Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Според вас кой е прав и кой крив ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Според вас кой е прав и кой крив ?

    http://podlupa.bg/ShowPage.aspx?id=5636Четох тази статия и не ми става ясно кой е прав и кой крив? Това, че някои хора превишават правата си - ясно, но не разбирам и тези, които отварят в случая двигател, правят някакъв ремонт, взимат около 1000 лв. и не отговарят за свършеното ??? Този журналист, който е написал статията надали се е поставил на мястото на потърпевшия пък бил той "атакист", комунист, фашист или реваншист....
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    #2
    Re: Според вас кой е прав и кой крив ?

    ntodorov написа:
    http://podlupa.bg/ShowPage.aspx?id=5636Четох тази статия и не ми става ясно кой е прав и кой крив? Това, че някои хора превишават правата си - ясно, но не разбирам и тези, които отварят в случая двигател, правят някакъв ремонт, взимат около 1000 лв. и не отговарят за свършеното ??? Този журналист, който е написал статията надали се е поставил на мястото на потърпевшия пък бил той "атакист", комунист, фашист или реваншист....
    Хората не са били длъжни да отварят двигателя, а всеки знае, че отвори ли се стар двигател, никога не се минава тънко...

    Коментар


      #3
      Re: Според вас кой е прав и кой крив ?

      Airfan написа:
      ntodorov написа:
      http://podlupa.bg/ShowPage.aspx?id=5636Четох тази статия и не ми става ясно кой е прав и кой крив? Това, че някои хора превишават правата си - ясно, но не разбирам и тези, които отварят в случая двигател, правят някакъв ремонт, взимат около 1000 лв. и не отговарят за свършеното ??? Този журналист, който е написал статията надали се е поставил на мястото на потърпевшия пък бил той "атакист", комунист, фашист или реваншист....
      Хората не са били длъжни да отварят двигателя, а всеки знае, че отвори ли се стар двигател, никога не се минава тънко...
      Аз колега един не съм чул да е доволен от този сервиз.

      Коментар


        #4
        Незнам кой крив, кой прав ама на мене са ми казали да стоя далече от този сервиз.
        Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
        Ex.Opel Astra

        Коментар


          #5
          Не разбирам значението на думата "частичен основен ремонт" при положение, че и след него колата продължава да не пали, а при последващо замерване на компресия - такава почти нямало . Ами защо са дадени тези 680 лв. за части без труд ? Нали идеята на всеки ремонт ( частичен, текущ, основен и пр. ) е автомобила да се приведе в състояние по-добро от предишното.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            z_sutrov написа:
            Незнам кой крив, кой прав ама на мене са ми казали да стоя далече от този сервиз.
            Правилно са ти казали,гледай само да не забравиш какво са те посъветвали.Даже имаше тема за патилата на един колега във този сервиз.

            Коментар


              #7
              Като знам отношението на вестника към "атакуващите" едва ли написаното съвпада на 100% с истината. Другото: "Направило им впечатление, че двигателят се запуска трудно и има специфичен шум." Е защо не са проверили причините. Да кажата на човека какви проблеми има и какво ще му струва. В сервиза където аз ходя не искаха да ми сменят жилото на съединителя защото според тях може да се скъса пак и след 100км ако не се смени съединител. Според мен това е по-правилното отношение. Ако разбереш че колата има сериозен проблем , отказваш да правиш каквото и да е по нея докато собственика не реши да го оправи.Да вземем да го потърсим тоя фиат около общината да му сложим една лепенка , барем флезе човека във форума
              Brava 1.6 ELX

              Коментар


                #8
                От въпросната статия не може да се каже кой е прав и кой не е. Може сервизът да не става, но може в случая вината да не е тяхна. А всяка статия умишлено насочва в една или друга посока - може да е в полза на сервиза или в полза на човека - зависи кой е платил за статията (то ясно кой в случая). ruNNer: Ако отида в някой сервиз, който не познавам и ми кажат, че не трябва да сменям жило, а съединител - ще поискам да ми сменят жилото и ще отида в сервиза, в който обикновено ходя за мнение. Прекалено много тарикати се извъдиха да ти казват какво трябва и какво не трябва да сменяш - лесно те вкарват в преразход. От друга страна, клиентът винаги е прав - непрофесионално е да не ти кажат, че съединителят е за смяна, непрофесионално е и да не ти сменят жилото, ако откажеш да си изхарчиш парите при тях. Колата си е твоя и къде ще изхарчиш парите за нов съединител също е твоя работа.
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #9
                  Така както е написано е трудно да се разбере кой крив и кой прав. Според мен, обаче, двигателят е бил изпушил и е трябвало направо да се прави основен ремонт.
                  She was only a whisky maker but he loved her still.

                  Коментар


                    #10
                    Ама с пари, не без пари, както е искал този ... айде няма да го определям ...
                    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                    www.cyxap.com

                    Коментар


                      #11
                      gantcho написа:
                      Така както е написано е трудно да се разбере кой крив и кой прав. Според мен, обаче, двигателят е бил изпушил и е трябвало направо да се прави основен ремонт.
                      Именно. Много ми стана странно - направен е частичен основен ремонт, но колата не върви. Все едно да отидеш на доктор и да те излекува частично ( не, че не се получават и тези работи ). Доколкото разбрах от прочетеното - нашия "Герой" атакист си е платил тази услуга и въпреки всичко не е получил нищо насреща !!! ПС: Тука е момента да вметна: В момента съм в положението на този "Другар", но в сервиза ( Ще спомена друг път името му ) ми се обадиха и ми казаха: "Или правим за да имаш надежден и добър автомобил или въобще не правим - преценяй". Естествено, че предпочетох да правим. Парите не са малко, но с труда и частите, които ще се влагат хората ми гарантират много преход и надеждност за напред.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #12
                        ..

                        Някъде беше писано-,,Преди да съдиш даже и дявола,изслушай адвоката му,,.Хайде да не плюем толкова човека.И едва ли е директива на Атака да се очерни въпросния сервиз.Тук е пълно с ,,ореваване,,от кой ли не сервиз-майстор. Поставете се на мястото на колегата.В един нашенски бяха заварили спукана биела от среща бутало-клапан,и кандърдисваха собственика че така е дошла от Германия.Наложи се да и правя металографски анализ във Военния завод и знаете ли какво излезе- ВЕЖЕН .Поне да бяха използвали качествен електрод а не за астма-заварка. Да не се трупат само празни постове.

                        Коментар


                          #13
                          ruNNer написа:
                          Да вземем да го потърсим тоя фиат около общината да му сложим една лепенка , барем флезе човека във форума
                          човека е доста нелицеприятен /лично мое мнение/... по-добре да не му слагаме лепенка...
                          Fiat Punto 1.1-Синята птица
                          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                          Коментар


                            #14
                            ntodorov написа:
                            gantcho написа:
                            Така както е написано е трудно да се разбере кой крив и кой прав. Според мен, обаче, двигателят е бил изпушил и е трябвало направо да се прави основен ремонт.
                            Именно. Много ми стана странно - направен е частичен основен ремонт, но колата не върви. Все едно да отидеш на доктор и да те излекува частично ( не, че не се получават и тези работи ). Доколкото разбрах от прочетеното - нашия "Герой" атакист си е платил тази услуга и въпреки всичко не е получил нищо насреща !!! ПС: Тука е момента да вметна: В момента съм в положението на този "Другар", но в сервиза ( Ще спомена друг път името му ) ми се обадиха и ми казаха: "Или правим за да имаш надежден и добър автомобил или въобще не правим - преценяй". Естествено, че предпочетох да правим. Парите не са малко, но с труда и частите, които ще се влагат хората ми гарантират много преход и надеждност за напред.
                            внимавай само какво правят и как те мотаят,защото мен един така ме омота и накрая колата така и не тръгна нормално
                            ex.Мареа ТД100

                            Коментар


                              #15
                              Ако сервиза са постъпили професионално нямало да имат проблеми с клиента, казвам клиента без значение какъв е той, бял или чер, циганин или българин. За мен това е непрофесионално на части да търсиш дефекти по метода на пробите и грешките, професионално е и най-лесно да му направят първо диагностика - компресия, тест на комп и т.н. и чак тогава да мо кажат какво е според тях състоянието на колата и какво трябва да се прдприеме и клиента да си решава какво да прави, ако излезе още нещо извън тази диагностика да се уведоми клиента и да се пита за мнението му какво да се предприеме.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X