Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за спазване на законите.........

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Еле, няма, повтарям - няма, потретям - няма, почетвъртям - няма... (понеже не съм сигурен, че си разбрала, ще го кажа пак) - Няма лек автомобил, чиято максимална скорост е 70 км/ч. И положението е горе-долу все такова някъде от средата на миналия век. Понеже ти все пак даваш пример как "си караш скромната кола с максимална скорост 70км/ч по магистралата", почвам да си мисля, че може би си ограничила електронно максималната скорост на безумно мощния си автомобил. То наистина 55 коня (нали беше с Пунто 55) не се удържат толкова лесно Другият вариант е да имаш някакъв адски пъргав трактор, с който страстно обичаш да си джиткаш по магистралите напук на всички просто защото не попадаш в категорията на "бавно движещо се ППС" и катаджиите не могат "копче" да ти кажат щото ще почнеш да ги учиш на ЗДП и да им демонстрираш възможностите на трактора си И в двата случая мога да ти предложа да помислиш за освидетелстване После да си направиш едно елегантно жълто аватарче и поне да сме наясно всички И въобще, имало ли е случай да видиш ключовата дума "закон" и да успееш да се удържиш да не четеш морал на цял един форум.По темата - около Бяла, Русенско, има един куп ограничения 40 и 50 км/ч, което е излишно презастраховане и има смисъл единствено за тирове. Там, в най-хубавото и сухо време, вардят полицаи за да ни хванат как караме със 70-80 км/ч и да вземат рушветче.
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #92
      егати философията за едно най-приятните удоволствия а именно шофирането (карането на каквото и да било моторно превозно средство )и то във форум за автомобили :D Щом обсъждаме и скорост от 60-70 км.по магистрала за какво иде реч .p.s.Колегата Коцев и колежката Ele сигурно ще обяснят как ще ги задмине Тир който кара товар от 40 тона ,движещ се с 90 км колко му трябва за да ускори за да задмине и да се престрои като през това време изключително много да внимава да не засече някой нисколетящ самолет ,засилен с недоспустимата скорост от 129 км/ч :D Един приятел тираджия не случайно вика на хора преминали 70-те години да им се взимат със закон книжките ,ама как ще взимаме книжките на тия дето по рождение са 70 годишни
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #93
        krasio_79bs: не знам защо си тръгнал да сравняваш България с Германия! Освен това информацията ти е остаряла, от миналата година има участици от магистралата в определени области, за които лимитът е 120 км/ч. Потърси в Гугъл - там със сигурност ще го пише. Освен това ев една Германия не се правят на тарикати, щото ако те одрусат, ще си седнеш на задника много яко. Там няма хънта-мънта 50 лева на полицая за кафе.... Освен това ти препоръчвам да прочетеш и изискванията за качване на магистрала там по отношение на гуми, оборудване на автомобила и подобни. Освен това не обсъждаме Германия, България никога няма да бъде Германия особено по отношение на убитите на пътя и качеството му. Lane Staley Не се смятам за нищо повече от някой в този форум, сори ако разчиташ на моя реплика, за да започнеш пледоарите си. Но да, не съм като много от посещаващите форума - карам според ограничението, дори ако ми се струва леко безсмислено. Не карам с повече от 90, не карам и с повече от 120 по магистралата. Спирам на знак стоп, дори ако не се налага и пускам автобусите, когато излизат от автобусна спирка - мисля, че можеш да усетиш разликите. Между другото - по цариградско не съм карала с повече от 75. Уважавам мнението на другите, но никога няма да уважа мнение, което изразява лична позиция за това как е безопасно да летиш с 90 покрай крайпътни заведения, защото ти се вижда безсмислено да минеш на 4-та, щото може да ти се счупи ръката, да не говорим за износването на съединителя, защото той (съединителят) в един момент се оказва по-важен от нечий живот. Вие вече съвсем издребняхте - нека да вземем да обсъдим и ситуация на хора, бутащи кола и да решим дали трябва или не да я изпреварим.
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #94
          Каквото и да пишем ,каквото и да си говорим то за криво колело прав път няма - казват 70 годишните . :D
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #95
            Аз по принцип реагирам доста крайно в такива теми, но тоя път ще се въздържа. Все пак имам едно наблюдение.В момента в България се кара според желанието на ’нисколетящите’ - факт.В момента в България по пътищата измират хора - факт.Ами дайте да променим първия факт и да видим ефекта?И още нещо. Като карате в чужбина карате ли както в България? Моля отговори само с ръка на сърцето. Ако не - защо? Та нали така е правилно, редно, колегиално, спазване не на буквата а на духа на закона, и т.н. Защо там с косъм не прескачате ограниченията - а тук карате все едно няма ограничения.

            Коментар


              #96
              tomazo написа:
              какво значи икономично ? пускате по инерция ли изключвате от скорост ли ?знам ли ? и колко се спестява ?и колко се печели от цялата тая работа ?
              Като изключиш от скорост, колата тръгва по инерция, но това аз не го правя, щото не искам да разчитам само на едните спирачки, най-добрата спирачка е двигателя, просто си гледам трип компа и опитавам да не надвишавам разход от 6.6, така вместо с 120-150 лева отивам и се връщам с 80 лева което ми е по-добре от автобуса, който клати 6,5 часа и ми взема 56 лева, а и аз не пътувам сам.
              tomazo написа:
              Смятай тия дето карат с 40 км .сигурно искат само от изпаренията да им върви колата защото много ще спестят ?Аз ей за тия охлюви баш говоря дето карат с 40 при ограничение 90 ,охлюви ли са олигофрени ли са спестовници ли са какви са
              Тея охлюви са жигулки, мой набор, че и по дърти, управлявани от чички дето са забравили на къде са тръгнали или същите такива лелки, или разни разбити 100 годишни автобуси и камиони, дето си нямам и идея как минават технически преглед, каруци с по 10 манговци вътре, счупени бусове и всякви такива, дето трябва да ги спират от движение.Другите са тия с Х6, Q7, Infiniti и всякви такива камиони, дето се имат за безсмъртни и правят каквото си искат на пътя, а мен ме е страх от тях и повече ме е страх като са зад/до мен от колкото срещу мен, щото като са насреща ги връщам обрат но в тяхното платно с лазерите а като са зад/до мен не ги знам какво ще им хрумне в следващите секунди.

              Коментар


                #97
                Шофирал съм в САЩ, включително и в Манхатън. На магистралите по цялото източно крайбрежие и в столицата Вашингтон. Е никаде не е по-трудно, изнервено и напрягащо, както в София. Хем в чужбина не познаваш пътя, обстановката ти е чужда... Нима там не бързат за някъде? вЕрвайте ми, в САЩ всички бързат. Но спазват закона, пазят живота си и този на другите. Защо ние да сме по-различни, по-хитри? Ами като сме по-хитри всяка година затриваме по едно голямо село (ок. 1000 жители) от картата на и без това обезлюдената ни държава. Браво на нас! Аман от "добри" шофьори и "бързаци"!
                Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                Коментар


                  #98
                  Ето я ele на магистралата Естествено в нарушение (Между другото, тази брана отзад така се мандахерцаше, че някой каращ в дясната лента можеше спокойно да се дялне в нея).
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #99
                    E то оставаше и по магистралата да се кара с 70....Дори аз дето хич не обичам високите скорости стигам до към 90-100. Абе истината е, че човек трябва да си спазва ограниченията. Аз бих казала, че поне това спазвам. Само понякога превишавам с 5-8км/ч отгоре, ама гледам да не превишавам с повече от това. Видя ли 60 си се движа с 60-65 и се започва едно лудо изпреварване. Направо си ме застрашават с тази непредпазливост. Хем си карам според правилника, хем ми се обръща сърцето като видя как някой ме изпреварва, а насреща идва кола. Викам си, че ако карах с 20 отгоре онзи зад мен нямаше толкова да бърза да ме изпревари и да създава рискови ситуации, ама кво да се прави...няма как да променим манталитета на бг шоферите.

                    Коментар


                      ls1 написа:
                      И още нещо. Като карате в чужбина карате ли както в България? Моля отговори само с ръка на сърцето. Ако не - защо? Та нали така е правилно, редно, колегиално, спазване не на буквата а на духа на закона, и т.н. Защо там с косъм не прескачате ограниченията - а тук карате все едно няма ограничения.
                      Не, не карам както в България, защото в чужбина няма:1) как магистралата да минава през населени места с ограничение 50км/ч (дори вече е модерно 40км/ч);2) кръстовища като това на Петолъчката;3) крайпътни места за отдих с ограничение на скоростта около тях;.......просто в чужбина за 5(пет) часа шофиране минаваш толкова километри колкото в България ще минеш за 9-10 часа (ако спазваш всички ограничения на скоростта).
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        Stefanaki написа:
                        ls1 написа:
                        И още нещо. Като карате в чужбина карате ли както в България? Моля отговори само с ръка на сърцето. Ако не - защо? Та нали така е правилно, редно, колегиално, спазване не на буквата а на духа на закона, и т.н. Защо там с косъм не прескачате ограниченията - а тук карате все едно няма ограничения.
                        Не, не карам както в България, защото в чужбина няма:1) как магистралата да минава през населени места с ограничение 50км/ч (дори вече е модерно 40км/ч);2) кръстовища като това на Петолъчката;3) крайпътни места за отдих с ограничение на скоростта около тях;.......просто в чужбина за 5(пет) часа шофиране минаваш толкова километри колкото в България ще минеш за 9-10 часа (ако спазваш всички ограничения на скоростта).
                        А най-вече ме дразнят и сергиите покрай главните пътища. Незнам кой им разрешава на тези хора да продават там ама е за трепане. Вярно е , че и те искат да си изкарат хляба ама се застрашава толкова много безопасноста на хората.
                        Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                        Ex.Opel Astra

                        Коментар


                          В толкова спорове за високи скорости пропускаме небезизвестният факт за камионите с многократно превишено тегло заради товара, който возят.Нали на всички ни е ясно че това веднага рефлектира върху спирачният им път?Поради естеството на работата ми, ежедневно се сблъсквам с това.Примерно камион на Нестле, чийто шофьор за маршрута София/Бургас получава ~ 50 лв. се навиват за двойна надница да вози товар за два такива камиона с риск от последствията.Така че темата може да се дисконтира до безкрай, но истината ще е там някъде.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            В реда на мисли на batproho - всички ограничения, които са указани със знаци, са сметнати така, че един ей такъв камион, дето вози 20 т, ако спази ограничението, да може да мине безопасно. В смисъл, строго ТЕХНИЧЕСКИ погледнато, ако ограничението е да речем 60, (и то важи за всички, вкл. 20т. камион), то ако лека кола с тегло 1.5 т може да мине съвсем безопасно с поне 70 км/ч. Повтарям пак, това е строго технически погледнато.Аз по принцип съм за спазване на ограниченията, макар самия аз често да не ги спазвам, но само на места, където това е безопасно...

                            Коментар


                              Може би е от годините, но я ми припомнете коя българска магистрала минава през населено място?

                              Коментар


                                Как коя бре? Варна преди баира за Галата - по 2 платна във всяка посока, няма знак ама все едно магистрала. Има и пешеходна пътека ама няма страшно, то в закона пише че пешеходеца трябва да прецени дали може да мине, тъй че като стъпи някой на пешеходната пътека даваш рязко газ и съвестта ти е чиста. Варна посока Златните - абе има ограничение 50-60 там ама...щом има две платна във всяка посока няма драми. Все пак преценяваш че е безопасно и газ до дупка, аман от забрани отнемащи ни свободата. Пътя Варна Бургас - в началото е магистрала, пък после се правиш на разсеян, минава там през разни селца ама то там само Еле и е проблем. Изобщо колега караш си все едно си на магистрала, ако стане бела - властта е виновна че ти си искал да караш по магистрала пък то не било.Горното да се приема саркастично.Сега сериозно за пътя преди баира за Галата. Хора, зачитайте ги малко тези пешеходни пътеки. Майки с колички чакат по 5 минути някой да ги пусне. Аз съм си правил експеримент многократно. Заставам стъпил на пешеходната пътека в стойка ’аха тръгвам’. Никой не спира. Правя умолителен жест към пешеходната пътека барем някой спре. Реакцията? Някой гледат тъпо. Друг ми махва с благодарност, явно си мисли че му давам път. А има дори такива които се надигат от седалката и почват да гледат на пътя да не би да има нещо пирон, дупка...някакво препятствие. И никой не спира! Особено сега лятото почивните дни като тръгне потока към Ветеран...няма пресичане. Викам на жена ми ’Жена, ще направя едно чучело ще го хвърля на някой на стъклото накрая, да видим дали няма да спира после’. Е, само приказки, но...айде като минавате оттам, моля ви - частица толерантност, там 80% от пресичащите са майки с колички тръгнали към парка.

                                Коментар

                                Working...
                                X