Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Дано да е нещо подобно, защото хич не ми се разделя с количката толкова скоро след като я купихме. Искам да я карам, днес за първи път се престраших и мога да кажа че усещането е СУПЕР! Разликата между нея и Пандата е огромна! Толкова плавно върви и спирачката се натиска толкова лесно, и волана се върти без никакво усилие.. просто приказка. Чак мъжа ми почна да се сърди и ми напомни че си имам Панда и да не се надявам много много да карам Темпрата. Тя си била негова, на мен ми подхождала малка кола като Пандата Страх го е да не я потроша, понеже аз където видя дупка не пропускам Не че и той е най-великия шофьор, кара като за последно, от газ на спирачка, и после пак газ и така.

    Коментар


      #32
      Е айде стига сега, чак пък да се разеляш с колата..На браовчедка ми Ауди А2 на 1 година и направи същия номер. Случва се, няма нищо непоправимо..Като я погледне майстор пиши..
      FIAT BRAVO 1.6 16V

      Коментар


        #33
        Какво стана с количката?Как е, има ли новини от срещата с "майсторите"?Дано всичко да е минало много добре и без ядове!
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #34
          Новините са добри Маистора я видя и каза че няма никакъв проблем. Мотора е наред и не загрява. Само не можа да обясни защо този датчик показваше вчера такива стряскащи температури. След посещението при майстора аз доста я покарах и установих че датчика показва висока температура само когато включа парното. Когато го изключа температурата е в нормалните граници около 90. Ако някой може да ми обясни на какво се дължи това?

          Коментар


            #35
            Колата с дигиталното табло ли е или е с аналогово (със стрелки)?
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              С дигиталното табло е. Защо, какво значение има?

              Коментар


                #37
                и аз те питах по горе дали е дигитално ама цццщом е дигитално пробвай да пуснеш колкото може повече консуматори,фарове,парно,чистачки,ако температурата скочи на макс,изключи консуматорите и трябва да спаднеако се получи така 100% е хлабава маса,и 80% залагам на масата която е от акомулатора към двигателя,поне при мен беше такамахнах кабела от скоростите,почистих го и пак го сложих,за всеки случей си пуснах още една маса но дирекно към купето,от клемата - към единия болт на тампона на амортисьора

                Коментар


                  #38
                  pugsy написа:
                  и аз те питах по горе дали е дигитално ама цццщом е дигитално пробвай да пуснеш колкото може повече консуматори,фарове,парно,чистачки,ако температурата скочи на макс,изключи консуматорите и трябва да спаднеако се получи така 100% е хлабава маса,и 80% залагам на масата която е от акомулатора към двигателя,поне при мен беше такамахнах кабела от скоростите,почистих го и пак го сложих,за всеки случей си пуснах още една маса но дирекно към купето,от клемата - към единия болт на тампона на амортисьора
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    много гадна гавра е тоя проблемзаради него смених водна помпа,термостат,датчик за Т на водата и датчика на перката,докато не се появи един стар фиатаджия да ми каже за въпросната маса

                    Коментар


                      #40
                      Колежке погледнахте ли случайно да не е направила въздушна възглавница и така водата не може да премине до радиатора да се охлади.Проверете да не е пълен с въздух!
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                      Porsche 944 S2
                      http://www.valmcrae.snimka.bg/
                      http://vbox7.com/user:val_mcrae
                      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                      Коментар


                        #41
                        val_mcrae написа:
                        Колежке погледнахте ли случайно да не е направила въздушна възглавница и така водата не може да премине до радиатора да се охлади.Проверете да не е пълен с въздух!
                        Това не съм гледала, но установих друго: когато я карам без включено парно, няма никакви проблеми с покачването на температурата. Появи се обаче друг проблем: преди два дни доливахме антифриз и вода, до където е необходимо, а днес като отворих да погледна резервоара за вода беше празен!!! Къде отива тази вода не мога да разбера, има ли вероятност да изтича от някъде?

                        Коментар


                          #42
                          jadi написа:
                          val_mcrae написа:
                          Колежке погледнахте ли случайно да не е направила въздушна възглавница и така водата не може да премине до радиатора да се охлади.Проверете да не е пълен с въздух!
                          Това не съм гледала, но установих друго: когато я карам без включено парно, няма никакви проблеми с покачването на температурата. Появи се обаче друг проблем: преди два дни доливахме антифриз и вода, до където е необходимо, а днес като отворих да погледна резервоара за вода беше празен!!! Къде отива тази вода не мога да разбера, има ли вероятност да изтича от някъде?
                          Може и да изтича. Когато пуснеш парното ако духа студено при положение , че си пуснала топлото значи има въздух в системата и не позволява на течността да циркулира.Провери да не би да е спукано някъде радиаторчето на парното и да изтича от там! В колата има ли влага? Провери под таблото (на пода) дали е мокро!
                          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                          Porsche 944 S2
                          http://www.valmcrae.snimka.bg/
                          http://vbox7.com/user:val_mcrae
                          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                          Коментар


                            #43
                            jadi написа:
                            val_mcrae написа:
                            Колежке погледнахте ли случайно да не е направила въздушна възглавница и така водата не може да премине до радиатора да се охлади.Проверете да не е пълен с въздух!
                            Това не съм гледала, но установих друго: когато я карам без включено парно, няма никакви проблеми с покачването на температурата. Появи се обаче друг проблем: преди два дни доливахме антифриз и вода, до където е необходимо, а днес като отворих да погледна резервоара за вода беше празен!!! Къде отива тази вода не мога да разбера, има ли вероятност да изтича от някъде?
                            Уви, има голяма вероятност да изтича. Ако се окаже, че не е проблема, описан от pugsy, то някакси доста подозрително се връзват нещата: прегряване + загуба на антифриз. Майстор или не-такъв би могъл да хвърли едно око дали не тече отнякъде или при загряла кола да вдига пара. По темата май е писано - може да потърсиш. Е, аз съм лаик и само си приказвам, но съм сигурен, че след разкриването на този наистина важен факт - загубата на антифриз - спецовете ще дадат ясни и точни насоки за откриване и отстраняване на проблема.
                            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                            Коментар


                              #44
                              Вече съм 100% сигурна че проблема е в дигиталното табло и колата не загрява. Днес ми се случи следното: след като шофирах около 30 минути и всичко беше наред оставих колата за около 1 час. След като я запалих дигиталното табло сякаш полудя! Всички датчици започнаха да отчитат грешно: температурата показваше 130 градуса при положение че колата беше студена, друг датчик показваше че се включва турбото при почти спряла кола, даже датчика за горивото се вдигна, въпреки че резервоара беше почти празен! После изведнъж всички датчици спряха да работят, бутоните за парното също, то работеше но не можех да го изключа! И после всичко се оправи така изведнъж както започна. Таблото заработи и всички датчици започнаха да показват нормални стойности. А аз вече като че ли започнах да свиквам и да не се стряскам толкова. Карах си без да ми пука през цялото това време. Сега явно ще трябва да търся някой майстор който разбира от кабели и жички.

                              Коментар


                                #45
                                С таблото добре ще се оправи но къде ти се губи антифриза ???Губенето му не е от таблото.
                                Фиат Панда 1.2 2006година
                                Синджира си идва ,а козата я няма...

                                Коментар

                                Working...
                                X