Колеги от няколко дена се чудя. Какви са новите технологии, позволяващи на съвременните автомобилни двигатели да се увеличи пробегът между отделните сервизни обслужвания.Скоро на един познат ходихме да пазаруваме бус, Форд Транзит, TDCi, 2007-ма със пробег между отделните сервизни обслужваният от 25 000 километра. А на новият Фиат Фиорино Кубо му дават 30 000 километра. Останах с впечатление, че маслата, използвани за тези двигатели са същите, които използваме ние, с тази разлика, че издържат 2-3 пъти повече километри...Къде е разликата се чудя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новите автомобили с удължен пробег за сервизни обслужвания.
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Re: Новите автомобили с удължен пробег за сервизни обслужван
Humppa написа:Колеги от няколко дена се чудя. Какви са новите технологии, позволяващи на съвременните автомобилни двигатели да се увеличи пробегът между отделните сервизни обслужвания.Скоро на един познат ходихме да пазаруваме бус, Форд Транзит, TDCi, 2007-ма със пробег между отделните сервизни обслужваният от 25 000 километра. А на новият Фиат Фиорино Кубо му дават 30 000 километра. Останах с впечатление, че маслата, използвани за тези двигатели са същите, които използваме ние, с тази разлика, че издържат 2-3 пъти повече километри...Къде е разликата се чудяex.Мареа ТД100
Коментар
-
Sev написа:на Бравото в белите държави е 30 000 км или 2 годиникоето въпреки всичко ми се струва абсурдноFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
RoMeO_156_GTA написа:Sev написа:на Бравото в белите държави е 30 000 км или 2 годиникоето въпреки всичко ми се струва абсурдноex.Мареа ТД100
Коментар
-
Пък аз съм седнал да се чудя дали да не сменям Селения Голд вместо на 10к на 15к километра, при положение че самия производител дава пробег 20к километра при карбураторни двигатели. При това карам преимущественно на пропан-бутан, което допълнително удължава пробега му. Досега съм го сменял винаги на по 10-11к, но май си е презастраховане, за да не кажа разсипия.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Пък аз съм седнал да се чудя дали да не сменям Селения Голд вместо на 10к на 15к километра, при положение че самия производител дава пробег 20к километра при карбураторни двигатели. При това карам преимущественно на пропан-бутан, което допълнително удължава пробега му. Досега съм го сменял винаги на по 10-11к, но май си е презастраховане, за да не кажа разсипия.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
RoMeO_156_GTA написа:Sev написа:на Бравото в белите държави е 30 000 км или 2 годиникоето въпреки всичко ми се струва абсурдноparalesa написа:като ти кажат в официалния сервиз ела на 20к километра,какво ще правиш? Нали се сещаш,че отидеш ли по-рано или си плащаш или те връщат
Коментар
-
u_bo
kiro_of_the_day написа:Пък аз съм седнал да се чудя дали да не сменям Селения Голд вместо на 10к на 15к километра, при положение че самия производител дава пробег 20к километра при карбураторни двигатели. При това карам преимущественно на пропан-бутан, което допълнително удължава пробега му. Досега съм го сменял винаги на по 10-11к, но май си е презастраховане, за да не кажа разсипия.
Коментар
-
u_bo написа:kiro_of_the_day написа:Пък аз съм седнал да се чудя дали да не сменям Селения Голд вместо на 10к на 15к километра, при положение че самия производител дава пробег 20к километра при карбураторни двигатели. При това карам преимущественно на пропан-бутан, което допълнително удължава пробега му. Досега съм го сменял винаги на по 10-11к, но май си е презастраховане, за да не кажа разсипия.Scorpion_BV написа:Значи има нещо което се пропуска почти винаги когато се говори за LPG като гориво. И това е конденза който се получава при работата на газ в мотора. Най-вече при каране на къси растояния в студените месеци. Всички знаем колко много повече пари изхвърля през испускателната система кола на пропан бутан. За жалост и в мотора има доста повече конденз при работата на газ. При някои коли зимата като се отвие капачката за маслото по нея има нещо като кафеникава пяна. Понякога дори и по щеката на маслото може да се появи. Всичко това общо взето не влияе директно на мотора, но съсипва маслото. Затова и общото схващане, че на газ маслото издържало повече не е вярно. Получава се нещо като да сипвате вода в маслото по малко всеки ден. Резултата е много по-бърза загоба на вискозитет и смазочни качества. Затова ако карате на газ сменявайте маслото по-често, не чакайте 10000км. да минете. Повечето 10W40 масла след 7000км. вече стават зле при каране на газ.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
u_bo
kiro_of_the_day написа:...Но при положене, че зимата в града поради късите разстояния карам само на бензин,а иначе винаги чакам двигателя да загрее преди да превключа на LPG, както и предвид това че над 80% от карането ми е извънградско - мисля че няма от какво да се притеснявам. Но 20к е много - така е. Аз сега само си говоря, че ще го сменям на 15к.Като се познавам, едвам ще изчакам 12 и ще го сменя като ще ми е премисъл през цялото време....Абе... отивам да сменям маслото!
Коментар
-
paralesa написа:...като ти кажат в официалния сервиз ела на 20к километра,какво ще правиш? Нали се сещаш,че отидеш ли по-рано или си плащаш или те връщат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар