Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е най-сполучливият бензинов двг на Фиат от 1995 до 2001

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    biker_81 написа:
    А според мене просто Фиат нямат такъв двигател Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
    Баааааан.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #62
      Фиат карам едва от 3 години. Досега не съм имал проблеми с двг. Мисля че всеки един мотор, обслужван както трябва ще се представи добре. Кой е най-добър не знам, но гледам че таксиджиите много карат 1.1 и 1.2 FIRE. Може би не е случайно.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #63
        Ще използвам темата: Тази сутрин подкарах УНО-то си в леда. Държа го на един плац далеч от нас и нямам много време да го припалвам и тем подобни. Поне от 3 месеца не съм го палил. Двигателчето му е 1.0 FIRE. Няма такава машинка. Имам го от близо 12 години, но от 3 години си го държа ей така от емоционална привързаност ( чат пат жена ми го ползва ). Днес врътнах ключа и милото подскочи, като ранено зверче. Потръска докато загрее и моторчето му запя. Не се чува, като часовниче е. На леда е пушка. Драпа си по баирите и не се вълнува от нищо...Та за тези 12 години не ме е оставяло никъде на пътя, а двигателчето му си има още много ресурс.Та за 1.0 FIRE -+ евтино и лесно за подръжка, надеждно, трудно чупливо, безшумно. Няма какво да му се чупи, ако се подържа добре.- 1.0 FIRE - е слабо двигателче дори за Уно. За по-големите на FIRE съм чувал само добри отзиви, но са малко разпостранени.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #64
          Един + и от мен за 1.0 FIRE 45к.с. на Уното, към 40 000км само сменям масло, при това се кара и на газ, тоест мотора няма проблем и при каране на газ :D
          punto HGT

          Коментар


            #65
            За 1.8 може да се поспори. При тоя мотор във форума доста са търсени коляновите валове...
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #66
              Най-сполучлив е 1.4 турбо на пунто-каран с подходящо масло разбира се!Много здрав и сполучлив-произвеждат го повече от 20 години-с леки изменения....Някои ще кажат,че турбината е слабо място,но ако се спазват 3-4 елементарни правила за каране на мотор с турбо-нямате грижи....

              Коментар


                #67
                ntodorov написа:
                Ще използвам темата: Тази сутрин подкарах УНО-то си в леда. Държа го на един плац далеч от нас и нямам много време да го припалвам и тем подобни. Поне от 3 месеца не съм го палил. Двигателчето му е 1.0 FIRE. Няма такава машинка. Имам го от близо 12 години, но от 3 години си го държа ей така от емоционална привързаност ( чат пат жена ми го ползва ). Днес врътнах ключа и милото подскочи, като ранено зверче. Потръска докато загрее и моторчето му запя. Не се чува, като часовниче е. На леда е пушка. Драпа си по баирите и не се вълнува от нищо...Та за тези 12 години не ме е оставяло никъде на пътя, а двигателчето му си има още много ресурс.Та за 1.0 FIRE -+ евтино и лесно за подръжка, надеждно, трудно чупливо, безшумно. Няма какво да му се чупи, ако се подържа добре.- 1.0 FIRE - е слабо двигателче дори за Уно. За по-големите на FIRE съм чувал само добри отзиви, но са малко разпостранени.
                Колега, акумулаторът 3 месеца ли е стоял в колата? И запали Аз моята 10 дена да не я карам и след това няма палене, без да заредя батерията.
                преди - TIPO
                сега - VOLVO XC60

                Коментар


                  #68
                  Аз пък съм чел, че 1.8 е най-сполучливия и в Италия бил най-предпочитания.Сега карам 1.8 на Купе и да чукаме да дърво съм доволен от разход и вървеж.Лично на мен от технологична гледна точка смятам,че 20В е най-добре замисления и "интелигентен мотор" от гамата, но не е никак здрав - въпреки ,че в БГ понятието здрав мотор е много обширно :D Какъвто и да е мотора, ако се кара нормално и се подържа добре и редовно - няма как да имаш грижи.
                  <<KARKELANOV>>

                  Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                  Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                    #69
                    dannybo написа:
                    ntodorov написа:
                    Ще използвам темата: Тази сутрин подкарах УНО-то си в леда. Държа го на един плац далеч от нас и нямам много време да го припалвам и тем подобни. Поне от 3 месеца не съм го палил. Двигателчето му е 1.0 FIRE. Няма такава машинка. Имам го от близо 12 години, но от 3 години си го държа ей така от емоционална привързаност ( чат пат жена ми го ползва ). Днес врътнах ключа и милото подскочи, като ранено зверче. Потръска докато загрее и моторчето му запя. Не се чува, като часовниче е. На леда е пушка. Драпа си по баирите и не се вълнува от нищо...Та за тези 12 години не ме е оставяло никъде на пътя, а двигателчето му си има още много ресурс.Та за 1.0 FIRE -+ евтино и лесно за подръжка, надеждно, трудно чупливо, безшумно. Няма какво да му се чупи, ако се подържа добре.- 1.0 FIRE - е слабо двигателче дори за Уно. За по-големите на FIRE съм чувал само добри отзиви, но са малко разпостранени.
                    Колега, акумулаторът 3 месеца ли е стоял в колата? И запали Аз моята 10 дена да не я карам и след това няма палене, без да заредя батерията.
                    Да- и го казвам най-отговорно...Колега, тези двигателчета са малки и акумулаторите са им ей така - щото и другите коли ги имат :D . Шегата на страна, но ми се чини, че ти имаш някакъв проблем за да ти пада толкова бързо батерията.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #70
                      Ако наистина разширим периода смея да твърдя че няма по-здрави и вървежни мотори от старите двувалки на ФИАТ - независимо дали са атмосферни/турбо или 8/16 клапана - просто са перфектни!Някой по-напред беше казал че няма мотор на ФИАТ който да не пипа масло - не е вярно! Преди време търкаляхме доста една Делта 2.0 16В и на 10-12000 км се източваше точно толкова масло колкото и се наливаше. Колата се кара при нас от 169 000 км до към 225 000 км - без промяна!От по-новите смятам че наистина 1.6 16В агрегатите са наи-безпроблемни и разпространени със задоволителна динамика/разход и надеждност. 20ВТ и тях чувам че добре се представят, а като цяло съм свидетел че с елементарна поддръжка Фиат-ов двигател много, ама много много трудно може да "изтропа"

                      Коментар


                        #71
                        Tie написа:
                        Ако наистина разширим периода смея да твърдя че няма по-здрави и вървежни мотори от старите двувалки на ФИАТ - независимо дали са атмосферни/турбо или 8/16 клапана - просто са перфектни!
                        Напълно поддържам мнението на колегата!
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар

                        Working...
                        X