Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще ми липсвате една седмица

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31


    Адмирации колега , много съм горд че имам такъв съгражданин. Желая ти все по-големи успехи.
    ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

    FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

    Коментар


      #32
      Дадоха старта и екстрийма имаше затворен кръг! Ходихме да погледаме малко! Снимки в тоя пост - малко по-късно - не са в мен още! Голям екшън! Повечето се оказаха разходкаджии! Участваше и кола, която беше печелила състезанието "Ладога"!

      Коментар


        #33
        Двата сервизни джипа поемаме към северен палатков лагер, където трябваше да разпънем нашите палатки и тентата, която трябваше да се използва за закрит импровизиран сервиз! Ние я разпънахме, ама си сложихме там столовете и масите! Организаторите бяха разпънали полева къхня и полеви душове! И тъй - готови сме с лагера! Само ние закачихме националния флаг! Започнаха и останалите отбори да пристигат и да си опъват лагерите! Запознахме се с останалите механици (на английски, естествено)! Нямаме радиовръзка с нашите състезателни джипове! Телефоните нямат обхват! После се оказа, че 1 час са помагали на друг отбор!
        Прикачени файлове

        Коментар


          #34
          Нашите джипове финишират! Веднага започнаха оплакванията на пилотите и се заемаме с отстраняването на дефектите! На единия - много големи луфтове в предните колела и множество разглабени болтове по карданите и окачването! Втория е с изкривена кормилна щанга и много разхлабени болтове! Вадим гайковерта и дозатягаме болт по болт. Притягаме всички хлабини! Щангата я изправяме на едно дърво с подходящ чатал! Готови са за утрешния старт! И тук - снимки - по-късно!

          Коментар


            #35
            Старт на 2-рия състезателен ден! Дооглеждаме колите на светло и ги пускаме да стартират! Ето ги нашите красавци!
            Прикачени файлове

            Коментар


              #36
              Пунтак 1.1 с лека измама под капака

              Коментар


                #37
                До нас се бяха разположили немците с джи-класите - много готини дядовци! Сутринта стартираха и по едно време се връщат! Те не знаят много английски, но все пак разбрах, че са счупили карето на предната полуоска! Мерцедес завинаги ми падна в очите! Нали бяха много корави? А и носача на платформата, който се изкриви и той е от мерцедес! Какво ли се чудя - да имаш на емблемата прашка... Та така - двата мерцедеса отпаднаха още втория ден! Ето го паметника! Дядовците решиха да си доизкарат в лагера на палатка като почивка!
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #38
                  Следобеда нашите джипове финишират! На единия пилот му се ходи до тоалета, но не може да си отвори вратата, защото я е подпрял в някакво дърво и се е заклещила! Зор докато я оправим и отворим! Оня вътре ще се напикае, а ние умираме да се хилим! Оплаква се от лошия избор на гуми, но друг комплект нямаме! Ще се наложи да продължи с тези! Не се разбрали с навигатора и са ударили и десния калник и са скъсали вантата! Оплаква се и от виене е раздатъчната кутия! И двамата пилоти се оплакват и от загуба на мощност на двигателя! Другия джип пак има луфтове в шенкелите и само дето не е загубил някъде задния десен ресор!Колегата веднага се зае да изправя вратата с чук, ама маа здраво - оглася целия лагер! Аз по едно време отивам до тоалета и само връщайки се минавам покрай там едни палатки и само чувам отнякъде репликата: "Балгериан туул - биг хамър". Щях да потъна в земята! Ама колегата здраво млати! Ама всичко останало е притихнало и само той се чува!
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #39
                    Притихналия лагер и на втората снимка - екипажите след освежителния душ!
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #40
                      И другия куриоз - при удара в дървото, изглежда с ръката си, пилота е счупил лостчето за чистачките и се връща с постоянно работеща задна чистачка! Нямаме резервен лост и директно откачихме жицата на моторчето на 5-тата врата! Другия пък е с ел перка с принудително включване и отказала и тази система! В чудо се видяхме! Бачкахме до късно вечерта, но си свършихме работата! Само не успяхме да установим защо от време на време двигателите губят мощност! Горивните филтри са сменени наскоро! Проверихме свещите, кабелите, бобините, конекторите - всичко ок! На следващия ден така ги пуснахме да стартират!

                      Коментар


                        #41
                        Чака ни много натоварен ден - трябва да се преместим от северния в южния лагер! От някъде зазвуча тази песен http://vbox7.com/play:2554ae00 Много ми приповдигна настроението! :D Айде пак - сгъвай палатките и на 80 км на майната си! До тук добре, ама колегата с другия сервизен джип да вземе по пътя да изпревари тир на непрекъсната линия и хоп - куки с протегната палка! Спираме и двата сервизни джипа! Колегата не може да намери документите на колата! Здрав купон! Ченгето ни пита какви сме и къде отиваме! Ами като не знаем къде отиваме? Имаме само координати за джипиес-а и роудбук! Ай да му обясняваш! Че ура-тута ура-тута - отървахме се с 300 леи!
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #42
                          Дюкме до горе пътуваме към южния лагер. А си отворил вратата, а е изпадало всичко отвътре!
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #43
                            Южния лагер е на около 800 м надморска височина! Времето се разваля и трябва бързо да се опъне бивака!
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #44
                              сега намирам темата-супер е, разказвай още.Голямо приключение е било :D
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                #45
                                Не ни се размина дъжда - много здрав порой ни удари, за щастие без вятър. И за да е още по гадно, щото малко му се видя - по радиото нашите джипове ни казаха, че на единия му е блокирала раздатъчната кутия и му е отказала лебедката! Наложи се да прекратят етапа и на буксир да се влачат до лагера. Ужас! По този начин най-лесно ще се скапе и другия джип! И другата голяма грешка - при дърпането не са откачили карданите! Как да е - пращам колегите с единия сервизен джип да ги издърпат, че да не потрошим и другия! През това време понапече слънце и поизсуши земята, но за сметка на това се обаждат по радиото, че съединителя се е запалил с пламък! Аз щях да хвърля радиото на земята. Вече по тъмно се прибраха в лагера! Знаех, че ме чака много тежка нощ! Иначе романтично - луна, звезди и аз насред карпатите посред нощите на една поляна сменям съединител, ремонтирам лебедка и цепя раздатъчната кутия на уаз!
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X