u`F`o написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кое браво е най-подходящо за студент?
Collapse
X
-
Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
-
За съжаление е възможно. Имам колата от 4 год., като отначало - 6-7 м. я карах на бензин, а след това и сложих газова уредба. Казвам "за съжаление", защото въпреки малката разлика в разхода бензин/газ и малката разлика в динамиката на колата, възможностите и са меко казано скромни и неоправдани за този голям разход. Поради тази причина си я кара жена ми и то само градско - до работа и обратно, колкото да не върви пеша.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Абе много бе за 1,4. в бургас не е по малко натоварено а рядко съм стигал повече от 10.Ама то разхода е толкова променлива величина.Нали ви е готино да си я карате.....едната ми кола гореше и по 17 -18 така,че....кефа няма цена."Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont
Коментар
-
venco67 написа:u`F`o написа:Ако това което казвате е вярно за разхода на 1.9 JTD то безкръчмарската сметка излиза така:Сравнение разход градско:-1,4 12в - на бензин около 8литра (като взимам в предвид сегашния ми карбураторен 1.4 ескорт, който дава 8-9) на газ 9-10л => 9,5 * 0,93 (актуалната цена на газта) = 8,83 ~ 9лв/100км градски пробег-1,9 JTD - нафта, по ваши данни 8 градско = 8* 1,84 (актуалната цена на нафтата към 07.07.09) = 14,72 ~ 15лв./100км градски пробег. Двигателите 1,6 и 1,8 16v за момента като че ли отпадат от "битката" , тъй като имат данък 130лв + Газов Инжекцион 900лв, а това са си чисто и просто 1 000лв на вятъра, които я ги избия за няколко години - я не.Извън града: -1,4 12в - 7л бензин (при постоянна скорост 120км/ч , разхода го давам ориентировъчен) или 8 литра газ = 8 * 0,93 = 7,44 ~ 8лв./100 км пробег извън града.-1.9 JTD - 5.5 нафта (при 120км/ч) или 5,5 * 1,84 = 10,12 лв ~ 10,5 лв./при 100км пробег. Колега ще ме извиниш ама аз с повреден термостат посред зима повече от 11-12 л.Излиза, че разликата между 1,4 12в (което всички знаем че е мъртвец, особено на газ) и 1.9JTD в града е около 6лв./100км в полза на 1.4, което преведено за 1000 км, означава, че JTD ще излезне с 60лв по-скъпо. Извън градско 2лв отгоре за JTD. Което преведено на БГ значи, че на 100км. губя по едно кафе с минерална вода Остават и разходите по купуване/регистриране/обслужване на автомобила. За всички двигатели са еднакви(обслужване 400-450лв. + данъци 300лв), като 1,4 излиза по-евтин със 100кинта. Обслужването им е долу-горе еднакво. Поддръжката обаче не знам... Видях в сайта http://www.axm-auto.com/ , че комплект дюзи за JTD са 1 000лв. , комплект инжектори 300.... Вярни ли са ми приблизителните изчисления до тук ? Колко пари излиза монтирането на обикновена газова уредба за 1.4 12v модела?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
venco67 написа:Извинявай, но това наистина са сметки без кръчмар! Видно от подписа ми съм собственик на автомобили и с двата двигателя.Гарантирам, че двигателите и на двата ми автомобила са в перфектно състояние и се обслужват само в сервиз "Фиат" в Ямбол. Равносметката е следната: - 1.4 12V - градско бензин 11-12л/100 км.; - градско газ 12-13л/100 км, а през зимата 15-16л/100км.; - извънградско бензин - 7,5-8л/100 км.; - извънградско газ 9,5-10л/100км. - 1,9 JTD - градско - 8-9л/100км. /почти няма разлика зиме и лете, може би около литър/ - извънградско 4,7-5,5 л/100км.Сметките оставям на теб. Аз моята съм си я направил - карам си JTD-то, а другата съм я оставил на жената да и се радва. А когато я кара тя дори разхода и е по-висок, защото си е "куц кон" /колата де/, а на жената крачето и тежи...Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Намери 1.2 с ГИ на газ !има по нисък данък и по нисък разход по ниска застраховка, по евтини гуми. по малко масло събира двигателя по евтино излиза. по евтини бобини и по евтини ремъци и ролки имаши 1.8 става но не е за начинаещи 1.8 ще го караш по-дълго защото има резерв от мощност по-мощните коли са по скъпи като нови , щото са по хубавиBravo GT 1.8
Коментар
-
zloben9000 написа:Намери 1.2 с ГИ на газ !има по нисък данък и по нисък разход по ниска застраховка, по евтини гуми. по малко масло събира двигателя по евтино излиза. по евтини бобини и по евтини ремъци и ролки имаши 1.8 става но не е за начинаещи 1.8 ще го караш по-дълго защото има резерв от мощност по-мощните коли са по скъпи като нови , щото са по хубави
Коментар
-
Винаги съм се чудил на едно нещо.Почти всеки който познавам има телефон за 500 +лв.От който голяма файда няма.Но когато трябва да отдели 500 лв за АГУ.Се почва едно мънкане че били много пари и тн...Да,ама от АГУ то ще си избиеш парите за 1 година и после си на далавера,а от телефон за 500лв не съм чул на някой да са му намалели сметките за месеца.Та това е българското чудо наречено "ГЪЗАРИЯ".
Коментар
-
тя тази тема много мръдна.... аз имам против ГИ, не заради цената, ще я платя, но първо надежността на ГИ е по-ниска, рязбираемо всяко нещо, колкото по-сложно толкова е по-ненадеждно, второ, много ще се ядосам ако дам 1500 лв и после имам проблемите на колегата от темата за фобоса.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар