Колеги ето я и историята, за която искам съвет как да постъпя.Преди месец и половина закупих от 2be gsm sony erikson.Същия телефон след 2 седмици работа спря.Естествено веднага занесох повредения gsm в магазина от който го бях закупил.Приеха го и ми съобщиха че ще го пратят в София в оторизиран сервиз,и че времето за ремонт ще е от 2до 4 седмици.Днес ми се обади служителка от магазина която любезно ми съобщи че телефона е при тях. Отивайки в магазина да си получа телефона ,ми съобщиха че поради неправилна експлоатация на телефона ,ми се отказва гаранцията и че немогат да го ремонтират.И да отида да пия една студена вода за 200 лева.Последва разговор с техника в София за каква точно неправилна експлоатация става въпрос, отговори ми се с мънкане и че може и да е бил намокрен и други такива глупости.Колеги разберете ме правилно не съм за тези 200лева колкото струва gsmа , а затова че ни цакат по най долния и нагъл начин.С тази формулировка неправилна експлоатация всеки телефон неподлежащ на ремонт може да му се откаже гаранция. И затова мисля да търся правата си на потребител.От вас се надявам да ме посъветвате какво да направя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за съвет
Collapse
X
-
Колега, търси си правата. Те като не могат да го оправят друг им е виновен. Преди години имах проблем с GSM-а на жена ми, Alcatel. Три пъти го правиха и той на другия ден изключваше, и на края след скандал ми дадоха нов с мойта батерия в която според тях преди това беше проблемнаFIAT Marea ex
FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар