е щом казвате така ...така да е...и мисля че най добре организираната сервизна мрежа и обслужване в тр е на ФİАТ ...само в BURSA има 4 големи сервиза които обслужват гаранционно и десетки по малки серBизчета и майстори...(град БУРСА може би е по голям и от СОФİЯ)...иначе таз годишната отпуска мога да кажа че мина почти зад волана на фичо...за 3 седмици врътнах около 4 000 км и наближаваме 6 000 км ...както очаквах динамиката се подобрява лека полека а и разходът чувствително пада...ЯМБОЛ-БУРСА 530 КМ през чанаккале 4.5 / 100 при средна скорост от около 80 км/ч колата е натоварена + постоянно работещ климатик...(комп ) общо взето съм доволен от колата но тези дни нещо ме дразни хроничната болест на гранде CİTY...от време на време като чели губи ток и воланът се втвърдява...скокнах до сервиза и по голяма вероятност ще се смени серво моторът на кормилното устройство... идните дни сигурно ще ме викат в сервиза за тази работа...
Прикачени файлове
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
просто фиат нямат нужда от реклама в тр...гледката по *сапунките* е платена ...всяка секунда е пара...лично на мен до гуша ми дойде от фиатки ...почти 20 години гледам само фиати...нищо друго не виждам
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
сигурно...а и има нещо неписано...както на всякаде и тук много рядко буржоазията кара ФİАТ тук таме се виждат массерати ,феррари или ланчиа но на практика по средните и слабите(според джоба) слоеве на обществото са фиатаджии.... истината е че фиат тук се цени много повече от колкото в бг....или някъде другаде...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
Бе и тук ФИАТ се цени, но само от ФИАТ-аджийте...И ние щяхме да си ценим Рено, ако бяхме продължили да си ги зглабяме в БГ, ама нейсе, да живее комунизма Ъ-ъ-ъ, то вие в Тофас и Рена правите...
В "1001 нощ" караха само италианки - Алфа Брера, 159, Ланча Делта 3, Мазерати Куатропорте... не сте обърнали внимание.Истината е, че в Турция не е само ТОФАШ, а доста други автомобилни заводи, на доста марки.Голяма част от моделите на дадени марки се произвеждат САМО в Турция, поне за Европейския пазар - като лекотовраните ФОРДове, например...Там се правят по-малките модели на Рено, за ФИАТа си знаем, Тойота Ярис и др.Де да имахме частица от тяхното автомобилостроене...П.П. Доста се отклонихме от темата...
Ъ-ъ-ъ, то вие в Тофас и Рена правите...[/quote] ааа имаш грешка рено не се прави в ТОФАШ а в БУРСА...и си е съвсем отделен завод тук се произвеждат клио3, меган2 седан занапред скоро и 3, и клио симбол + цех за двг ...а в тофаш добло+новото добло,фиорино,пеугеот биппер,цитроен немо,линеа,албеа и палио в момента на ден от линията слизат около 1000 коли дневно(24 часа) и неможе да се каже че се правят само сглобки ... Деяне разбирасе че имаме частица... ЯЗАКİ Ямбол доколкото знам работи за РЕНО БУРСА ...значи и ямболци имат труд и пръст в автомобилостроенето...а Сивето къде работи
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
Ааа, не знам дали за Бурса работи Чертежите идват от Франция и са на френски (и английски). Даже си мисля, че работят за заводите на Рено в Румъния, защото всеки ден пред завода са строени румънски тирове.Ще питам все пак де, не съм сигурен.
Коментар