biker_81 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е най-сполучливият бензинов двг на Фиат от 1995 до 2001
Collapse
X
-
Ще използвам темата: Тази сутрин подкарах УНО-то си в леда. Държа го на един плац далеч от нас и нямам много време да го припалвам и тем подобни. Поне от 3 месеца не съм го палил. Двигателчето му е 1.0 FIRE. Няма такава машинка. Имам го от близо 12 години, но от 3 години си го държа ей така от емоционална привързаност ( чат пат жена ми го ползва ). Днес врътнах ключа и милото подскочи, като ранено зверче. Потръска докато загрее и моторчето му запя. Не се чува, като часовниче е. На леда е пушка. Драпа си по баирите и не се вълнува от нищо...Та за тези 12 години не ме е оставяло никъде на пътя, а двигателчето му си има още много ресурс.Та за 1.0 FIRE -+ евтино и лесно за подръжка, надеждно, трудно чупливо, безшумно. Няма какво да му се чупи, ако се подържа добре.- 1.0 FIRE - е слабо двигателче дори за Уно. За по-големите на FIRE съм чувал само добри отзиви, но са малко разпостранени.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Ще използвам темата: Тази сутрин подкарах УНО-то си в леда. Държа го на един плац далеч от нас и нямам много време да го припалвам и тем подобни. Поне от 3 месеца не съм го палил. Двигателчето му е 1.0 FIRE. Няма такава машинка. Имам го от близо 12 години, но от 3 години си го държа ей така от емоционална привързаност ( чат пат жена ми го ползва ). Днес врътнах ключа и милото подскочи, като ранено зверче. Потръска докато загрее и моторчето му запя. Не се чува, като часовниче е. На леда е пушка. Драпа си по баирите и не се вълнува от нищо...Та за тези 12 години не ме е оставяло никъде на пътя, а двигателчето му си има още много ресурс.Та за 1.0 FIRE -+ евтино и лесно за подръжка, надеждно, трудно чупливо, безшумно. Няма какво да му се чупи, ако се подържа добре.- 1.0 FIRE - е слабо двигателче дори за Уно. За по-големите на FIRE съм чувал само добри отзиви, но са малко разпостранени.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Аз пък съм чел, че 1.8 е най-сполучливия и в Италия бил най-предпочитания.Сега карам 1.8 на Купе и да чукаме да дърво съм доволен от разход и вървеж.Лично на мен от технологична гледна точка смятам,че 20В е най-добре замисления и "интелигентен мотор" от гамата, но не е никак здрав - въпреки ,че в БГ понятието здрав мотор е много обширно :D Какъвто и да е мотора, ако се кара нормално и се подържа добре и редовно - няма как да имаш грижи.<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
dannybo написа:ntodorov написа:Ще използвам темата: Тази сутрин подкарах УНО-то си в леда. Държа го на един плац далеч от нас и нямам много време да го припалвам и тем подобни. Поне от 3 месеца не съм го палил. Двигателчето му е 1.0 FIRE. Няма такава машинка. Имам го от близо 12 години, но от 3 години си го държа ей така от емоционална привързаност ( чат пат жена ми го ползва ). Днес врътнах ключа и милото подскочи, като ранено зверче. Потръска докато загрее и моторчето му запя. Не се чува, като часовниче е. На леда е пушка. Драпа си по баирите и не се вълнува от нищо...Та за тези 12 години не ме е оставяло никъде на пътя, а двигателчето му си има още много ресурс.Та за 1.0 FIRE -+ евтино и лесно за подръжка, надеждно, трудно чупливо, безшумно. Няма какво да му се чупи, ако се подържа добре.- 1.0 FIRE - е слабо двигателче дори за Уно. За по-големите на FIRE съм чувал само добри отзиви, но са малко разпостранени.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ако наистина разширим периода смея да твърдя че няма по-здрави и вървежни мотори от старите двувалки на ФИАТ - независимо дали са атмосферни/турбо или 8/16 клапана - просто са перфектни!Някой по-напред беше казал че няма мотор на ФИАТ който да не пипа масло - не е вярно! Преди време търкаляхме доста една Делта 2.0 16В и на 10-12000 км се източваше точно толкова масло колкото и се наливаше. Колата се кара при нас от 169 000 км до към 225 000 км - без промяна!От по-новите смятам че наистина 1.6 16В агрегатите са наи-безпроблемни и разпространени със задоволителна динамика/разход и надеждност. 20ВТ и тях чувам че добре се представят, а като цяло съм свидетел че с елементарна поддръжка Фиат-ов двигател много, ама много много трудно може да "изтропа"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар