Дано да е нещо подобно, защото хич не ми се разделя с количката толкова скоро след като я купихме. Искам да я карам, днес за първи път се престраших и мога да кажа че усещането е СУПЕР! Разликата между нея и Пандата е огромна! Толкова плавно върви и спирачката се натиска толкова лесно, и волана се върти без никакво усилие.. просто приказка. Чак мъжа ми почна да се сърди и ми напомни че си имам Панда и да не се надявам много много да карам Темпрата. Тя си била негова, на мен ми подхождала малка кола като Пандата Страх го е да не я потроша, понеже аз където видя дупка не пропускам Не че и той е най-великия шофьор, кара като за последно, от газ на спирачка, и после пак газ и така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да се похваля
Collapse
X
-
Новините са добри Маистора я видя и каза че няма никакъв проблем. Мотора е наред и не загрява. Само не можа да обясни защо този датчик показваше вчера такива стряскащи температури. След посещението при майстора аз доста я покарах и установих че датчика показва висока температура само когато включа парното. Когато го изключа температурата е в нормалните граници около 90. Ако някой може да ми обясни на какво се дължи това?
Коментар
-
и аз те питах по горе дали е дигитално ама цццщом е дигитално пробвай да пуснеш колкото може повече консуматори,фарове,парно,чистачки,ако температурата скочи на макс,изключи консуматорите и трябва да спаднеако се получи така 100% е хлабава маса,и 80% залагам на масата която е от акомулатора към двигателя,поне при мен беше такамахнах кабела от скоростите,почистих го и пак го сложих,за всеки случей си пуснах още една маса но дирекно към купето,от клемата - към единия болт на тампона на амортисьора
Коментар
-
pugsy написа:и аз те питах по горе дали е дигитално ама цццщом е дигитално пробвай да пуснеш колкото може повече консуматори,фарове,парно,чистачки,ако температурата скочи на макс,изключи консуматорите и трябва да спаднеако се получи така 100% е хлабава маса,и 80% залагам на масата която е от акомулатора към двигателя,поне при мен беше такамахнах кабела от скоростите,почистих го и пак го сложих,за всеки случей си пуснах още една маса но дирекно към купето,от клемата - към единия болт на тампона на амортисьораA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колежке погледнахте ли случайно да не е направила въздушна възглавница и така водата не може да премине до радиатора да се охлади.Проверете да не е пълен с въздух!Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
val_mcrae написа:Колежке погледнахте ли случайно да не е направила въздушна възглавница и така водата не може да премине до радиатора да се охлади.Проверете да не е пълен с въздух!
Коментар
-
jadi написа:val_mcrae написа:Колежке погледнахте ли случайно да не е направила въздушна възглавница и така водата не може да премине до радиатора да се охлади.Проверете да не е пълен с въздух!Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
jadi написа:val_mcrae написа:Колежке погледнахте ли случайно да не е направила въздушна възглавница и така водата не може да премине до радиатора да се охлади.Проверете да не е пълен с въздух!Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Вече съм 100% сигурна че проблема е в дигиталното табло и колата не загрява. Днес ми се случи следното: след като шофирах около 30 минути и всичко беше наред оставих колата за около 1 час. След като я запалих дигиталното табло сякаш полудя! Всички датчици започнаха да отчитат грешно: температурата показваше 130 градуса при положение че колата беше студена, друг датчик показваше че се включва турбото при почти спряла кола, даже датчика за горивото се вдигна, въпреки че резервоара беше почти празен! После изведнъж всички датчици спряха да работят, бутоните за парното също, то работеше но не можех да го изключа! И после всичко се оправи така изведнъж както започна. Таблото заработи и всички датчици започнаха да показват нормални стойности. А аз вече като че ли започнах да свиквам и да не се стряскам толкова. Карах си без да ми пука през цялото това време. Сега явно ще трябва да търся някой майстор който разбира от кабели и жички.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар