна по всичко и има мнение за всичко бре,не се занимавайте с нея,че ей сега ще вдигне такъв вой,чак из другите форуми ще се чуе ако не ви е известно,Тя е карала на ето тази сибирска магистрала със 170 при -40 градуса и тойотката и е цепила мрака(пардон забравих да уточня,че е било натъмно) накрая се е събудила потна и уморена от тежкия "път"ex.Мареа ТД100
Коментар
-
ele написа:Японските автомобили са като всички останали автомобили - собствениците им ги хвалят, а тези, които не са ги карали - ги оплюват. Карала съм Тойота Ярис - хубава количка, върви добре, надеждна, пали при -40, че и по-надолу без проблем, по магистралата държеше 170 също без проблем.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Да, нормално. Изказвате се без изобщо да имате идея за какво става въпрос. Но нали е за спорта.... простено ви е - оспамихте темата за нула времеКолата е карана в Норвегия. Можете да проверите как варират температурите там през зимата. Освен това от Осло до летище Гардермоен (Gardermoen) е магистрала, около 50-60 км. По времето, когато бях там, нямаше ограничения за скоростта. Мисля, че все още няма, но не съм сигурна.П.П. почти всичките ми познати в Норвегия караха японски коли - явно има защо. Италиански и френски автомобили почти не съм виждала. Но друг е въпросът, че оперативен лизинг на нов автомобил възлизаше на 50-60 лева/месечно. Става въпрос за 2004-та.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Humppa
Интересно, защо във Финландия карат доста Фиати, Опели... а японките са по-малко. Т.Е. Къде какво карат не е критерии. Американците не карат италианси и френски коли, а те не са лоши!
Коментар
-
ele написа:Да, нормално. Изказвате се без изобщо да имате идея за какво става въпрос. Но нали е за спорта.... простено ви еКолата е карана в Норвегия. Можете да проверите как варират температурите там през зимата. Освен това от Осло до летище Гардермоен (Gardermoen) е магистрала, около 50-60 км. По времето, когато бях там, нямаше ограничения за скоростта. Мисля, че все още няма, но не съм сигурна.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:ele написа:Да, нормално. Изказвате се без изобщо да имате идея за какво става въпрос. Но нали е за спорта.... простено ви еКолата е карана в Норвегия. Можете да проверите как варират температурите там през зимата. Освен това от Осло до летище Гардермоен (Gardermoen) е магистрала, около 50-60 км. По времето, когато бях там, нямаше ограничения за скоростта. Мисля, че все още няма, но не съм сигурна.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Humppa
Ъъъ, забравих да спомена, че по скандинавксите страни по паркигите до всяко едно паркомясто има една електрическа кутия с кабел и някакви електрически апарати вътре и скандинавците си подгряват нощем колите с кабели от тези кутии...
Коментар
-
Humppa
ele написа:Освен това от Осло до летище Гардермоен (Gardermoen) е магистрала, около 50-60 км. По времето, когато бях там, нямаше ограничения за скоростта. Мисля, че все още няма, но не съм сигурна
Коментар
-
ele написа:Princo написа:ele написа:Да, нормално. Изказвате се без изобщо да имате идея за какво става въпрос. Но нали е за спорта.... простено ви еКолата е карана в Норвегия. Можете да проверите как варират температурите там през зимата. Освен това от Осло до летище Гардермоен (Gardermoen) е магистрала, около 50-60 км. По времето, когато бях там, нямаше ограничения за скоростта. Мисля, че все още няма, но не съм сигурна.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Humppa написа:Ъъъ, забравих да спомена, че по скандинавксите страни по паркигите до всяко едно паркомясто има една електрическа кутия с кабел и някакви електрически апарати вътре и скандинавците си подгряват нощем колите с кабели от тези кутии...Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
:D :D :D Е добре,аз нещо да съм казъл за скоростта която ти си достигнала ? Аз говоря конкретно за температурите в Норвегия ! Защото ти каза че си запалила при -40 ... И ти обяснявам че такава температура там няма ! И ти пак продължаваш да сучиш и да въртиш ... Айде стига сме спамили !Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар