Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    jadi написа:
    Вече съм 100% сигурна че проблема е в дигиталното табло и колата не загрява. Днес ми се случи следното: след като шофирах около 30 минути и всичко беше наред оставих колата за около 1 час. След като я запалих дигиталното табло сякаш полудя! Всички датчици започнаха да отчитат грешно: температурата показваше 130 градуса при положение че колата беше студена, друг датчик показваше че се включва турбото при почти спряла кола, даже датчика за горивото се вдигна, въпреки че резервоара беше почти празен! После изведнъж всички датчици спряха да работят, бутоните за парното също, то работеше но не можех да го изключа! И после всичко се оправи така изведнъж както започна. Таблото заработи и всички датчици започнаха да показват нормални стойности. А аз вече като че ли започнах да свиквам и да не се стряскам толкова. Карах си без да ми пука през цялото това време. Сега явно ще трябва да търся някой майстор който разбира от кабели и жички.
    За ел. проблема с таблото-100% е от лош контакт /лоша маса/, само трябва да се открие къде е? За антифриза - не знам!
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #47
      Сега явно ще трябва да търся някой майстор който разбира от кабели и жички.
      Преди да даваш пари за майстори послушай съвета на pugsy. Един кабел от минуса на акумулатора до болта на амортисьора (или друга сигурна маса) с нищо няма да навреди, но има известен шанс да оправи нещата. Е, ако не стане винаги можеш да идеш на майстор.И обърни внимание на проклетия антифриз...
      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

      Коментар


        #48
        Антифриза го видях че изтича от някъде.. Сутринта под колата имаше цяла локва Сега мъжа ми отиде при някакав негов приятел механик да види от къде точно тече. Ама те и неговите приятели са едни майстори, думи нямам

        Коментар


          #49
          Щом изтича а не го гори е добре :D Ще се види от къде е.Но ако го гореше ставаше сложно тогава Честит празник и не се ядосвай! :D
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #50
            Поредното мнение на поредния механик е че трябвало да се купува нов радиатор! Защото иначе от където е текло, рано или късно пак ще потече. Така че, давайте идеи, разумно ли е това, колко струва, нов ли се купува или е по-разумно втора употреба?? Въобще, омръзна ми от механици Мъжа ми понеже е иракчанин и ходи все при негови сънародници майстори-разбирачи, които нищо не правят Съответно и пари не му взимат, ама какво от това. Предпочитам да си платя колкото и да е, но да знам че ще се свършат проблемите с тази кола! Това не е работа, при всяко излизане, нова неприятна изненада. Най-накрая ще почна пак да си карам Пандата, дървено вози, ама поне знам че няма да ме остави на пътя. Между другото и с Пандата в началото не ми вървеше особено.. няколко месеца след като я купих и се скапа двигателя, и се наложи да му се прави основен ремонт. Аз обаче се амбицирах и не само че и направих основния ремонт, ами даже я пребоядисах! Ако ви кажа че тази Панда до тук вече ми е излязла над 4000 лв, сигурно няма да ми повярвате, или ще ме помислите за тралала :D Та като гледам и с Темпрата нещата потръгват по същия начин... а докъде ще стигнат, времето ще покаже.

            Коментар


              #51
              От долната страна на родиатора /от ляво по посока на движението/ има един маркуч кото влиза в радиатора проверете да не тече от там а създава впечатле,че е спукан радиатора.

              Коментар


                #52
                Iwan написа:
                От долната страна на родиатора /от ляво по посока на движението/ има един маркуч кото влиза в радиатора проверете да не тече от там а създава впечатле,че е спукан радиатора.
                Проверихме, не е от там Днес я закарах в реномиран сервиз и от там също потвърдиха че трябва да и се смени радиатора. Отавих я там, цената на новия радиатор е около 280 лв и то без смяната. Решихме да смениме и маслото и всичките му филтри, и ангренажен ремък (не че знам какво значи) и още нещо дето вървяло с ангренажния ремък, и сметката стана над 650 лв. Поне казаха че до вечерта ще е готова, и най-накрая ще мога да си я карам :D

                Коментар


                  #53
                  Моля 650 лв. ти ко ма напрай......Е не немога да се прежаля да отида на сервиз, за смяна на консумативи като ремъци и филтри, просто всички са кожодери
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #54
                    и още се чудиш защо така, защо иначе,защо се е прецакала хубавата кола?кое най-лесно се римува с фиат?

                    Коментар

                    Working...
                    X