Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Новите автомобили с удължен пробег за сервизни обслужвания.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Новите автомобили с удължен пробег за сервизни обслужвания.

    Колеги от няколко дена се чудя. Какви са новите технологии, позволяващи на съвременните автомобилни двигатели да се увеличи пробегът между отделните сервизни обслужвания.Скоро на един познат ходихме да пазаруваме бус, Форд Транзит, TDCi, 2007-ма със пробег между отделните сервизни обслужваният от 25 000 километра. А на новият Фиат Фиорино Кубо му дават 30 000 километра. Останах с впечатление, че маслата, използвани за тези двигатели са същите, които използваме ние, с тази разлика, че издържат 2-3 пъти повече километри...Къде е разликата се чудя

    #2
    А познай защо като ги купуваме ние в BG на по 200 хил.км. започват сериозните проблеми :D
    Lancia Kappa 2.0 20V
    БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

    Коментар


      #3
      Re: Новите автомобили с удължен пробег за сервизни обслужван

      Humppa написа:
      Колеги от няколко дена се чудя. Какви са новите технологии, позволяващи на съвременните автомобилни двигатели да се увеличи пробегът между отделните сервизни обслужвания.Скоро на един познат ходихме да пазаруваме бус, Форд Транзит, TDCi, 2007-ма със пробег между отделните сервизни обслужваният от 25 000 километра. А на новият Фиат Фиорино Кубо му дават 30 000 километра. Останах с впечатление, че маслата, използвани за тези двигатели са същите, които използваме ние, с тази разлика, че издържат 2-3 пъти повече километри...Къде е разликата се чудя
      така са всички нови коли,новите ни шкоди например се карат с масло,което нормалните хо0ра сменямае на 10к километра,но шкодата е с период на обслужване 15 000 ...и то това е най-малкия период,инъче има и като твоя случай с по 20-25 хиляди км... да ти го кажа така- пестят пари
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #4
        На нисана сервизното обслужване е на 15х.километра но смятам сега на 12х.к. да го карам
        BRAVA 1,4 12V
        Nissan Navara

        Коментар


          #5
          на Бравото в белите държави е 30 000 км или 2 годиникоето въпреки всичко ми се струва абсурдно
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Sev написа:
            на Бравото в белите държави е 30 000 км или 2 годиникоето въпреки всичко ми се струва абсурдно
            искам снимки на въздушен филтър от бяла държава и от тук , и двете на по 30 000 без смяна и все пак на всеки , на който ми е мило за колата , надали ще го сменя на повече от 10 000 :D
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар


              #7
              RoMeO_156_GTA написа:
              Sev написа:
              на Бравото в белите държави е 30 000 км или 2 годиникоето въпреки всичко ми се струва абсурдно
              искам снимки на въздушен филтър от бяла държава и от тук , и двете на по 30 000 без смяна и все пак на всеки , на който ми е мило за колата , надали ще го сменя на повече от 10 000 :D
              като ти кажат в официалния сервиз ела на 20к километра,какво ще правиш? Нали се сещаш,че отидеш ли по-рано или си плащаш или те връщат
              ex.Мареа ТД100

              Коментар


                #8
                Пък аз съм седнал да се чудя дали да не сменям Селения Голд вместо на 10к на 15к километра, при положение че самия производител дава пробег 20к километра при карбураторни двигатели. При това карам преимущественно на пропан-бутан, което допълнително удължава пробега му. Досега съм го сменял винаги на по 10-11к, но май си е презастраховане, за да не кажа разсипия.
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  kiro_of_the_day написа:
                  Пък аз съм седнал да се чудя дали да не сменям Селения Голд вместо на 10к на 15к километра, при положение че самия производител дава пробег 20к километра при карбураторни двигатели. При това карам преимущественно на пропан-бутан, което допълнително удължава пробега му. Досега съм го сменял винаги на по 10-11к, но май си е презастраховане, за да не кажа разсипия.
                  В тоя ред на мисли аз вече съм над 12хил. и мисля да лепна една петнайска,предишната смяна ударих 12хил.Не виждам да има накакъв проблем и аз съм на газ!
                  Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                  Коментар


