Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кое браво е най-подходящо за студент?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Двигателя е 1.8 ГТ 113 коня !ВЪРВЕЖКолата изпреарва и ускорява без проблем ! По бърза е от БМВ 318 и ауди А4 1.8 125к.Върви като БМВ 320 бензин тоест много върви !ПРОСТОРИнтериора е огромен ! колата е ниска и раздута, побира хладилници перални етежерки печки и всичко каквото може да си помислите като се свалят задните седалки ! (мога да паркирам Ауди А3 и Голф 4 в багажника да толкова раздута е от вътре !КОМФОРТ ! НЕМА КОМФОРТ след 100км сте като смачкани ! Особено с 15ки джанти !скоростите са много къси при 100км/ч е към 3000оборота и бръмчи !колата ДРУСА и вози твърдо !Сглобката е калпава , пластмасите скърцат МНОГО СИЛНО ! Задната седалка ПУКАШЕ все едно някой удри с чук по багажника .. оправи се като облепих цилиндърчетата където се хваща !предната седалка скърцапредното табло скърцазадната кора скърцаотпред в дясно нещо скърца вратите и двете скърцаткорите и те скърцат Задния стоп се ПЪЛНИ С ВОДА !!Каретата се разтракаха !Ремъци + ролки+ монтаж = малко под 300лв !Задната чистачка се разваля често, и предната ми се развали моторчрто- 50лв от една авто-морга !Въздушния филтър се сменя със ЗОР както повечето неща по тая кола !Смених гърнетата за 200лв пълен комплект !смених термостата 70лв <--- СКЪП Е ЗНАМ !смених предната перка 50лв от морга !Има колючове с чип 70лв един резервен да си извадите.Окачването е много здраво и много евтино 60лв Пълен комплект (не може да се сменят части ). Има 4 бобини по 200лв парчето(само 1.8 има 4 бобини 1.6 и 1.4 1.2 са с по 1 бобина) ! СМЕНЯЙТЕ СИ СВЕЩИТЕ че мамата ви ще се ... въри идеално на газ ! 8/100 извън градско 11/100 градскоКолата е ПЕРФЕКТНА ГРАДСКА КОЛА ! Паркира се лесно ! Просторен интериор За междуградска кола също става, изпреварва бързо !На дълъг път уморява !
    Намерих това в един сайт, вярно ли е? В

    Коментар


      #92
      u`F`o: цветовете са истински само и единствено на живо. никога не се доверявам на цвят, минал през фотоапарата, после през монитора. Цветът ми изглежда напълно еднакъв, не знам къде ги виждате тези три цвята. Ако не си забелязал различен цвят на колата на огледа, вероятно си се подвел по снимките. При ниските цени в момента ми се вижда странно някой да продава браво в три цвята за тази цена - браво със същите характеристики гледах за 2900, мисля в мобилето. Никой не е казал, че цените са фиксирани. Но имаш грешна представа какво е пазарна икономика - цените се определят от търсенето и предлагането, не от пазаренето за цената. Никой не е задължен да ти прави отстъпка, а ако ти я направят - добре. Не мисля, че някой за тази цена ще ти направи отстъпка от 500 лева. Пък знам ли - може да са ти я предложили. Не е задължително кола ’99 да има еърбеци. Но за тази си прав
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #93
        Абе то да не ви се налага да ми изскачат еърбеците... Аз имам 2 и кво... голям праз... Те и без това след 9-тата година от производството не искат и да се отварят Колкото до въпроса.... Аз имам 1.4 12V, но Брава. Демек може да се отвори от 5 места и тежи малко повечко Гъза и по-голям и т.н. Кво да ти кажа. На газ колата си върви нормално, не е като 1.6, но незнам и какво очаквате от 80 коня, дето вече са и по-малко. Слаб мотор е все пак. В София тая кола ми гори 12л газ някъде на 100 км . Средно казвам, случвало се е и 11 когато хващам зелените вълни вечер или 13.5-14 при по-тежка обстановка на пътя. Извън града при идеална настройка на газ и скорост от около 110-120 км средно ми гори 7.5, а иначе с повечко настъпване съм стигал и до 9, та дори с климатик. На бензин не съм я карал от 2 години, но преди това помня, че разхода беше 10 в града и 6.5 от Германия до тук. Доста голяма разлика даде тогава и ме очуди, но както и да е. Колкото до поддръжката - филтри, масла, глупости при всички коли са едни и същи - филтрите около 8-13 лв, зависи какъв е, за масло 40лв ми стигат. Тая кола събира 3 литра и нещо :D . Вадиш бележка за катализатор и плащаш данъче 23 лв ( и като ти чупят някой лев дето си си платил данъка по раничко и то ти излиза една вечер в дискотеката). Газта си ми беше 400 лв Ловато и досега настройка е правена само при смяна на въздушен филтър. Общо взето консумативите и частите за нормална поддържка на колата като цена не се различават от това за другите коли от този клас (то не виждам и по какво). Ако вече направиш двигателя на салатка е друго нещо Ремък и ролка в случая ти излизат 127 лв (преди месец сменях), накладки 40 лв предни, 40 задни, свещи 40 лв, някой литър антифриз да има :D и си готов. Допълване на климатика иска моята ежегодно, уж не тече, ама дреме ми кво става, не искам чудеса от тая кола вече. Ако се натварите извън града по-голямо стадо тогава зор ще видиш, ама ако сте 2ма човека не се усеща А и ти до Пловдив нямаш Шипка да качваш, така че ако не вземеш дизел, това също ти е вариант. Но преди всичко - парите, които даваш за ремонти (да не се налага) зависят ПРЕДИМНО от теб и карането ти, както и от редовното следене на състоянието на колата. Успех с покупката
        Fiat Brava 1.4 12V

        Коментар


          #94
          ele написа:
          браво със същите характеристики гледах за 2900, мисля в мобилето.
          Мда гледала си, едно тъмно синьо, като на колежката Evita, ама няма жанта, а би трябвало да има. Всички ГТ-та имат от завода. Независимо дали са TD100, JTD105, или 1.8.
          ele написа:
          Никой не е казал, че цените са фиксирани. Но имаш грешна представа какво е пазарна икономика - цените се определят от търсенето и предлагането, не от пазаренето за цената.
          Не мисля, че народа се е изтрепал да купува в това време. Колата в Италия струва не повече от 800евро. Докарването й е към 300лв. Той е 1000+лв. отгоре. Има на къде да сваля
          Dandy написа:
          парите, които даваш за ремонти (да не се налага) зависят ПРЕДИМНО от теб и карането ти, както и от редовното следене на състоянието на колата.
          Ами, то аз няма да съм първи собстевеник, тъй като гледам даже и 2ри 3ти няма да съм, та дано другите да са я пазили преди мене. И това си има значение А за следенето- ясно, въпроса е, да има пари да се правят нещата на момента

          Коментар


            #95
            u`F`o: Не е тъмно-синьо, а светло, ГТ, 1999г. След като там струват 800, що не отидеш от там да си го вземеш? Може да не го е взел за 800... на боб ли гадаеш? А дали ще свали не е твоя работа, нито е закон, че трябва да ти прави отстъпки.
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #96
              Обаче колежката кърти мивки, плочки, гранитогрес, 1 път не съм е видял в хубаво настроение.... Иначе пич земи постъпи мъжката, ако искаш ми се обади утре и ела да видиш мойта 1.8-чка даже имам време и до Труд да идеме да видиме тая и да огледаш 1:1 да чуеш как работи маторя и така. Смея да твърдя, че на мойта ДВГ-то е отлично! А пак ти казвам ти си си направил сметка да дадеш пари за регистрация, обслужване. Бравото на Евита е много добро! Погледни го, брой 3500, дай още 300 лв да е обслужиш (макар, че колата май е обслужена!) и ходи свиркай и щракай с пръсти! Такива вкарани от моргите от Италиа, сглобявани от 5в1.... особено по Труд..... Знам за пунто купено от там, на което като махнали дясната кора на вратата и к’во да видят - шперплат! И от външният край яко китосвано.....
              MB 280 S W108 67' - pickUp
              MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
              ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
              Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
              office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

              Коментар


                #97
                Suppish написа:
                ...Бравото на Евита е много добро!...
                Добре изглежда определено, на колежката Евита бравото, за съжаление обаче е отпаднало от продажба вече. Знам, че има шанс да е има кусури по колата, но все пак винаги има риск С теб ще се разберем на ЛС

                Коментар


                  #98
                  Вземай на Suppish бравото и не се занимавай с бензини С JTD-то, казано така - забравяш за разход. Според мен това е колата за студент.

                  Коментар


                    #99
                    ThE_PuNiSHeR написа:
                    Вземай на Suppish бравото и не се занимавай с бензини С JTD-то, казано така - забравяш за разход. Според мен това е колата за студент.
                    Ами да го взимам, ама като не съм го вижал Бравото В крайна сметка според мен излиза, че най-доброто Bravo за студент е ЗАПАЗЕНОТО Bravo. Каквото изпадне запазено и на прилична цена, това Просто с едно на ум, че 1,4 мотора е малко по-лош вариант... Иначе тея JTD-та, които са за по 3-3500, малко ме съмнява да са запазени, но пък ще ида да огледам 1-2 и от тях, току-виж изкочи някое добро

                    Коментар


                      Зависи от студента Ако си средно-статистически студент с вечно празен джоб (като мен ) 1.2 е добър вариант. Иначе 2.0 20V Turbo не е зле
                      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                      Коментар


                        u`F`o написа:
                        ThE_PuNiSHeR написа:
                        Вземай на Suppish бравото и не се занимавай с бензини С JTD-то, казано така - забравяш за разход. Според мен това е колата за студент.
                        Ами да го взимам, ама като не съм го вижал Бравото В крайна сметка според мен излиза, че най-доброто Bravo за студент е ЗАПАЗЕНОТО Bravo. Каквото изпадне запазено и на прилична цена, това Просто с едно на ум, че 1,4 мотора е малко по-лош вариант... Иначе тея JTD-та, които са за по 3-3500, малко ме съмнява да са запазени, но пък ще ида да огледам 1-2 и от тях, току-виж изкочи някое добро
                        Добре защо говориш без да знаеш? Нали ти помоли за помощ и както виждаш на 2-3 пъти ти казах, че лично аз харесвам повече бензина и ти казах да взимаш на колежката 1.8-чката! Да съм ти натяквал да взимаш бравото дето продавам? Ако толкова си против JTD за 3500, брой ми на мене 3500 за моето 1.8 аз пък ще си оставя JTD-то! Ама цената за моята 1.8-ца не мърда от 3500!
                        MB 280 S W108 67' - pickUp
                        MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                        ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                        Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                        office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                        Коментар


                          Suppish написа:
                          Добре защо говориш без да знаеш? Нали ти помоли за помощ и както виждаш на 2-3 пъти ти казах, че лично аз харесвам повече бензина и ти казах да взимаш на колежката 1.8-чката!
                          На коя колежка 1.8 чката? Evita вече не си продава колата.
                          Suppish написа:
                          Да съм ти натяквал да взимаш бравото дето продавам?
                          Не съм казал нищо лошо за теб. Имах в предвид, че искам да го видя и ти като видиш темата, понеже на ЛС не ми отговори да ми дадеш я скайп, я друг вид контакт и да се разберем нещо примерно
                          Suppish написа:
                          Ако толкова си против JTD за 3500, брой ми на мене 3500 за моето 1.8 аз пък ще си оставя JTD-то! Ама цената за моята 1.8-ца не мърда от 3500!
                          Не казвам, че съм против JTD за 3500, просто не знам какво да гледам на дизел при покупка и за това ме е малко - как да кажа - страх, защото евентуална такава покупка би била на сляпо. Има теми в нета за покупка на дизел, които винаги до ден днешен съм отминавал, но смятам да се поразровя. Suppish, ако искаш свържи се с мен на skype: ufo-to и можеш да ми дадеш някоя снимка и информация за твоята кола
                          Interceptor написа:
                          Зависи от студента Ако си средно-статистически студент с вечно празен джоб (като мен ) 1.2 е добър вариант. Иначе 2.0 20V Turbo не е зле
                          1,2 e с пластмасов колектор и това въобще не ме радва, а и съм на мнение, че по-малкият двигател няма да ми даде кой знае колко по-различен разход от 1,6 мотора

                          Коментар


                            u`F`o написа:
                            1,2 e с пластмасов колектор и това въобще не ме радва, а и съм на мнение, че по-малкият двигател няма да ми даде кой знае колко по-различен разход от 1,6 мотора
                            Зависи, аз лично съм успявал да смъкна до 7 градско. Но това се случи само 1 път. После започнах да усещам, че съм се преецакал - т.е. слаб ми се оказа моторът. Иначе не съм имал с него никакви проблеми. Колата си вървеше чудесно. Но 1.6 ти е моторът. Него хвалят най-много, аз също смятам да се метна на такъв. Ама все още смятам, че му идва ред. За JTD има както добри, така и лоши думи. Но откъм разход е супер. Зависи на какво попаднеш и как се грижиш. Но бензинът си му е майката. А 1.6 моторът. Успех в избора.
                            NOW: ???
                            Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                            Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                            Коментар


                              Re: Кое браво е най-подходящо за студент?

                              u`F`o написа:
                              Здравейте!Прочетох събираните материали за Bravo тук в сайта. Но искам мнение и от първа ръка собственици. Значи, издирвам кола с цена до 3000лв. , евтина поддръжка и ако може... спортен дух... Не съм се спрял на 100% на Fiat, но на там клонят нещата. Цената им е примамлива, а екстрите с които разполагат, пасват точно на нуждите ми ( стандарни климатик и ел. стъкла. ). Изборът ми се състои между старият 1,4 12в , 1.6 16в и 1.8 гт двигатели...Проблемът е, че искам да карам на ГАЗ, защото при сегашните цени на горивата не мога да си позволя да карам бензинов автомобил. Предназначението на автомобила ще е да ме прибира от София до Пловдив и понякога да излизам из града когато ми се налага. Тъй като смятам всяка седмица да се прибирам с него или по друг начин казано 280км + градско = до 350 седмично, или д/г до 12-15 000 на година. Аз си мисля, че за магистралата 1.8 мотора ще се справя много добре предвид неголемите размери на купето. Почти съм сигурен, че и на 1.6 16в ще се радвам на вървежа, тъй като в момента карам Ескорт ’87 1,4 карб и това ще е по-бързо от него. НО двигателя 1,4 12в.... тази моноинжекция на газ върви по-малко от дъртия форд и не би задоволила очакванията ми. За този 1.4 двигател съм чувал също и че е най-несполучливият от гамата на фиат, но за другите нищо не знам и нищо не съм чувал. Кой според вас е най-подходящият избор за Браво, като за студент, който може да даде някакви пари СЕГА и след това цяла зима само да сипва газчица? Трябва да се вместя до 3к с кола, защото след това другите разходи по нея, почти 100% ще задминат 1000лв. Други неща които също ме интересуват са:- колко пари излиза обслужвнето на автомобила ? Ремъци, Свещи, Кабели на свещите,Масло, маслен въздушен горивен филтри + този на купето - мога ли с двигател 1,6 16в да се впиша до минималните KW и да плащам по 20лв данък на автомобила вместо 130-150? (тук 1,4 двигателя има предимство )- мога ли да карам с обикновена газова уредба автомобил с пълна инжекция и ако да какво да очаквам? Имайки впредвид, че ако мога да карам с обикновена газова уредба автомобила, това автоматично значи, че при покупката ще мога да платя веднага повече КЕШ, което увеличава шанса да случа на по-запазен автомобил... - какво да гледам при покупка- четох темата, чел съм и темата от на ауди форума няколко пъти, говорим за специфични неща за модела... Благодаря ви за вниманието!
                              Ще се опитам да изложа едно мое лично мнение. Не съм прочел всички постове до мемента, за което предварително се извинявам ако повторя думите на някой: Браво 1.2 - по-икономичния вариант, но не върви :П До колкото чета в изискванията ти искаш по спортен дух.Браво 1.4 - Двигателя е много несполучлив, както правилно си чувал. Недай си Боже стане нещо колата ще ти излезе поне 6к.Браво 1.6 - Варианта на пръв поглед е най-добър, НО разлика в разхода на бензин с 1.8 ГТ - няма. 103 коня са 95% от срещаните варианти, което моментално те праща в горната граница на данъка около 170 лв.И така стигнахме до Браво 1.8 ГТ. Разхода на гориво е колкото на 1.6(много малка разлика около 0,5л. макс). Върви повече от 1.6. Данъците им са еднакви. Можеш да сложиш обикновенна газова. Влиза и в изискването за спортен дух. За мен най-добрия вариант е това.Браво 2.0 ХГТ - Разхода скача с 2-3 литра. Върви много :П, но не е изгодно.Искам само да споделя, че това е МОЕ ЛИЧНО мнение и от сега казвам, че на компроментиращи постове няма да отговарям. Това са ми наблюденията и не са обвързани с това, че аз лично имам 1.8 ГТ.Поздрави!
                              Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                              Lancia Lybra 1.8 131Hp

                              Коментар


                                Re: Кое браво е най-подходящо за студент?

                                u`F`o написа:
                                Други неща които също ме интересуват са:- колко пари излиза обслужвнето на автомобила ? Ремъци, Свещи, Кабели на свещите,Масло, маслен въздушен горивен филтри + този на купето - мога ли с двигател 1,6 16в да се впиша до минималните KW и да плащам по 20лв данък на автомобила вместо 130-150? (тук 1,4 двигателя има предимство )- мога ли да карам с обикновена газова уредба автомобил с пълна инжекция и ако да какво да очаквам? Имайки впредвид, че ако мога да карам с обикновена газова уредба автомобила, това автоматично значи, че при покупката ще мога да платя веднага повече КЕШ, което увеличава шанса да случа на по-запазен автомобил... - какво да гледам при покупка- четох темата, чел съм и темата от на ауди форума няколко пъти, говорим за специфични неща за модела... Благодаря ви за вниманието!
                                Ще се опитам и тук да бъда полезен, понеже количката ми е на 3 месеца (прясна) :ПАнгренажен ремък + ролки - Излеснаха ми 150лв (с 10% отстъпка).Масло + маслен, въздушен и горивен филтър + този на купето - около 130лв. ( пак с някаква отстъпка малка).Смених и едната ролка на пистовия ремък около 55 лв + пистовия ремък 20лв.Аз лично имах и други разходи, като например еко такса - 200 лв. Регистрация в КАТ + преглед около 120 лв. Гражданска около 40 лв. първа вноска. 80 лв каско - първа вноска + 40лв. маркировка. 145лв аларма и т.н. Списъка е голям :ПНадявам се да съм бил полезен :П в противен случай само дето си изписах писането :DПоздрави,
                                Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                                Lancia Lybra 1.8 131Hp

                                Коментар

                                Working...
                                X