Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да се оправи движението в България и да стане нормално?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    При условие,че има хора които ги бърка да си включат фаровете или да си сложа колана,никак и никога няма да се оправи движението в Българиа.При условие ,че няма елементарни неща като толерантност,дисциплина и колегиалност няма как да стане да оправим по-сериозните изходящи от това неща.
    Fiat Brava 1.8 16V GT

    Коментар


      #32
      niko09 написа:
      При условие,че има хора които ги бърка да си включат фаровете или да си сложа колана,никак и никога няма да се оправи движението в Българиа.При условие ,че няма елементарни неща като толерантност,дисциплина и колегиалност няма как да стане да оправим по-сериозните изходящи от това неща.
      Според теб фаровете и коланът са най-големите проблеми в България???? На пътя няма колегиалност или толерантност - има закон, който урежда кой как трябва да се движи.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #33
        ele написа:
        На пътя няма колегиалност или толерантност - има закон, който урежда кой как трябва да се движи.
        Ти не си човек бе, дано никога не те срещна на пътя
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар


          #34
          ele написа:
          niko09 написа:
          При условие,че има хора които ги бърка да си включат фаровете или да си сложа колана,никак и никога няма да се оправи движението в Българиа.При условие ,че няма елементарни неща като толерантност,дисциплина и колегиалност няма как да стане да оправим по-сериозните изходящи от това неща.
          Според теб фаровете и коланът са най-големите проблеми в България???? На пътя няма колегиалност или толерантност - има закон, който урежда кой как трябва да се движи.
          Когато някой ти даде път или спре да ти помогне не е нито едно от двете нали?А за др не са най-големите проблеми на пътя -те са елементарните примери
          Fiat Brava 1.8 16V GT

          Коментар


            #35
            ele написа:
            Според теб фаровете и коланът са най-големите проблеми в България???? На пътя няма колегиалност или толерантност - има закон, който урежда кой как трябва да се движи.
            От фаровете и колана се започва, Ленче. Това иска да каже човека. И съм напълно съгласен с него.А за движението в Ямбол изобщо не си права. Повечето от нещата, които си ги изредила меко казано, не са верни. Че има нарушители - има, но в никакъв случаи не са повече от колкото където и да е било другаде. И тъй като аз съм човек, който пътува много и често из страната, мога да посоча доста места, където движението е много по-хаотично от това в Ямбол, а и шофьорите са много по-недисциплинирани. Пешеходците често минават на червено навсякъде, не само в Ямбол. Но на повечето светофари в града зелената светлина по булевардите е отделна за различните посоки, така че спокойно пешеходците могат да си минат до средата на червено, без да пречат на никой. И аз го правя.

            Коментар


              #36
              niko09 написа:
              ele написа:
              niko09 написа:
              При условие,че има хора които ги бърка да си включат фаровете или да си сложа колана,никак и никога няма да се оправи движението в Българиа.При условие ,че няма елементарни неща като толерантност,дисциплина и колегиалност няма как да стане да оправим по-сериозните изходящи от това неща.
              Според теб фаровете и коланът са най-големите проблеми в България???? На пътя няма колегиалност или толерантност - има закон, който урежда кой как трябва да се движи.
              Когато някой ти даде път или спре да ти помогне не е нито едно от двете нали?А за др не са най-големите проблеми на пътя -те са елементарните примери
              Ако трябва да чакам 15 минути, за да се включа в движението от път без предимство - чакам. Дори и да ми дават път - няма да тръгна, защото вината за евентуална катастрофа ще е моя. Поведението на един шофьор при ПТП също е описано в закона. Ако колата се повреди - имам телефона, ако пукна гума - мога и сама да си я сменя. Освен това предпочитам никой да не спира да ми помага - предвид увеличения брой на изнасилвания и убийства, ако някой спре, определено ще му кажа да се маха, а ако не мога сама - има пътна помощ. Мога да посикам съвет единствено по телефона, както междувременно ми се случи наскоро.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #37
                Има ли качествен контрол, ще има и ред. Друг е въпросът, че основните артерии в София не са предвиждали някога да има толкова много коли. И именно задръстанията са основна причина да се правят нарушения, да се минава през малките улички и т.н.
                NOW: ???
                Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                Коментар


