хората по селата са в безизходица от липса на перспектива за съществуването си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще се справи или ще се изложи Бойко Борисов и неговата ГЕРБ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
коцев написа:хората по селата са в безизходица от липса на перспектива за съществуването си.
Коментар
-
Абе Дидко ,може да се каже че боси ходим, ама по търговски стъпваме. Има и такива дето нямат и трици в гащите си ама като седнат в заведение дават вид че са червиви с пари .Не стигали парите на младите ама никой от младите не иска кола от рода на малтике Опел ,Фолцфаген или нещо подобно а се налитат на големи коли дори и на джипове. После нямали пари за подръжката . Носят ми плазма 42 инча за ремонт и почват пазарлъка колко ще струва че повече от 30лв не можели да заделят . Връщам ги с думите ,че е трябвало да мислят когато са го купували . И мен ми се иска Мерцедес S500 със всички екстри ама не го и поглеждам защото си знам хала. Колкото до селото като нямаш хич работа и с няколко декара можеш да изкараш доходи стига да ти се работи . Ама работа трябва а не приказки. Баба казваше : за лудо работи ,за лудо не стой.Не може от всичко да се печели . Губи се от някой дейности ,но пък други ги компенсират. Абе работа под път и над път ами ги няма желаещите да работят. :D
Коментар
-
sugarboy написа:Ами тогава, кое му е добрето и все по-добрето, че се възторгвате, колко все по-добре ставаме, след като няма производство, все повече фалити се задават? Цените продължават да се вдигат, доходите отдавна са замразени. Пирамидата е обърната наобратно, но сме добре, щото бай Иван е пенсионер, но работи?! Не е ли ясно, че освен в градовете, и то по-големите, всичко друго вегетира, хората по селата са в безизходица от липса на перспектива за съществуването си. Какво положително виждате в тази картинка?Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:Добрето е, че ДДС не е 25% и другите данъци не мърдат. Бюджетните заплатите са замръзени, но не са намалени с 50%, а във фирмите които работят заплатите се вдигат. Ако това не бе така не ми си мисли какво щеше са е!Цените се вдигат, защото за една година се напечатаха толкова пари, колкото да 10 не са печатани. Ако се вдигнат заплатите у нас - цените направо ще литнат. А в големите градове положението въобще не е розово. Вече на 3-4 мои познати децата им се прибраха от София със семействата си. През лятото доста хора се върнаха от чужбина и ще продължанат да се връщат. И въпреки кризата, ниските доходи, високата безработица пак чакам на касата на Кауфланд по 5-10 минути, а в магазина не можеш да се разминеш от хора без значение дали е Събота или Сряда!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
ele написа:Kuku: Искаш да кажеш, че е лошо да се строи метро и магистрали - изобщо не е трябвало да се строят, по-добре да изядем парите, да караме по стари и разнебитени пътища. Вазно е и на никого да не се казва, трябва да се мълчи, да е тайна какво се прави.
Коментар
-
Не знам колеги как гледате на кризата, но аз гледам на нея като болест, която трябва на базата на естествения подбор да отсее житото от плявата.Само един пример:Когато беше бума в PVC дограмата един комшия хвърли 5-6 хилядарки за оборудване и започна да прави дограма .... в двора си. Какво е било качеството не мога да коментирам, но с зор изкара една година. Каквото изкара го вкара в кръчма и вече 3 години дет се вика е кръчмар.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Аз това много добре го знам, но проблема е, че като слезнат същите тия хора от метрото ПАК чакат градски транспорт, за да си довършат пътуването до работа или до вкъщи, или до където са тръгнали.А градския транспорт НЕ е адекватен и кел-файда, че си стигнал бързо с метрото, като после си губиш времето с автобуса или трамвая.Ако пък автобуса, тролея и трамвая са както трябва да бъдат, то въпросните хора изобщо няма да имат нужда от метро - това ми е идеята
Коментар
-
Kuku написа:Ако пък автобуса, тролея и трамвая са както трябва да бъдат, то въпросните хора изобщо няма да имат нужда от метро - това ми е идеятаНяма начин да няма начин!
Коментар
-
А колко човека използват само метро и не се прекачват на друг транспорт?А колко човека не използват метро и никакъв градски транспорт, защото не им върши работа, нередовен е и ги бави, мръсен е, студен или потен, миризлив и болестен, и прочие....Пак казвам - много, много удобно е метрото, само когато се ползва по предназначение!Не на последно място е важна и цената, на която се извършва това "облекчение" за жителите на града, т.е. дали изобщо си струва инвестицията и няма ли по-бърз/лесен/евтин начин да се помогне на пътуващите от Люлин към Младост?! Ами другите дестинации? Защо ми се струва, че целта не оправдава средствата? И аз бих пътувал с метро до работата, ама като трябва да хвана автобус за две спирки до метрото и после трамвай за три спирки до работата - май ми е по-готино да си пътувам с колата..... че и по-евтино ми излиза Освен това проблемите с трафика не идват само от повечето коли...... ама пак много ще задълбаем От както работи метрото нещо да се е облекчило на повърхността? Напротив, затапваме се още повече.....
Коментар
-
Да де - аз ще ходя от нас до метрото 5мин. и после още 10мин. от метрото до работата, т.е. 15мин. разходка, а пътувам още 15мин. с него - за 30мин. съм в работата или се прибирам удома.С градски транспорт това ми отнема не повече от 40мин., при положение, че е нередовен, бавен, мръсен, пълен и т.н. Миииии, ако градския е както трябва, значи и с него ще пристигам за 30-35мин.Е, какво печеля тогава от това метро? 5мин.? 10мин.???Не ме разбирайте погрешно, не казвам, че метрото е лошо нещо - опитвам се да обясня, че в конкретния формат на метро-мрежата и за мащабите на нашия град е мааааалко.... как да кажа.... прекалено! Сякаш е много важно да се похвалим с метро, нищо, че не ни върши работа - важно е да го има.... Така е и с много други НЕПРИОРИТЕТНИ цели - не ни помагат, не се нуждаем от тях, могат да почакат, НО се правят на всяка цена преди много други по-важни неща, само за да можем да се похвалим
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар