http://podlupa.bg/ShowPage.aspx?id=5636Четох тази статия и не ми става ясно кой е прав и кой крив? Това, че някои хора превишават правата си - ясно, но не разбирам и тези, които отварят в случая двигател, правят някакъв ремонт, взимат около 1000 лв. и не отговарят за свършеното ??? Този журналист, който е написал статията надали се е поставил на мястото на потърпевшия пък бил той "атакист", комунист, фашист или реваншист....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Според вас кой е прав и кой крив ?
Collapse
X
-
Re: Според вас кой е прав и кой крив ?
ntodorov написа:http://podlupa.bg/ShowPage.aspx?id=5636Четох тази статия и не ми става ясно кой е прав и кой крив? Това, че някои хора превишават правата си - ясно, но не разбирам и тези, които отварят в случая двигател, правят някакъв ремонт, взимат около 1000 лв. и не отговарят за свършеното ??? Този журналист, който е написал статията надали се е поставил на мястото на потърпевшия пък бил той "атакист", комунист, фашист или реваншист....
-
Re: Според вас кой е прав и кой крив ?
Airfan написа:ntodorov написа:http://podlupa.bg/ShowPage.aspx?id=5636Четох тази статия и не ми става ясно кой е прав и кой крив? Това, че някои хора превишават правата си - ясно, но не разбирам и тези, които отварят в случая двигател, правят някакъв ремонт, взимат около 1000 лв. и не отговарят за свършеното ??? Този журналист, който е написал статията надали се е поставил на мястото на потърпевшия пък бил той "атакист", комунист, фашист или реваншист....
Коментар
-
Не разбирам значението на думата "частичен основен ремонт" при положение, че и след него колата продължава да не пали, а при последващо замерване на компресия - такава почти нямало . Ами защо са дадени тези 680 лв. за части без труд ? Нали идеята на всеки ремонт ( частичен, текущ, основен и пр. ) е автомобила да се приведе в състояние по-добро от предишното.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Като знам отношението на вестника към "атакуващите" едва ли написаното съвпада на 100% с истината. Другото: "Направило им впечатление, че двигателят се запуска трудно и има специфичен шум." Е защо не са проверили причините. Да кажата на човека какви проблеми има и какво ще му струва. В сервиза където аз ходя не искаха да ми сменят жилото на съединителя защото според тях може да се скъса пак и след 100км ако не се смени съединител. Според мен това е по-правилното отношение. Ако разбереш че колата има сериозен проблем , отказваш да правиш каквото и да е по нея докато собственика не реши да го оправи.Да вземем да го потърсим тоя фиат около общината да му сложим една лепенка , барем флезе човека във форумаBrava 1.6 ELX
Коментар
-
От въпросната статия не може да се каже кой е прав и кой не е. Може сервизът да не става, но може в случая вината да не е тяхна. А всяка статия умишлено насочва в една или друга посока - може да е в полза на сервиза или в полза на човека - зависи кой е платил за статията (то ясно кой в случая). ruNNer: Ако отида в някой сервиз, който не познавам и ми кажат, че не трябва да сменям жило, а съединител - ще поискам да ми сменят жилото и ще отида в сервиза, в който обикновено ходя за мнение. Прекалено много тарикати се извъдиха да ти казват какво трябва и какво не трябва да сменяш - лесно те вкарват в преразход. От друга страна, клиентът винаги е прав - непрофесионално е да не ти кажат, че съединителят е за смяна, непрофесионално е и да не ти сменят жилото, ако откажеш да си изхарчиш парите при тях. Колата си е твоя и къде ще изхарчиш парите за нов съединител също е твоя работа.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Ама с пари, не без пари, както е искал този ... айде няма да го определям ....:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
gantcho написа:Така както е написано е трудно да се разбере кой крив и кой прав. Според мен, обаче, двигателят е бил изпушил и е трябвало направо да се прави основен ремонт.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
..
Някъде беше писано-,,Преди да съдиш даже и дявола,изслушай адвоката му,,.Хайде да не плюем толкова човека.И едва ли е директива на Атака да се очерни въпросния сервиз.Тук е пълно с ,,ореваване,,от кой ли не сервиз-майстор. Поставете се на мястото на колегата.В един нашенски бяха заварили спукана биела от среща бутало-клапан,и кандърдисваха собственика че така е дошла от Германия.Наложи се да и правя металографски анализ във Военния завод и знаете ли какво излезе- ВЕЖЕН .Поне да бяха използвали качествен електрод а не за астма-заварка. Да не се трупат само празни постове.
Коментар
-
ruNNer написа:Да вземем да го потърсим тоя фиат около общината да му сложим една лепенка , барем флезе човека във форумаFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
ntodorov написа:gantcho написа:Така както е написано е трудно да се разбере кой крив и кой прав. Според мен, обаче, двигателят е бил изпушил и е трябвало направо да се прави основен ремонт.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Ако сервиза са постъпили професионално нямало да имат проблеми с клиента, казвам клиента без значение какъв е той, бял или чер, циганин или българин. За мен това е непрофесионално на части да търсиш дефекти по метода на пробите и грешките, професионално е и най-лесно да му направят първо диагностика - компресия, тест на комп и т.н. и чак тогава да мо кажат какво е според тях състоянието на колата и какво трябва да се прдприеме и клиента да си решава какво да прави, ако излезе още нещо извън тази диагностика да се уведоми клиента и да се пита за мнението му какво да се предприеме.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар