Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за спазване на законите.........

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за спазване на законите.........

    айде стига толкова по тази тема
    "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
    Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

    #2
    Е, аз пък мога да споделя, че предпочитам да стигна жив, и аз, и спътниците ми, също и че не съм застрашил с идиотски маневри останалите участници в движението, вместо да стогна с 5 минти по-рано. Някой може и да не е съгласен с мен и да каже, че в даденят момент е бързал. Ами като бързаш - тръгни с 30 минути по-рано. Така ще имаш време за почивка по средата на пътя, ще облекчиш пикочния мехур, пък можеш и да забиеш някоя сервитьорка в крайпътното кафене (не визирам никой)...Нека споделя и личен опит. Последните няколко месеца доста редовно правя маршрута Белене-Ботевград-Белене. И с Бравото, и със служебните Лада Нива и ФВ Поло. Правил съм си експерименти, без значение с кояе МПС съм. Когато си карам пенсионерски с 90 км/ч стигам за ~3 часа с почивката. Когато карам по-бързо 110-130 км/ч (това изключва магистралата) стигам за 2 часа и 40-50 минути. Е за 10 минути пристигане по-рано ми се налага през целият път да съм под доста по-голямо напрежение, защото карам бързо, отколкото ако си шофирам пенсионерски... Е, кому е нужно. На мен не ми е нужен този стрес, имам си достатъчно. Не ти е нужна и на теб моята безсмилена маневра в опита си изпреварвам ладата пред мен, а ти отсреща да ми премигваш с дългите и да ме псуваш...Я включи и тук фактора чичко милицонер с радар в ръка, десетки левове в хазната и няколко конторлни точки надолу...Май не си струва...П.П. Разстояието по пътищата се измерва в километри. Разстоянието в планината се измерва в часове. Като ме питак за колко ще стгнем до София, отговарям за 220 километра. Ако ме питат за колко ще стигнем от хижа Плевен до връх Ботев, отговарям - за 4 часа

    Коментар


      #3
      Колега само да те питам Кавазакито добре ли върви с 90км/ч.С тоя мотор ако ми кажеш че спазваш правилата шапка ти свалям и звъня на Масларова да ти даде предсрочно пенсията. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        krasio_79bs написа:
        Колега само да те питам Кавазакито добре ли върви с 90км/ч.С тоя мотор ако ми кажеш че спазваш правилата шапка ти свалям и звъня на Масларова да ти даде предсрочно пенсията. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
        Същия въпрос си зададох и аз! И ще се подпиша за подписката до Масларова, ако е нужно. Иначе от моя опит твърдя, че "по-дивите" шофьори са далеч по-концентрирани от "пенсионерски", защото ситуациите, които създават, го изискват, НО, голямо "но", това не ги прави по-разумни!
        NOW: ???
        Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
        Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

        Коментар


          #5
          Кавазакито върви прекрасно с 90 км/ч и тогава харчи само 4 на 100 Само по пътя към Русе го карам със 110 км/ч, защото предпочитам там да съм по-бърз от румънските и турските ТИР-ове, които както знаем са страхотно толерантни... Ако щете вярвайте! Не съм любител на високите скорости.

          Коментар


            #6
            Humppa написа:
            Кавазакито върви прекрасно с 90 км/ч и тогава харчи само 4 на 100 Само по пътя към Русе го карам със 110 км/ч, защото предпочитам там да съм по-бърз от румънските и турските ТИР-ове, които както знаем са страхотно толерантни... Ако щете вярвайте! Не съм любител на високите скорости.
            Не вярвам!!!!!!!!!!!!!! Защо си взе мотор 600куб. тогава ами не 125 примерно?
            Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
            Ex.Opel Astra

            Коментар


              #7
              Аз пак ще попитам:Колко литра бензин струва човешкият живот?Колко часа от вашия живот струва човешкият живот?Да 10 км/час не са много като си в кола (зависи и коя), но нека да напомня, че краш тестовете се правят при 60 км/ч, а човешкото тяло може да издържи определен тип натоварване. За тялото при катастрофа има огромно значение дали е 50, 60, 80 или 100 км/ч. Няма значение колко звезди има колата - разкъсването на вътрешните органи е строго идивидално и изключително лесно ако имате някакво заболяване. Дори и това да не стане, шансът да си ударите главата е доста голям, а там нещата са много кофти. Още по-кофти става положението ако се бутнете в кола с дете(-ца) или бременна жена (не един, а два или повече живота). Ограниченията не са направени за кефа на някой, има ги в цял свят. Затова, когато карате, не бъдете егоисти, а помислете и за другите участници в движението. Всички знаем, че като стане белята, всички съжаляват, ако са живи, и винаги излизат с тезата "Ама не исках". Затова имате глави на раменете да мислите преди, не след. svetkos_: По дивите шофьори може да са по-концентрирани, но имат по-малко време да реагират. Пътуването на импулсите от очите или ушите до мозъка и изпълнителните органи ( в случая мускулите) отнема известно време, а по-малкото време за мислене и вземане на решение води до по-голям шанс за измисляне на грешното движение. По-пенсионерското каране носи повече време за мислене и реагиране. До колкото знам няма тежка катастрофа с виновен водач, карал пенсионерски. Затова аз карам пенсионерски
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #8
                значи пак да уточня,исках да дам пример за това че има места където ограниченията могат да са малки неправилни,но не съм искал д акажа да се съсзтезаваме.Просто не може6 на път с 2 или 3 ленти прав повече от 10 км да сложиш огр 40 или 50 извинявам се ама е смешно.Иначе,за нормалното каране е добре(не пенсионерски)Но искам да кажа-ВСИЧКО Е ОТ ВЪЗПИТАНИЕТО И КАК ИСКАШ И МОЖЕШ ДА КАРАШ.
                "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
                Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

                Коментар


                  #9
                  ele написа:
                  юДо колкото знам няма тежка катастрофа с виновен водач, карал пенсионерски. Затова аз карам пенсионерски
                  Еле, искаш ли да разгледме следната ситуация:Ти караш пенсионерски, няма ограничения, но е леко влажно и теб те е шубе да караш с 90. Пърпориш си като пич(ка) със 70 км/ч. Не наррушаваш нищо и не се отбиваш да пропуснеш колите зад теб. Зад теб се събират около 20-25 автомобила. Това са 20-25 души, всеки с проблемите си, всеки със задълженията си, всеки с нервите си. Да речем, че онзи в кола номер 14 е най-нервен. Да, негов проблем, съгласен съм, но и той като теб е участник в движението, нали? Та така, на водачът на кола номер 14 след 10 минути каране в колона нервите му не издържат и започва да се оглежда как да мине напред. Не е удобно за изпреварване и той още 5 км ( т.е. още 5 минути ) си стои на номер 14 и чака шанса си да мине някъде докъм номер 10. На една права отсечка, изнервен до дупка, човекът дава газ, изстрелва се и прогресивно напредва. Стига между коли номер 6 и 7 и изведнъж осъзнава, че онова сивото нещо отсреща е автомобил. Датата е 27 Юни и няма задължение да се кара на къси. Опитва се да се прибере в колоната, но в кола номер 7 е човек, който много уважава ЗДП, а там е казано, че изпреварващия не трябва да принуждава изпреварвания да променя скоростта или посоката си на движение. И не му прави място. Кола номер 14 и онова сивичкото без включени къси се поглеждат за миг с широко отворени очи, а после думата имат физичните закони... Ти не си виновна, шофьорът в кола номер 7 може би не е виновен, шофьорът в сивичкото и той не е виновен, нали? Всички те спят спокойно, само дето шофьорът на сивичкото спи вечния си сън и не може вече да сънува...Та така Еле, да, законът е най-важното, но на пътя ние не сме сами и понякога колегиалността е над закона. бях ти го казал, но надали ме разбра. И сега може би няма да ме разбереш.
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #10
                    z_sutrov написа:
                    Не вярвам!!!!!!!!!!!!!! Защо си взе мотор 600куб. тогава ами не 125 примерно?
                    Що за въпрос? Защо си купих Браво 1,6, а не търсих Деу Матиз 0,8? Престанете да слагате мотористите под общ знаменател!Всъщност искам да уточня, че моторът ми не е пистов, а е класически/чопър. Не е удобен за високи скорости, въпреки че може д ги достига.@ LaneМного ти е хипотетичен примера. Но до някъде си прав. В подобни ситуации винаги използвам мигачите за да уведомя бързащата зад мен кола дали може да изпревари, или не.

                    Коментар


                      #11
                      За мен лично всичко опира до опит и съобразяване на пътната обстановка.Имам приятели при които ме е страх да се кача в колата дори и с 40км да карат.Просто нямат усет за шофиране.Колкото и да се опитват да станат истински шофьори това никога няма да стане. Да и аз карам пенсионерската когато ситуацията го налага.Но когато има възможност настъпвам педала.
                      FIAT FORUM BULGARIA
                      Ракията е над политиката

                      Видео от Италфест 2011

                      Коментар


                        #12
                        Humppa написа:
                        Кавазакито върви прекрасно с 90 км/ч и тогава харчи само 4 на 100 Само по пътя към Русе го карам със 110 км/ч, защото предпочитам там да съм по-бърз от румънските и турските ТИР-ове, които както знаем са страхотно толерантни... Ако щете вярвайте! Не съм любител на високите скорости.
                        А максимално разрешената му скорост извън града на Кавазакито е 80 км/ч. Карайки със 110 км/ч, ти превишаваш допустимата скорост с 30 км/ч отгоре.И аз с толкова превишавам. С какво ти си по-различен от мен?!?Второто - като съм бързал да съм тръгнел по-рано... хубаво, само че да знам предварително, нали.Оня ден в 12:00 ми се обаждат по телефона и ми казват, че до 14:00 трябва да съм в Търново. Най-късно. Въпросът е на пари (доста), или не. От тезси пари зависи семейството ми за 2 месеца напред.Тръгвам през най-малко натоварения път, карам през целия път с възможно най-голямата скорост, която колата, възможностите ми и пътя позволява. Стигнах жив и здрав. Нямаше как да тръгна по-рано. Просто не знаех, че ще трябва да тръгна. Нямаше друг вариант, освен да стигна на време. (Въпреки това, пак закъснях с около половин час, но това е друг въпрос)... Е, какво трябваше да направя според теб?

                        Коментар


                          #13
                          Lane Staley написа:
                          ele написа:
                          юДо колкото знам няма тежка катастрофа с виновен водач, карал пенсионерски. Затова аз карам пенсионерски
                          Еле, искаш ли да разгледме следната ситуация:Ти караш пенсионерски, няма ограничения, но е леко влажно и теб те е шубе да караш с 90. Пърпориш си като пич(ка) със 70 км/ч. Не наррушаваш нищо и не се отбиваш да пропуснеш колите зад теб. Зад теб се събират около 20-25 автомобила. Това са 20-25 души, всеки с проблемите си, всеки със задълженията си, всеки с нервите си. Да речем, че онзи в кола номер 14 е най-нервен. Да, негов проблем, съгласен съм, но и той като теб е участник в движението, нали? Та така, на водачът на кола номер 14 след 10 минути каране в колона нервите му не издържат и започва да се оглежда как да мине напред. Не е удобно за изпреварване и той още 5 км ( т.е. още 5 минути ) си стои на номер 14 и чака шанса си да мине някъде докъм номер 10. На една права отсечка, изнервен до дупка, човекът дава газ, изстрелва се и прогресивно напредва. Стига между коли номер 6 и 7 и изведнъж осъзнава, че онова сивото нещо отсреща е автомобил. Датата е 27 Юни и няма задължение да се кара на къси. Опитва се да се прибере в колоната, но в кола номер 7 е човек, който много уважава ЗДП, а там е казано, че изпреварващия не трябва да принуждава изпреварвания да променя скоростта или посоката си на движение. И не му прави място. Кола номер 14 и онова сивичкото без включени къси се поглеждат за миг с широко отворени очи, а после думата имат физичните закони... Ти не си виновна, шофьорът в кола номер 7 може би не е виновен, шофьорът в сивичкото и той не е виновен, нали? Всички те спят спокойно, само дето шофьорът на сивичкото спи вечния си сън и не може вече да сънува...Та така Еле, да, законът е най-важното, но на пътя ние не сме сами и понякога колегиалността е над закона. бях ти го казал, но надали ме разбра. И сега може би няма да ме разбереш.
                          Примерът не е подходящ. Това, че има хора, на които не им издържат нервите, само ме навежда на мисълта за задължително психо за всички. Щом аз мога да карам с 10 км/ч зад някой камион в някой проход, защо и другите да не могат да го направят? Да, карала съм със 70 зад едно пежо от Карнобат до петолъчката - и какво? Може би е млад шофьор. По-добре ли е да кара с 90 и да се забие някъде или в някой или е по-добре да кара със 70? Нищо не е над закона. За съжаление има много, които се мислят над него, затова сме на това положение. Колегиално ли е според теб, да дадеш газ, за да се изнесеш по-бързо, да не овладееш колата и да се натресеш в пешеходец? На подобна случка бях свидетел на кръстовището до автогарата в Ямбол. Един младеж в стремежа си да се изнесе по-бързо, за да минат повече коли, а имаше и необичайно задръстване, защото правеха ремонти и някои улици бяха затворени, загуби контрол и се натресе в две жени, които чакаха да пресекат. Не, мерси, не желая подобна колегиалност. Предпочитам да чакам на светофара. Колко време струва човекият живот според теб?
                          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                          Коментар


                            #14
                            Immortal написа:
                            Второто - като съм бързал да съм тръгнел по-рано... хубаво, само че да знам предварително, нали.Оня ден в 12:00 ми се обаждат по телефона и ми казват, че до 14:00 трябва да съм в Търново. Най-късно. Въпросът е на пари (доста), или не. От тезси пари зависи семейството ми за 2 месеца напред.Тръгвам през най-малко натоварения път, карам през целия път с възможно най-голямата скорост, която колата, възможностите ми и пътя позволява. Стигнах жив и здрав. Нямаше как да тръгна по-рано. Просто не знаех, че ще трябва да тръгна. Нямаше друг вариант, освен да стигна на време. (Въпреки това, пак закъснях с около половин час, но това е друг въпрос)... Е, какво трябваше да направя според теб?
                            какъв ти е бил проблемът да уговориш друг час? Само не ми казвай, че било невъзможно. Странно е как невъзможни неща за вас са абсолютно възможни неща за мен - при това никога не съм губила проект и никога не съм закъснявала със срокове....
                            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                            Коментар


                              #15
                              Карам с мотора по-бързо, защото не искам да ме забърше с ремаркето някой ТИР, който вече ме е изпреварил и се прибира в моето платно. Това не осначава, че през цялото време съм със 110! Случвало ми се е да се размина на косъм. А скоро и един познат тираджия беше забърсал така един моторист в Румъния. За щастие без трагични последици.

                              Коментар

                              Working...
                              X