                    #10
                    RoMeO_156_GTA написа:
                    Sev написа:
                    на Бравото в белите държави е 30 000 км или 2 годиникоето въпреки всичко ми се струва абсурдно
                    искам снимки на въздушен филтър от бяла държава и от тук , и двете на по 30 000 без смяна и все пак на всеки , на който ми е мило за колата , надали ще го сменя на повече от 10 000 :D
                    а маслото :D
                    paralesa написа:
                    като ти кажат в официалния сервиз ела на 20к километра,какво ще правиш? Нали се сещаш,че отидеш ли по-рано или си плащаш или те връщат
                    отивами без това си плащам и ще ми се зарадватАИ и без това са побългарили сервизната книжкаи там пише съвсем други стойности
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      kiro_of_the_day написа:
                      Пък аз съм седнал да се чудя дали да не сменям Селения Голд вместо на 10к на 15к километра, при положение че самия производител дава пробег 20к километра при карбураторни двигатели. При това карам преимущественно на пропан-бутан, което допълнително удължава пробега му. Досега съм го сменял винаги на по 10-11к, но май си е презастраховане, за да не кажа разсипия.
                      грешиш , пропан бутана може и да ’запазва’ маслото бистро - но влошава смазващите му свойства.затова е и по-добре да не ги спазваш тези 20к.имаше тема където добре е описано защо ’газта’ по-бързо унищожава маслото, въпреки че го запазва по-бистро.

                      Коментар


                        #12
                        u_bo написа:
                        kiro_of_the_day написа:
                        Пък аз съм седнал да се чудя дали да не сменям Селения Голд вместо на 10к на 15к километра, при положение че самия производител дава пробег 20к километра при карбураторни двигатели. При това карам преимущественно на пропан-бутан, което допълнително удължава пробега му. Досега съм го сменял винаги на по 10-11к, но май си е презастраховане, за да не кажа разсипия.
                        грешиш , пропан бутана може и да ’запазва’ маслото бистро - но влошава смазващите му свойства.затова е и по-добре да не ги спазваш тези 20к.имаше тема където добре е описано защо ’газта’ по-бързо унищожава маслото, въпреки че го запазва по-бистро.
                        Предполагам, че си имал предвид това мнение:
                        Scorpion_BV написа:
                        Значи има нещо което се пропуска почти винаги когато се говори за LPG като гориво. И това е конденза който се получава при работата на газ в мотора. Най-вече при каране на къси растояния в студените месеци. Всички знаем колко много повече пари изхвърля през испускателната система кола на пропан бутан. За жалост и в мотора има доста повече конденз при работата на газ. При някои коли зимата като се отвие капачката за маслото по нея има нещо като кафеникава пяна. Понякога дори и по щеката на маслото може да се появи. Всичко това общо взето не влияе директно на мотора, но съсипва маслото. Затова и общото схващане, че на газ маслото издържало повече не е вярно. Получава се нещо като да сипвате вода в маслото по малко всеки ден. Резултата е много по-бърза загоба на вискозитет и смазочни качества. Затова ако карате на газ сменявайте маслото по-често, не чакайте 10000км. да минете. Повечето 10W40 масла след 7000км. вече стават зле при каране на газ.
                        от тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3790Но при положене, че зимата в града поради късите разстояния карам само на бензин,а иначе винаги чакам двигателя да загрее преди да превключа на LPG, както и предвид това че над 80% от карането ми е извънградско - мисля че няма от какво да се притеснявам. Но 20к е много - така е. Аз сега само си говоря, че ще го сменям на 15к.Като се познавам, едвам ще изчакам 12 и ще го сменя като ще ми е премисъл през цялото време....Абе... отивам да сменям маслото!
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #13
                          kiro_of_the_day написа:
                          ...Но при положене, че зимата в града поради късите разстояния карам само на бензин,а иначе винаги чакам двигателя да загрее преди да превключа на LPG, както и предвид това че над 80% от карането ми е извънградско - мисля че няма от какво да се притеснявам. Но 20к е много - така е. Аз сега само си говоря, че ще го сменям на 15к.Като се познавам, едвам ще изчакам 12 и ще го сменя като ще ми е премисъл през цялото време....Абе... отивам да сменям маслото!
                          ТОВА е важното !!!

                          Коментар


                            #14
                            paralesa написа:
                            ...като ти кажат в официалния сервиз ела на 20к километра,какво ще правиш? Нали се сещаш,че отидеш ли по-рано или си плащаш или те връщат
                            В моята книжка(от АИ) пише да се ходи на 20хил или 2години. Аз отидох на 15хил, защото в книжката на колата е на 15хил. И не знам някой да са го върнали или да не си е платил...

                            Коментар

                            Working...
                            X