Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Взех си Стило!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Честито колега! Да си я караш със здраве и да не се разваля
    Уважавам тези,които ме уважават!
    Clube do Marea!

    Коментар


      #32
      GTipo написа:
      1115 написа:
      Първо честито за новата придобивка.Второ колегата radoslavp има същото Стило със същия проблем - тресене на мотора.Смени част от тампоните, но всичко си остана, но според международния фиат форум това се дължи на вкаменяването на гумата в тампона за скоростите.Той е обнадежден, но аз не го вярвам.За демпфера на мафовика ми е притеснението, но пък не ми се вярва да е от там.Тресе само на празен ход.След смяната на ролки много леко намаля май.
      За кой тампон точно става дума и къде се намира?При мен е абсолютно същото!Ремъци и ролки би трябвало да са нови, тампоните също изглеждат нови..утехна малко след добавка в навтата и ново масло. Ама не достатъчно.Днес напръсках всички букси на еърбезите, и отпред и отзад, пак си светка Отивам на диагностика!
      Така, да се опитам да обясня какво разбрах от близо едномесечно търсене на проблема с тресенето на Стиловците.Нека започна с характерните признаци. Тресенето се изразява във вибрации почти навсякъде, това включва купе, преден капак, волана вибрира много отчетливо и стабилно. Има още едно нещо много характерно което също идва от тампона, сутрин когато запалиш колата или дори понякога когато си иска от колата се чува едно дрънчена като от ламарина. Как да го обясня, отвън ако седиш едва ли ще го чуеш толко отчетливо колкото отвътре. Свали си прозореца и караи много бавно, когато колата "тропка" с около 1000 оборота и върви без газ се чува точно едно ламаринено дрънчене при свален прозорец. Това са симптоми описани от доста собственици на Стила и включително от мен, и моето Стило е абсолютно идентичната ситуация.Започнах да чета и след месец четене по форуми ето до какъв извод са стигнали много хора и са решили проблемите напълно.Първо главния виновник за всички тези неща се оказва тампона под скоростната кутия. Това е ето тази част:Както се вижда тампона няма как да се скъса до такава степен, че да прави контакт метал в метал. Неприятното е че Стиловците до 2003 година използват може да го наречем "дефектен" каучуков материал, или с други думи просто гумата се втвърдява адски много и става като изпечена, с което започва да издава гадните звуци и да предава вибрации по цялата кола. Проблема е бил отстранен след 2003 година от FIAT, като започват да слагат нов тампон, който е с нова гума и е видимо доста по-голям от стария:Номера на replacement тампона е 51711216 по ePER. Въпреки, че изглежда по-различен хората казват че си става идеално и за първата генерация Стила без никакви грижи, дори мисля вече стария оригинален тампон не се продава ами е напълно заменен от този.Веднъж сменен поне 10 човека казват, че всички от горепосочените проблеми изчезват, вибрации, дрънчене ... всичко, колата става съвсем различна. Доста е странно, че тампон на мотор може да прави такива неща, но ... аз моя още не съм го сменял защото честно нямам много време в момента.Ако ми остане време следващата седмица с колегата 1115 ще седнеме да го сменяме в полеви условия, ще снимам, ще мога да обясня доста по-добре и най-вече да кажа има ли резултат и такъв ли е какъвто пише. Цената на тампона за съжаление е 158 лв. ако не ме лъже паметта, ще трябва да рискувам и да се доверя.Още нещо което разбрах, ако колата е 1.9 JTD въпросният тампон може да се замени със същия тампон от бензиновото Стило 1.8. Този тампон (за бензинката) е с по-мека гума от дизеловия (нормално) и убива още повече вибрации от оригиналния на дизела. За съжаление няма кой да каже дали ще издържи повече тъй като е по-мек и дали няма да има грижи за в бъдеще.Майстора ще ти каже, че тампона не е за смяна точно защото той си е здрав на външен вид, но просто е корав като камък ако е първия такъв с който колата е излезнала от завода. Затова и проблема е толко дълбок и труден за намиране.Друго характерно при мен което също май идва от гадния тампон, включи си климатика и изчакай да започне да върти .... вибрациите във волата трябва рязко да намалеят почти до минимум, изключваш климатика и пак започват. Това аз сам го разбрах сега лятото, но проблема сигурно се корени в бланаса при зацепване на климатика и това, че като се пусне пренася част от натоварването на срещуположния тампон, с което вибрациите намаляват.Сега за airbag-a, контактния спрей сам по себе си пак го казвам нищо не прави. Проблемите с еърбезите идват от това че буксите са хлабави и не правят контакт, колкото и да се пръскат те ще продължават да не дават добре контакт. Като си пипнал отдолу още повече си ги разместил и затова таблото свети постоянно. Моето 100% работещо решение (поне за моята кола) бяха три клечки за зъби. Забиваш отзад на буксите по една здраво за да немогат да хлопат клемите на никъде, чупиш клечките и стабилно бандажираш с изолирбанд. Това дава 100% контакт, без мърдане на клемите в нито един момент и в нито едно положение на седалката .... и проблема е решен напълно (ако идва само от клемите разбира се).Дано съм ти бил полезен.
      '08 Alfa Romeo 147 Q2
      ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

      Коментар


        #33
        Жоре, Честито за придобивката!Да я ползваш безаварийно и със здраве!Дано бързо отстраниш проблемите!

        Коментар


          #34
          Честито Жорка !!! Със здраве и безаварийно да я караш! Утре да дойдещ да я видим .Новия ти ник JSTILO ли ще е :P :D
          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

          Коментар


            #35

            Коментар


              #36
              Стилото се е утепало просто да се модифицира на мястото на касетофона да се сложи едно таблет писи. Място има достатъчно. Понеже и аз съм се метнал на Стило да известна степен, ако взема такава кола, определено ще си сложа комп там...
              www.CarProfi-BG.com
              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
              Най-атрактивните цени в София!

              Коментар


                #37
                Честито колега, да си я караш дълго и безаварйно и се надявам скоро да го смениш с новото браво.
                BRAVA 1,4 12V
                Nissan Navara

                Коментар


                  #38
                  Честито, правил съм тема за еърбега и решаването на проблема. И аз имам skywindow, но е счупен механизма и не мога да му се радвам.
                  Stilo 1.8 16V

                  Коментар


                    #39
                    Ахааа, сега разбрах защо е ЛС-то, то стилото било съвсем прясно бре! Ми то кой да ти чете общите приказки :D Добре дошъл в отбора! Да и се радваш дълго и безаварийно! :D Щом ти го няма оригиналното CD и ако не можеш да си го вземеш от джамбазина, най-добре е да се пробваш с навигацията. Тъкмо ще споделиш как става работата, че и ние може да се запалим. Вградените колони на стилото са много прилични, ако се докопаш до някое ударено да си ги набавиш ще е най-добре. Чейнджъра по принцип е в багажника а не в хладилника, но щом ще слагаш навигация... :D Аз поне не съм имал никакъв проблем при откачане на акумулатора-правил съм го многократно. Четох обаче, че на някои колеги им блокирало ситито.За еърбега-няма да даваш на девойките да ти се хецкат по седалките, че после е мнооого скъпо!Моето стило го взех със скъсан централен тампон и след смяната всичко си спи.Щеше да е по-добре да е с климатроник, ама за сметка на това си имаш стъклен покрив. Направо ти завиждам неблагородно!Успех и да пишеш за подобренията!
                    Fiat Stilo 1.8 16V

                    Коментар


                      #40
                      Честито колега и много безаварийни!На мойто джамбазина ми беше сменил тампона преди да го купя, чеинджъра ми е в хладилната жабка, някак си ми идва най-удобно да е там. Инак грешката на еърбега е едно безобидно но понякога дразнещо, постоянно повтарящо се събитие, което до момента не мога да преборя.

                      Коментар

                      Working...
                      X