Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще се справи или ще се изложи Бойко Борисов и неговата ГЕРБ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    хората по селата са в безизходица от липса на перспектива за съществуването си.
    И с това бай Иван не е съгласен. Половината обработваема земя на селото е буренясала и иска обработване. Другата половина е дадена на арендатори и долу-горе вече няколко години дават рента което си е добра помощ.До преди няколко години имах и козичка на село и овце и давах по десет лева на пастир да отиде един ден когато ми е ред да ги пасе и никой не желаеше . Това какво ви говори ?Говори че само умеем да мрънкаме а за работа не се захващаме. Сегашните ученици завършвайки средно образование са гола вода и нищо не могат да работят защото нищо не знаят ,но иначе са с големи претенции. Който му се работи ,намира начин и работа . Ето на село един взема сградата на обществените казани че бе запустяла и отглежда гъби . Друг си направи от стара зграда пилчарник и отглежда пилета за продан и бройлери за продан . Така ,че иска ли човек да работи ,поле за изява колкото щеш . Но е по лесно в кафето и по кръчмите .
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      коцев написа:
      хората по селата са в безизходица от липса на перспектива за съществуването си.
      И с това бай Иван не е съгласен. Половината обработваема земя на селото е буренясала и иска обработване. Другата половина е дадена на арендатори и долу-горе вече няколко години дават рента което си е добра помощ.До преди няколко години имах и козичка на село и овце и давах по десет лева на пастир да отиде един ден когато ми е ред да ги пасе и никой не желаеше . Това какво ви говори ?Говори че само умеем да мрънкаме а за работа не се захващаме. Сегашните ученици завършвайки средно образование са гола вода и нищо не могат да работят защото нищо не знаят ,но иначе са с големи претенции. Който му се работи ,намира начин и работа . Ето на село един взема сградата на обществените казани че бе запустяла и отглежда гъби . Друг си направи от стара зграда пилчарник и отглежда пилета за продан и бройлери за продан . Така ,че иска ли човек да работи ,поле за изява колкото щеш . Но е по лесно в кафето и по кръчмите .
      Бай Иване, моля ти се, недей за село. Че и аз на село живея. Знам кое и как.Ти ще идеш ли да си работиш 15-те си декара? Колко ще изкараш от тях? Не всички имат по 100-200 декара земи, които евентуално при добро стечение на обстоятелствата може да се изкара нещо...Как се прави земеделие без машини, без подготовка и без познания? Да не говорим за мафиотските структури, които са окупирали изкупуването на всякаква продукция. От земеделие в България в момента не може да се печели, точно поради мафиотизирането на бранша.Пълни били заведенията. Хубаво. Пълни са. Ама ай да видим колко заведения има в град като Ямбол и с колко места? Гарантирам, че не са повече от 2000 места общо във всички заведения. На 70 хиляден град 2 хиляди са нищожно малко. А и те уверявам, че ходят едни и същи хора...Ами останалите 68 хиляди? Познавам млади хора, за които "излизане" означава да изкарат бебето си с количката в кварталната градинка, с термосче кафе, приготвено вкъщи. При това мъжът работи хубава работа с добра заплата. Само дето ипотеката на панелното апартаментче гълта повече от половината му заплата. Лесно се виждат пълните заведения... Огледайте се още веднъж. На един седнал в заведение колко се падат такива, дето гледат заведенията само през витрината, като Гаврош?

      Коментар


        Абе Дидко ,може да се каже че боси ходим, ама по търговски стъпваме. Има и такива дето нямат и трици в гащите си ама като седнат в заведение дават вид че са червиви с пари .Не стигали парите на младите ама никой от младите не иска кола от рода на малтике Опел ,Фолцфаген или нещо подобно а се налитат на големи коли дори и на джипове. После нямали пари за подръжката . Носят ми плазма 42 инча за ремонт и почват пазарлъка колко ще струва че повече от 30лв не можели да заделят . Връщам ги с думите ,че е трябвало да мислят когато са го купували . И мен ми се иска Мерцедес S500 със всички екстри ама не го и поглеждам защото си знам хала. Колкото до селото като нямаш хич работа и с няколко декара можеш да изкараш доходи стига да ти се работи . Ама работа трябва а не приказки. Баба казваше : за лудо работи ,за лудо не стой.Не може от всичко да се печели . Губи се от някой дейности ,но пък други ги компенсират. Абе работа под път и над път ами ги няма желаещите да работят. :D
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          sugarboy написа:
          Ами тогава, кое му е добрето и все по-добрето, че се възторгвате, колко все по-добре ставаме, след като няма производство, все повече фалити се задават? Цените продължават да се вдигат, доходите отдавна са замразени. Пирамидата е обърната наобратно, но сме добре, щото бай Иван е пенсионер, но работи?! Не е ли ясно, че освен в градовете, и то по-големите, всичко друго вегетира, хората по селата са в безизходица от липса на перспектива за съществуването си. Какво положително виждате в тази картинка?
          Добрето е, че ДДС не е 25% и другите данъци не мърдат. Бюджетните заплатите са замръзени, но не са намалени с 50%, а във фирмите които работят заплатите се вдигат. Ако това не бе така не ми си мисли какво щеше са е!Цените се вдигат, защото за една година се напечатаха толкова пари, колкото да 10 не са печатани. Ако се вдигнат заплатите у нас - цените направо ще литнат. А в големите градове положението въобще не е розово. Вече на 3-4 мои познати децата им се прибраха от София със семействата си. През лятото доста хора се върнаха от чужбина и ще продължанат да се връщат. И въпреки кризата, ниските доходи, високата безработица пак чакам на касата на Кауфланд по 5-10 минути, а в магазина не можеш да се разминеш от хора без значение дали е Събота или Сряда!
          Няма начин да няма начин!

          Коментар


            nikolovvd написа:
            Добрето е, че ДДС не е 25% и другите данъци не мърдат. Бюджетните заплатите са замръзени, но не са намалени с 50%, а във фирмите които работят заплатите се вдигат. Ако това не бе така не ми си мисли какво щеше са е!Цените се вдигат, защото за една година се напечатаха толкова пари, колкото да 10 не са печатани. Ако се вдигнат заплатите у нас - цените направо ще литнат. А в големите градове положението въобще не е розово. Вече на 3-4 мои познати децата им се прибраха от София със семействата си. През лятото доста хора се върнаха от чужбина и ще продължанат да се връщат. И въпреки кризата, ниските доходи, високата безработица пак чакам на касата на Кауфланд по 5-10 минути, а в магазина не можеш да се разминеш от хора без значение дали е Събота или Сряда!
            То остава и ДДС-то да е 25%! Другите данъци накъде да мръднат, като и без това са достатъчно високи, като за мизерните доходи. В частните фирми нагло използват оправданието "криза", за да не вдигат доходите, че даже и да ги орязват при всяка възможност. След като и в големите градове, по думите ти, не е добре работата, след като се печатат пари, не виждам нищо положително. А навалицата по магазините е, защото в стремежа да спестят някоя стотинка, хората обикалят всички големи магазини, за да използват някоя промоцийка и да се снабдят с, макар и некачествени, но евтини, продукти. Тоест, нито един аргумент не показва нищо положително, но казваш, че нещата са все по-добре. Това ми изглежда на приказката "на черното да казваш бяло".
            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

            Коментар


              ele написа:
              Kuku: Искаш да кажеш, че е лошо да се строи метро и магистрали - изобщо не е трябвало да се строят, по-добре да изядем парите, да караме по стари и разнебитени пътища. Вазно е и на никого да не се казва, трябва да се мълчи, да е тайна какво се прави.
              Искам да кажа, не знам за кой път подред, ЧЕ магистралата, метрото и спортната зала НЕ СА ПРИОРИТЕТ за повишаване стандарта на живот в държавата, за съживяване на икономиката и насърчаване на работоспособното население, за адекватно прилагане на здравната система, за получаване на квалифицирана работна ръка и високо ниво на образование, за овладяване на проблемите с постоянно нарастващата престъпност и корупция, И Т.Н., И Т.Н.....И преди съм казвал - знаеш ли, колко приюта за кучета можеха да се построят с половината от парите за нова спортна зала?По този начин се решават няколко проблема наведнъж (кучетата изчезват от улиците, разкриват се няколко пъти повече работни места от една спортна зала, хората живеят и се разхождат спокойни по улиците, а ако някои пожелае отива и си взима кученце за удома или за вилата), а не си гледаме кефа по волейболни мачове, сешшшш ли се?!Метро - О’К, обаче защо задръстванията не намаляват и трафика не се облекчава? Дали защото градския транспорт е неадекватен и по никакъв начин не зависи от метро-мрежата. А след като слезнеш от много готиното метро, не започваш ли пак да киснеш по спирките, за да си свършиш работа?Метрото е много, много хубаво нещо, когато можеш да го използваш по предназначение, НО в град с размери 15х15км. е мееееееко казано безполезно или по-точно казано, полезно е за някакъв пренебрежимо малък процент от населението му. Огромна част от хората живеещи в София никога не са ползвали и най-вероятно никога няма да използват метро, просто защото не им върши никаква работа. Докато, АКО градския транспорт отговаря адекватно на нуждите на населението, изобщо няма да има нужда от метро, а градския транспорт ЩЕ бъде полезен за много повече хора и много по използван. Някак си относителния дял на полезност е в пъти по-голям за градския транспорт и това определя безполезността на мижаво метро като нашето. Тук нe е Лондон, Mосква или Париж В крайна сметка, аз не казвам да не се правят тези неща, просто мисля, че има по-важни неща за оправяне в тая държава....

              Коментар


                Не знам колеги как гледате на кризата, но аз гледам на нея като болест, която трябва на базата на естествения подбор да отсее житото от плявата.Само един пример:Когато беше бума в PVC дограмата един комшия хвърли 5-6 хилядарки за оборудване и започна да прави дограма .... в двора си. Какво е било качеството не мога да коментирам, но с зор изкара една година. Каквото изкара го вкара в кръчма и вече 3 години дет се вика е кръчмар.
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  Kuku, за това с метрото хич не съм съгласен. Остави някой ден колата и пробвай да се качиш на метрото сутрин за работа. Като видиш колко хора има вътре си представи, че са отгоре в и без това големите задръствания.
                  Brava 1.6 16V 103hp

                  Коментар


                    Аз това много добре го знам, но проблема е, че като слезнат същите тия хора от метрото ПАК чакат градски транспорт, за да си довършат пътуването до работа или до вкъщи, или до където са тръгнали.А градския транспорт НЕ е адекватен и кел-файда, че си стигнал бързо с метрото, като после си губиш времето с автобуса или трамвая.Ако пък автобуса, тролея и трамвая са както трябва да бъдат, то въпросните хора изобщо няма да имат нужда от метро - това ми е идеята

                    Коментар


                      Kuku написа:
                      Ако пък автобуса, тролея и трамвая са както трябва да бъдат, то въпросните хора изобщо няма да имат нужда от метро - това ми е идеята
                      Ама ти сериозно ли?Като живеех в София 2002 г. пътувах от пл.Славейков до работата за минимум 30 минути без да включвам чакането на спирката.Като съм на гости при леля в Люлин пътувам до същото място за 15 минути с чакането!Преди това (1994 г.) От Люлен 10 хващах автобуса в 6:45, за да съм навреме на работа преди 8:30. Едно дребно закъснение от 5-10 минути в Люлин става 30 минутно закъснение за работа. Да не говорим, че автомобилите тогава бяха с 50% по-малко и нямаше BUS ленти. И за да не почнете да ми обяснявате какво е в София, имайте в пред вид, че правех по 200-300 на ден само в града.
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        А колко човека използват само метро и не се прекачват на друг транспорт?А колко човека не използват метро и никакъв градски транспорт, защото не им върши работа, нередовен е и ги бави, мръсен е, студен или потен, миризлив и болестен, и прочие....Пак казвам - много, много удобно е метрото, само когато се ползва по предназначение!Не на последно място е важна и цената, на която се извършва това "облекчение" за жителите на града, т.е. дали изобщо си струва инвестицията и няма ли по-бърз/лесен/евтин начин да се помогне на пътуващите от Люлин към Младост?! Ами другите дестинации? Защо ми се струва, че целта не оправдава средствата? И аз бих пътувал с метро до работата, ама като трябва да хвана автобус за две спирки до метрото и после трамвай за три спирки до работата - май ми е по-готино да си пътувам с колата..... че и по-евтино ми излиза Освен това проблемите с трафика не идват само от повечето коли...... ама пак много ще задълбаем От както работи метрото нещо да се е облекчило на повърхността? Напротив, затапваме се още повече.....

                        Коментар


                          Kuku: Ти сериозно ли ги мислиш тези неща? Много от тези неща не са приоритет, нито трябва да бъдат, на държавата.
                          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                          Коментар


                            Къде съм казал, че това трябва да бъдат приоритети?Казах ВМЕСТО еди-какво-си.... и СЛЕД приоритетите!

                            Коментар


                              Да не мислиш, че метрото ми е под прозореца. Също е на две спирки, но ходя пеш, за да не давам пари за нови дрехи с по-голям номер и хапчета за отслабване.
                              Няма начин да няма начин!

                              Коментар


                                Да де - аз ще ходя от нас до метрото 5мин. и после още 10мин. от метрото до работата, т.е. 15мин. разходка, а пътувам още 15мин. с него - за 30мин. съм в работата или се прибирам удома.С градски транспорт това ми отнема не повече от 40мин., при положение, че е нередовен, бавен, мръсен, пълен и т.н. Миииии, ако градския е както трябва, значи и с него ще пристигам за 30-35мин.Е, какво печеля тогава от това метро? 5мин.? 10мин.???Не ме разбирайте погрешно, не казвам, че метрото е лошо нещо - опитвам се да обясня, че в конкретния формат на метро-мрежата и за мащабите на нашия град е мааааалко.... как да кажа.... прекалено! Сякаш е много важно да се похвалим с метро, нищо, че не ни върши работа - важно е да го има.... Така е и с много други НЕПРИОРИТЕТНИ цели - не ни помагат, не се нуждаем от тях, могат да почакат, НО се правят на всяка цена преди много други по-важни неща, само за да можем да се похвалим

                                Коментар

                                Working...
                                X