Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще ми липсвате една седмица

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Успех колега и да се качите на стълбичката и внимаваи с дракола, че от последната ми среща с него е много сърдит на българите зареди посиненото си око
    Subaru B9 tribeca 3.0
    Peugeot 307 04
    Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
    Fiat Brava 1.6 16V 103

    Коментар


      #17
      Успех! Да им покажете на румънците как се кара по баири!Снимки да донесеш!

      Коментар


        #18
        Айдееее Живкооооо, връщай се, че да зяпамe снимкиии.
        Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
        Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
        Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
        BMW X3 3.0D Aut

        Коментар


          #19
          Да не си си харесал някоя румънкааааааааааа??? Айде прибирай се вече! :D
          "Не търсете възмездие.Рано или късно всеки плаща."
          Ванга

          Коментар


            #20
            Прибирам се току що и отварям първо форума! Айде само да обработя снимките и ще разказам! Та така - докарахме ги до финала и двата джипа - 11-то място спечелихме (като на моменти бяхме водачи)! Много съм разочарован!Ирке, споко - те румънките изобщо не стават за харесване! Опази боже!

            Коментар


              #21
              Е щом сте финиширали също си е постижение.Пролетта бях на състезанието в Приморско и да не ти разправям колко машини не можаха да финишират.Ето и едно клипче да те погъделичка малко http://www.vbox7.com/play:867a91b6
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                #22
                Да, но аз говоря от гледна точка на механиците! Безсънни нощи, ремонти на поляната, кафета в корабни количества... Всичко само и само да могат да завършат - това ни беше целта. Всеки от екипа за първи път участва в международно състезание! Повечето отбори естествено отпаднаха, поради технически причини!Сега ще сложа само моите снимки, защото още нямам снимките от другите колеги, на които съм и аз!И тъй - натоварени са джиповете на платформите, уж подготвени - грънци! Под единия веднага забелязах капка масло от раздатъчната! Направи ми впечатление, че колесарите са претоварени, а ни чакат 700 км до Дева!
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  По пътя до Дунав-мост - нищо особено! На една бензиностанция спряхме за почивка и ми привлече вниманието много интересно ивеко. Запознах се с шофьора и той твърдеше, че камиона бил на Михаел Шумахер!
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #24
                    Да, но аз говоря от гледна точка на механиците! Безсънни нощи, ремонти на поляната, кафета в корабни количества... Всичко само и само да могат да завършат - това ни беше целта. Всеки от екипа за първи път участва в международно състезание! Повечето отбори естествено отпаднаха, поради технически причини!
                    Именно заради това ти казвам че си е постижение.Не е лесно да си в сянката на пилота,а да знаеш че всичко зависи от механика.Но много хора не го осъзнават.Всеки знае за Шумахер,но колко са се сещали че ако не са механиците няма да има такива успехи.Поздравявам те за усилията които си положил,а те не са никак малки.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #25
                      Проблемите започнаха веднага след като минахме границата! Огромни ями по асфалта! В една такава яма се натресе платформата и изкриви десния носач! Гумата започна да се търка по рамата и започна да пуши - щеше да се запали! Добре, че си отварях очите - веднага казах по радиото на колегата да спре! Това в 3 часА сабали! Махнах спирачния апарат и обърнах гумата обратно! Трябваше да се изминат така още 500 км! На втората снимка ясно се вижда разкрачената дясна гума заради кривия носач
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #26
                        krasio_79bs написа:
                        Да, но аз говоря от гледна точка на механиците! Безсънни нощи, ремонти на поляната, кафета в корабни количества... Всичко само и само да могат да завършат - това ни беше целта. Всеки от екипа за първи път участва в международно състезание! Повечето отбори естествено отпаднаха, поради технически причини!
                        Именно заради това ти казвам че си е постижение.Не е лесно да си в сянката на пилота,а да знаеш че всичко зависи от механика.Но много хора не го осъзнават.Всеки знае за Шумахер,но колко са се сещали че ако не са механиците няма да има такива успехи.Поздравявам те за усилията които си положил,а те не са никак малки.
                        Проблема ни се оказа тъкмо в лошия пилот! Чакай да разказвам! По-нататък има смяна на съединител и разглобяване на раздатката! На висока скорост сменя от бързи на бавни и после скъса съединителя (баси лауреата)! Баир, който той не можа да качи с двойното, навигатора му го качи само със задно!

                        Коментар


                          #27
                          Други проблеми по пътя нямахме, освен със гадния джипиес! Твърдеше, че сме пристигнали, а ни оставаха още 20 км!Най-после пристигаме в Дева! Аз пътувах с форумската фанелка! Ето го в далечината замъка на Граф Дракула! Оказа се, че го реставрират - целия беше опасан със скелета!
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            На паркинга на хотела моите съотборници са респектирани от съперниците. На мен не ми пука! Кви са тия? Разтоварваме джиповете от колесарите (по-късно ще сложа снимка и с форумската фанелка), регистрираме се и се настаняваме в хотела! Изглед от стаята ми! На тоя оранжевия джип както го виждате там на паркинга му смениха две бутала! Приключиха буквално минути преди техническия преглед! Първоначално си казах - тия са луди, но после стана както и предполагах - 3 дена по-късно из лагера коментираха нещо на английски споменавайки много думата "пистънс"! И бяха до там! Аз обаче най-много се притеснявах от джи-класата в нашата група.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Колега до сега не ти бях чел тази тема , но сега се зачетох Стана ми много интересо Продължавай със снимките и инфото
                              Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                              Коментар


                                #30
                                На следващия ден ще стартираме! И хоп - изненада - маркуча на преливния съд е запушен с кал! Нямаме друг маркуч - наложи се да го отпушваме с щеката за маслото! Добре, че го направихме навреме, иначе щяхме да прегреем двигателя!
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X