Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да се оправи движението в България и да стане нормално?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    И тази тема се превърна "Всички срещу Елена"! Аз много точно изказах мнението си и не виждам нещо фантастично в нея така, че автора да не ме вини, че пиша врели-некипели. Не искам да имам нещо общо с препирните, които вече запонаха така, че приклювам и с тази тема. :D
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #62
      До тук, само по т.1 има смисъл Модерирано Няма връзка с темата.модераторски екип на fiat-bg.org

      Коментар


        #63
        Според мен министъра на вътрешните работи трябва да излезе по телевизията и да каже ’От днес НИКАКВИ шуробаджанащини! В момента в който някой заплаши полицай с връзки - полицая да се свърже с мен на този и този телефон. От днес ако ида в някой град и видя неправилно спряна кола - викам всички полицаи в града и им искам обяснение. От днес ВСЕКИ един нарушил правилата ще бъде финансово санкциониран с цялата сила на закона. От днес едно левче да вземе полицай - лежи. От днес приключва свободията по пътищата и който от полицаите това не го устройва - да напуска, който от шофьорите не го устройва - да кара колело! В Република България приключи безплатния обяд!’. А след това на другия ден да започнат да хвърчат служебни глави в МВР. О, как бързо ще си раздвижат дебелите гъзове и шкембаци...На това му викат да поемеш политическа отговорност и да имаш топки. Абсолютно всички закони и санкции съществуват в законова форма - просто трябва да започнат да се прилагат безусловно. Животновъд, поздрави на Чупрене!

        Коментар


          #64
          Добре, става така, и утре този министър е уволнен, щото не изнася така на управляващата коалиция. На нея и изнася министрите да са послушни. Изнася и също държавните граници да не са затворени преди избори, изнася и да няма пръстови отпечатъци в парламента при гласуване... Ако все пак може нещо да се измисли - то ще е свързано с повече камери, с много повече камери. За момента - това че привикват за настъпване на стоп линията е чудесно, но трябва да привикват и за продължаване направо от лента за ляв или десен завой. Объркал, необъркал - завиваш в която лента си, и после се оправяш, след като вече си поел по грешния път. А за навлизане в бус лентата санкциите трябва да са най-жестоки !!! И трябва да има задължително правило - приинцидент в бус лентата, дори и автобуса да се натресе в някой отзад - виновен е лекият автомобил/бус, който няма право да е там. За бога, от там може да мине линейката, която отива да спаси НАШ близък човек.

          Коментар


            #65
            Ама чакай сега, от къде да почне промяната освен от категоричната декларация на властта, че нарушенията вече НЕ минават? Говорим за камери, санкции и т.н. Значи министъра няма да го уволнят ако приложи тези мерки дето предлагате - а ще го уволнят ако заяви намерението на властта да се справи с проблема РЕАЛНО. Ако проблема е във властта, която иска послушни министри, и в случая - всичко да си върви по старому - ми за какви мерки говорим изобщо? Значи проблема става властта, а не камери, катаджии и шофьорски манталитет. Българина в чужбина е най най най примерния шофьор. Значи МОЖЕ. Значи просто властта трябва да удари по масата и да покаже воля и нулева толерантност. И на българина ще му светне, че каквото било - било. Който се отървал - отървал, оттук насетне вече по правилата или няма отърване. В момента има 90 правила, санкции и изобщо мерки, които да подобрят движението. Резултат няма. Сега тука мъдрим как да вкараме още 10-ина такива ялови мерки. Просто трябва да започне да се изпълнява закона и това е. Ама както казах - това е въпрос на политическа воля. Еле, аз съм от тези дето в Приселци карат с 40 като минават. Колко псувни, свирене на гуми отзад/отстрани съм изял, не е истина. Но изобщо не ми пука.

            Коментар


              #66
              Модерирано.Няма връзка с темата.Модераторски екип на fiat-bg.org
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #67
                ele написа:
                Дори и да ми дават път - няма да тръгна
                Е извинявай. ама ко караш в София ... няма да се возя при теб, ко ще от Люлин до Младост да ходя ... по бързо пеша ще ида ...
                Fiat Forum Bulgaria

                Прекаленият светец и богу не е драг !

                Коментар


                  #68
                  Модерирано.Няма връзка с темата.Модераторски екип на fiat-bg.org
                  фиатче Браво 2.0

                  Коментар


                    #69
                    МодерираноНяма връзка с темата.Модераторски екип на fiat-bg.org

                    Коментар


                      #70
                      МодерираноНяма връзка с тематаМодераторски екип на fiat-bg.org

                      Коментар


                        #71
                        МодерираноНяма връзка с тематаМодераторски екип на fiat-bg.org

                        Коментар


                          #72
                          Айде и от мен няколко реда по основната тема .Всички казвате повече камери .Добре . Миналата година нали от Нова телевизия заснеха един депутат от ДПС който направи куп нарушения за които би трябвало и до живот да му вземат книжката а се оказа, че платил само глоба от 50лв и то защото доброволно отишъл в КАТ . Ако имахме министър на вътрешните работи на място то той трябваша да се намеси и тия които само са глобили депутата трябваше да им истинат местата . Обаче , дали пък самия министър под натиска от ръководството на ДПС не е наредил само да го глобят ? И ако наистина е така какво правим ? Значи за едни важат законите за други не . И Ахмед Доган е депутат като всичките 240 избранници. Но той може само няколко пъти в годината да се яви в Народното събрание и никой нищо да не може да му каже . Ами ако и останалите решат като него да не отидат какво правим ??? Така ,че много жалко ,но оправия няма няма и да има . Три дни бях пак на София и да ви кажа ,че и когато движението не е натоварено пак има тарикати които си карат както си знаят те . Може да са само две коли на кръстовището но и двете коли ще се дебнат кой да прецака другия. Ето това го видях за тия три дни. Хайде баш в пик часовете да има малко бутаница ,но когато всичко е спокойно да проявяваш тарикатлък е недопустимо.Все пак моята препоръка е да се спазва правилника .
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            #73
                            коцев написа:
                            Все пак моята препоръка е да се спазва правилника .
                            Не всичко опира до спазване на правилник. Ще ти дам два примера:1. Колежката Еле(на) - и да я пуснат да се включи от път без предимство тя нямало да го направи - така малко по малко ще събере зад себе си голяма група нервно натискащи клаксона фенове. И ето ти задръстване. Но реално погледнато тя спазва правилника по някакъв извратен начин.2. Ремонтът на бул Черни връх в София. Движението от 3 те десни ленти преминава в 2 от левите. Стеснението е колкото да минат 2 автомобила - дИмек, както би казала една колежка, идващите от третата лента се явяват малко в повече и става тапа. Ако се редим в две ленти преминаването става по-бързо. Винаги обаче се появява някой "тарикат" който преминава през най-дясната и започва да се бута да премине. Реално погледнато човека си спазва закона - има 3 ленти, движи се в най-дясната и толкова. Е да, но понякога колегиалността е над закона - поне според мен.Аз лично уважавам закона и гледам да го спазвам, но има една сентенция която много уважавам: "Не хората са правени за законите, а законите за хората"
                            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                            Коментар


                              #74
                              Lane Staley написа:
                              коцев написа:
                              Все пак моята препоръка е да се спазва правилника .
                              Не всичко опира до спазване на правилник. Ще ти дам два примера:1. Колежката Еле(на) - и да я пуснат да се включи от път без предимство тя нямало да го направи - така малко по малко ще събере зад себе си голяма група нервно натискащи клаксона фенове. И ето ти задръстване. Но реално погледнато тя спазва правилника по някакъв извратен начин.2. Ремонтът на бул Черни връх в София. Движението от 3 те десни ленти преминава в 2 от левите. Стеснението е колкото да минат 2 автомобила - дИмек, както би казала една колежка, идващите от третата лента се явяват малко в повече и става тапа. Ако се редим в две ленти преминаването става по-бързо. Винаги обаче се появява някой "тарикат" който преминава през най-дясната и започва да се бута да премине. Реално погледнато човека си спазва закона - има 3 ленти, движи се в най-дясната и толкова. Е да, но понякога колегиалността е над закона - поне според мен.Аз лично уважавам закона и гледам да го спазвам, но има една сентенция която много уважавам: "Не хората са правени за законите, а законите за хората"
                              Е разгеле, някой да каже една умна приказка !
                              Fiat Forum Bulgaria

                              Прекаленият светец и богу не е драг !

                              Коментар


                                #75
                                Странно,Никога не съм имала проблем, нито някой е свирил зад мен, защото си изчаквам реда. Не знам и защо си мислите, че като живея на село паса трева и карам само по третокласни пътища и офроуд, а вие, като джиткате из София сте цъфнали и вързали като майски храсти?!? Все едно задръствания има само в София... Странно е, че като напиша нещо, веднага се хвърляте да четете през ред, щото ви е кеф да се заяждате, без дори да вникнете в това, което е написано - дори нямате и идея какво "пускане" значи, или може би всеки има своя, която явно не съвпада с моята. Веднага започват едни анализи, едно чудо, чак започвам да се чудя от къде ги раждате такива. Друг интересен факт е, че съм карала автомобил в много по-големи градове, с много по-големи задръствания, а там абсолютно никой не се държи като задник, както се държат голяма част от шофьорите в България, да не говорим, че всички до един спазват закона, дори ако това им коства часове в задръстване. С огромно съжаление и прискърбие ще кажа, че дори колегите в Румъния са много по-културни шофьори, отколкото българите. И за епилог: на нас все някой ни е крив, лошото е, че очите ни все са извъртяни в чуждата чиния и рядко поглеждаме в своята, за да направим сравнение. Да караш според закона не е мит, а културният български шофьор е на изчезване. Лошото е, че много от вас търкат клавиатурите, за да дрънкат глупости, после цъкат с език на следващата голяма катастрофа, но продължават по същия тертип, защото (явно) самочувствието се гради на това колко добър шофьор си, а мнението на напълно непознат за шофьорските умения е много по-важно от нечий живот. Старанно е как модераторите си траят като се спами яко в някоя тема, в която аз съм писала, да не говорим за изключително арогатното отношение към моето мнение и моята особа, а когато аз кажа нещо, което дори не е на същото ниво на арогантност, веднага получавам предупреждение. А абсолютното им бездействие е двойно по-обиждащо. Странен е живота понякога Yellow_Flash_Colorz_PDT_50 П.П. сори за спамаКоментар за работата на модераторите е недопустим.Ако считате, че някое мнение нарушава правилата на форума и добрия тон, можете да го докладвате.Като сме модератори, не означава, че сме денонощно във форума и четем всяко пуснато мнение на секундата.Модераторски екип на fiat-bg.org
                                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                                Коментар

                                Working...
                                X