Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешки, които се допускат по време на шофьорски изпит

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешки, които се допускат по време на шофьорски изпит

    Чета си тук един PDF (www.rta.government.bg/n_uredba/vb/pr8greshki.pdf]html вариант[/url]) от Министерството на транспорта:
    Г Р Е Ш К Икоито се допускат при управление на МПС по време на изпитСистематизация на резултатите от изпит по управление на автомобил
    и в него има следното интересно нещо:
    не реагират на сигналите на другите водача за освобождаване на заеманата лента вслучаите, когато се движат бавно;
    Да не би святкането и свиренето вече да са го уредили в правилника?
    Brava 1.6 16V 103hp

    #2
    Това е измислено от някой некадърен автоучител, по принцип не знам във закона да е уредено да се дава път на автомобили зад теб, но ако си с бавнодвижеща се машина трябва да спреш и да пропуснеш колоната зад теб, това е от колегиалност, а на един учащ се в момента хич няма и да му мине на акъл да пропуска автомобилите отзад. Най-лошото е, че на автоинструкторите също не им прави особенно впечатлене, те гледат да си пазят колата, а не да научат някой как се кара, затова ги учат да се влачат и повечето слагат газ уредби удушени до край за икономия.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      van_dal написа:
      но ако си с бавнодвижеща се машина трябва да спреш и да пропуснеш колоната зад теб, това е от колегиалност,
      Това не е от колегиалност, а е задължително по закон. Също така, ако си бавнодвижещ се по смисъла на закона, трябва да се движиш най-вдясно на платното, но не в лентата за аварийно спиране, а също и да напуснеш магистралата на първия възможен изход, ако си на магистрала.

      Коментар


        #4
        Направи ми впечатление, и че отчитат за грешка - неправилно избиране лентата за движение.Както знаете, в населено място при повече от една лента, водачът сам избира лентата в която да се движи.Движение в най-дясната свободна лента се извършва само извън населените места.На мен ми е направило впечатление, че много от инструктурите не познават добре ЗДвП. Нещо, според мен недопустимо.Но като гледам какво става с купуването на книжки (репортажите по БТВ) от вчера... нищо не ме учудва.Сега ще кажете - от къде знаеш за много от инструктурите - знам, защото съм им преподавал няколко семестъра в едно от двете места, където може да се вземе диплома за инструктор - Колежа към ТУ в Сливен.

        Коментар


          #5
          Ако караш на магистрала с 70 в лява лента и изпреварваш кола която се движи с 60 примерно. Изпреварваш я и продължаваш да караш в лява лента. Зад теб има кола която кара със 130 в лява лента. Той почва да бие светлинни и звукови клаксони, за да ти привлече вниманието и да се махнеш от лявата лента. Предполагам че нещо такова имат в предвид.
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
          -------------------------------------
          1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

          Коментар


            #6
            infirm написа:
            Ако караш на магистрала с 70 в лява лента и изпреварваш кола която се движи с 60 примерно. Изпреварваш я и продължаваш да караш в лява лента. Зад теб има кола която кара със 130 в лява лента. Той почва да бие светлинни и звукови клаксони, за да ти привлече вниманието и да се махнеш от лявата лента. Предполагам че нещо такова имат в предвид.
            От кога започнаха да изпитват на магистрала?А пък въпросният, вместо да се набира на клаксона и светлините, по-добре да се набере на спирачката.....
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #7
              Елена ме е изпреварила. Изпитите 100% се провеждат В населените места.

              Коментар


                #8
                ele написа:
                infirm написа:
                Ако караш на магистрала с 70 в лява лента и изпреварваш кола която се движи с 60 примерно. Изпреварваш я и продължаваш да караш в лява лента. Зад теб има кола която кара със 130 в лява лента. Той почва да бие светлинни и звукови клаксони, за да ти привлече вниманието и да се махнеш от лявата лента. Предполагам че нещо такова имат в предвид.
                От кога започнаха да изпитват на магистрала?А пък въпросният, вместо да се набира на клаксона и светлините, по-добре да се набере на спирачката.....
                Въпросния съвсем правилно ще ти светка и свири. Даже и някой шамар може да ти светне - ако караш със 70 не ти е мястото в най-лявата лента на магистралата.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  #9
                  Lane Staley написа:
                  ele написа:
                  infirm написа:
                  Ако караш на магистрала с 70 в лява лента и изпреварваш кола която се движи с 60 примерно. Изпреварваш я и продължаваш да караш в лява лента. Зад теб има кола която кара със 130 в лява лента. Той почва да бие светлинни и звукови клаксони, за да ти привлече вниманието и да се махнеш от лявата лента. Предполагам че нещо такова имат в предвид.
                  От кога започнаха да изпитват на магистрала?А пък въпросният, вместо да се набира на клаксона и светлините, по-добре да се набере на спирачката.....
                  Въпросния съвсем правилно ще ти светка и свири. Даже и някой шамар може да ти светне - ако караш със 70 не ти е мястото в най-лявата лента на магистралата.
                  Ситуацията е хипотетична, колега, не е нужно да визираш някой, нито да се палиш.
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #10
                    Lane Staley написа:
                    Въпросния съвсем правилно ще ти светка и свири. Даже и някой шамар може да ти светне - ако караш със 70 не ти е мястото в най-лявата лента на магистралата.
                    Къде е упоменато че на магистрала ако съм в най-лявата лента, трябва да се движа с максималната скорост ? Нямам право да съм там, само ако конструктивно не мога да ги развия, а не ако не искам

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Lane Staley написа:
                      Въпросния съвсем правилно ще ти светка и свири. Даже и някой шамар може да ти светне - ако караш със 70 не ти е мястото в най-лявата лента на магистралата.
                      Къде е упоменато че на магистрала ако съм в най-лявата лента, трябва да се движа с максималната скорост ? Нямам право да съм там, само ако конструктивно не мога да ги развия, а не ако не искам
                      не е добре за здравето....
                      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                      Коментар


                        #12
                        Щото чичко "Джип" или леля "мерцедес" ще слезе и ще ме напляска, щото не карам със 130 ли ?

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Щото чичко "Джип" или леля "мерцедес" ще слезе и ще ме напляска, щото не карам със 130 ли ?
                          тц не позна, щото може да се паркираш в някое дърво, примерно, след не особено красива целувка отзад
                          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                          Коментар


                            #14
                            Не знам кой е тоя луд, който ще се блъсне в нещо със скорост от 60 км/ч ? (Все едно със 130 да се блъсне в ммен , а аз се движа с 70) То ако му е толко акъла - дали ще съм в тая лента или в друга - той ако иска да ме блъсне - ще. Ако не иска - няма.

                            Коментар


                              #15
                              Immortal написа:
                              Направи ми впечатление, и че отчитат за грешка - неправилно избиране лентата за движение.Както знаете, в населено място при повече от една лента, водачът сам избира лентата в която да се движи.Движение в най-дясната свободна лента се извършва само извън населените места.На мен ми е направило впечатление, че много от инструктурите не познават добре ЗДвП. Нещо, според мен недопустимо.Но като гледам какво става с купуването на книжки (репортажите по БТВ) от вчера... нищо не ме учудва.Сега ще кажете - от къде знаеш за много от инструктурите - знам, защото съм им преподавал няколко семестъра в едно от двете места, където може да се вземе диплома за инструктор - Колежа към ТУ в Сливен.
                              Самата тема е интересна,но явно си запознат,я разясни как точно се става автоинструктор,че имахме малко спорове с колегите Инъче VAn DAl е прав че учебните коли най-често са напвени умишлено да не вървят много,дори метан и слагат смешниците да пестят от гориво и да не бягат много!Моят съвет е учете се на дизел,но нов дизел По-лесно се кара,по-трудно се гаси Аз карах на дизелов голф 4 тди,хем лесно се кара,хем бяга доста и ако си малко по умен на кръстовище никога няма да ти натиснат спирачката :D защото ще се изнесеш по бързо от реакцията на инструктора Поне моят към края на куърсовете вече като ми имаше вяра спеше почти )))))
                              ex.Мареа ТД100

                              Коментар

                              Working...
                              X