                  #38
                  Immortal написа:
                  ele написа:
                  Според теб фаровете и коланът са най-големите проблеми в България???? На пътя няма колегиалност или толерантност - има закон, който урежда кой как трябва да се движи.
                  От фаровете и колана се започва, Ленче. Това иска да каже човека. И съм напълно съгласен с него.А за движението в Ямбол изобщо не си права. Повечето от нещата, които си ги изредила меко казано, не са верни. Че има нарушители - има, но в никакъв случаи не са повече от колкото където и да е било другаде. И тъй като аз съм човек, който пътува много и често из страната, мога да посоча доста места, където движението е много по-хаотично от това в Ямбол, а и шофьорите са много по-недисциплинирани. Пешеходците често минават на червено навсякъде, не само в Ямбол. Но на повечето светофари в града зелената светлина по булевардите е отделна за различните посоки, така че спокойно пешеходците могат да си минат до средата на червено, без да пречат на никой. И аз го правя.
                  Те всички (почти) вече слагат колани и карат на фарове зимата - ама ефект не виждам да има. Напротив, за последните 3 години убитите по пътищата са над 1000, както е тръгнало, и тази може да скочи над 1000За движението в Ямбол съм абсолютно права, кажи кое не е вярно? Редовно някой изскача без да спре на знак стоп, този, дето маневрираше 7 минути беше точно пред мен, офисът на брат ми е точно зад църквата - всеки ден е едно и също, въпреки, че всеки знае, че полицаите дебнат там почти всеки ден, защото много от колите спират там редовно.
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #39
                    svetkos_ написа:
                    Има ли качествен контрол, ще има и ред. Друг е въпросът, че основните артерии в София не са предвиждали някога да има толкова много коли. И именно задръстанията са основна причина да се правят нарушения, да се минава през малките улички и т.н.
                    Причината са шофьорите, не задръстванията. както казах - единственият начин е да се спазва законът - ако не ви харесва - вървете пеш
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      #40
                      1115 написа:
                      Прав си, но още ме е яд че чаках 15мин. на Сточна гара, а бързах и тия дето ме предредиха са си умряли от кеф.И сега разправят какви са тарикати и как 1000глупака са седяли, а те минали.Дали пък не са прави?
                      В 10ти клас правим класно по литература. Пишем съчинение-разсъждение. Учителката обикаля и дебне за преписващи. Идва при мен и ми казва: "Знам, че преписваш, но не знам как и умирам от яд, че не мога да те хвана. Но щом можеш да си тарикат и затова заслужаваш евала! Не всеки го може!" Колкото до корупцията в КАТ има много лесно решение. Стартова заплата 2000 лв и ежегодно увеличение на същата при доказана ефективност за борба с престъпността и нарушенията по пътищата от страна на полицаят. За сметка на това 20 години затвор ако вземе подкуп, било то и 2 лева. Е, повярвайте ми, тогава полицаите ще са най-изрядните от всички изпълнителни органи, защото ако имат хубава заплата ще направят и навъзможното да си я задържат и няма да смеят да си позволяват рушвети.
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #41
                        ..

                        Нали всички сме сигурни ,че така наречения ,,манталитет,, на пътя се насажда .Със санкции,принуда,глоби и т.н.Когато аз или респективно ти знаеш че са ми ,,подпалили,, задника за едно нарушение от вида на тия коментирани по-горе много лесно става и по веригата.Драстични глоби а не галене.Спри един отворко отнел предимството на един,двама или цяла колона и му говори колкото искаш. Ефект едва ли ще има защото го е направил напълно съзнателно .И след това му заговори с цифри -ама необжалваеми и взети.Когато аз карах курса навремето преминаването на червено и неспиране на знак Стоп беше моментален проверовачен.Само че ти го насрочват след три месеца. Това май си е чиста доза ,,шамар,,.Някой да е против такива шамари? Щото все пак става дума за човешки животи и то много.

                        Коментар


                          #42
                          ele написа:
                          svetkos_ написа:
                          Има ли качествен контрол, ще има и ред. Друг е въпросът, че основните артерии в София не са предвиждали някога да има толкова много коли. И именно задръстанията са основна причина да се правят нарушения, да се минава през малките улички и т.н.
                          Причината са шофьорите, не задръстванията. както казах - единственият начин е да се спазва законът - ако не ви харесва - вървете пеш
                          Е, аз не казвам друго. Именно задръстванията са причината за нервността и действията на шофьорите. Аз, например, за да не седя в задръстване, което ще ми отнеме около 30 мин, за да премина през светофар, заобикалям през улички и си съкращавам времето с 25 минути. А не го правя само аз. Тук не правя нарушения. Но се е случвало да правя и не го отричам. А да не говоря, тук, в София, си има неписани правила на движение. Просто е лудница. Или пълна лудница, както има едно предаване. За друго градове, освен В. Търново, където съм карал също доста, не мога да твърдя нищо.
                          NOW: ???
                          Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                          Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                          Коментар


                            #43
                            crush написа:
                            Колкото до корупцията в КАТ има много лесно решение. Стартова заплата 2000 лв и ежегодно увеличение на същата при доказана ефективност за борба с престъпността и нарушенията по пътищата от страна на полицаят. За сметка на това 20 години затвор ако вземе подкуп, било то и 2 лева. Е, повярвайте ми, тогава полицаите ще са най-изрядните от всички изпълнителни органи, защото ако имат хубава заплата ще направят и навъзможното да си я задържат и няма да смеят да си позволяват рушвети.
                            Плюс хора под прикритие, които им предлагат подкуп. Както казах някои и да взимат 2000 лева ще искат още 1000 да изкарат.
                            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                            Коментар


                              #44
                              ele извади самочувствие само няма да те питам ако няма обхват или батерия и навън е -15 и си насред нищото,дано не се убеждаваш в истината по-трудния начин.И ми е много интересно след като знаеш поведението на един шофьор при ПТП също описано в закона,ти би ли спряла да помогнеш на гърчещите се или разпилени по пътя тела и помниш ли ако си ходила какво учат на курса по първа помощ в БЧК ,защото говориш за закона,а аз ти гововя за чисто човешки качества? А когато някой ти даде път,а ти чакаш помисли дали пак не създаваш предпоставки за ПТП,защото човека зад теб предполага,че ще тръгнеш?
                              Fiat Brava 1.8 16V GT

                              Коментар


                                #45
                                niko09 написа:
                                ele извади самочувствие само няма да те питам ако няма обхват или батерия и навън е -15 и си насред нищото,дано не се убеждаваш в истината по-трудния начин.И ми е много интересно след като знаеш поведението на един шофьор при ПТП също описано в закона,ти би ли спряла да помогнеш на гърчещите се или разпилени по пътя тела и помниш ли ако си ходила какво учат на курса по първа помощ в БЧК ,защото говориш за закона,а аз ти гововя за чисто човешки качества? А когато някой ти даде път,а ти чакаш помисли дали пак не създаваш предпоставки за ПТП,защото човека зад теб предполага,че ще тръгнеш?
                                Toj какво предполага си е негов проблем - трябва да взема решение на база какво казват знаците, маркировката и подобни, а не какво предполага! Ако не съм с предимство и не уважа жеста на някой да ме пусне - не, не създавам предпоставка за ПТП - такава ще има, ако тръгна и някой друг, който се движи по пътя с предимство, не успе да спре, защото не му е и работа да спира и да дава предимство, и създаде такова. Тогава аз ще съм виновна - затова си спазвам закона, дори да се налага да чакам. Пътувала съм при -15 - пътувах от Ямбол до Варна в най-голения сняг преди 2 години, точно в първите дни на януари. Ако бях закъсала - никой нямаше да може да ми помогне, освен специализирана техника. Тогава щях да си седя в колата и да чакам. Колкото за разпилените тела - ми те нямат нужда от помощ, а ако се сещаш, на курса в БЧК ни учиха едно нещо - слагаш пострадалия да легне на една страна, за да не се задуши, ако повръща, и викаш линейка. Като човек, който разбира от медицина, макар и не човешка, абсолютно нищо друго не можеш да направиш. Колкото за стимулите на полицаите: Човек може да живее и с 700-800, но и 2000 може да не му стигнат. Според мен трябва да им се дадат социални предобивки, за да имат стимул да работят и да останат - безплатна детска градина, стипендии за талантливи деца, безплатни почивки и подобни.
                                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                                Коментар

                                Working...
                                X