BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо дизелите харчат доста по-малко при пълно натоварване!
Collapse
X
-
BO: Спорът ти за килограми срещу литри е безумен - Нефтохим продават горивата си на тон, а не на литри. Литърът е единица за обем и съответно горивата заемат по-малко или повече обем в зависимост от температурата, но килограм желязо и килограм вълна заемат различен обем, въпреки, че тежат еднакво.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ебаси спора се възрази тук и защо???Дизеловото гориво има по-високо КПД и като разход в ЛИТРИ на брой километри естествено е да е по-икономично!!! Че изчисленията на колегата са грешни е ясно,защото той си прави някакви си там свои сметки без да всички величини предвид...естествено разликата не е 2пъти повече както го дава той... Производиля ясно е опонал на всеки един един автомобил разхода и ако сметнем,че техните сметки дори да има грешка,тя е ЕДНА и СЪЩА за всички двигатели,то тогава разликата не е 2 пъти повече както говори колегата,а е около 1,3 пъти,което от своя страна идва до въпроса кое е по-рентабилно и отговоря е ясен!!! Който изминава много километри на година по-рентабилно е дизеловото гориво,но ако изминава по-малко километри то бензиново ще му е по евтино включвайки в цената и разходите за поддръжка кито при дизела са повече!Лично моя избор е дизел,не защото карам повече,просто 1 това ми попадна като търсех и ми хареса и 2 повече харесвам по-голята мощност на дизела в по-ниски обороти,защото не обичам да карам колата си във високи такива! Всеки има право на своя избор ,но никой не бива да оспорва,че дизела е по-иконочен откъм разход!!!ex.Мареа ТД100
Коментар
-
paralesa написа:ебаси спора се възрази тук и защо???Дизеловото гориво има по-високо КПД и като разход в ЛИТРИ на брой километри естествено е да е по-икономично!!! Че изчисленията на колегата са грешни е ясно,защото той си прави някакви си там свои сметки без да всички величини предвид...естествено разликата не е 2пъти повече както го дава той... Производиля ясно е опонал на всеки един един автомобил разхода и ако сметнем,че техните сметки дори да има грешка,тя е ЕДНА и СЪЩА за всички двигатели,то тогава разликата не е 2 пъти повече както говори колегата,а е около 1,3 пъти,което от своя страна идва до въпроса кое е по-рентабилно и отговоря е ясен!!! Който изминава много километри на година по-рентабилно е дизеловото гориво,но ако изминава по-малко километри то бензиново ще му е по евтино включвайки в цената и разходите за поддръжка кито при дизела са повече!Лично моя избор е дизел,не защото карам повече,просто 1 това ми попадна като търсех и ми хареса и 2 повече харесвам по-голята мощност на дизела в по-ниски обороти,защото не обичам да карам колата си във високи такива! Всеки има право на своя избор ,но никой не бива да оспорва,че дизела е по-иконочен откъм разход!!!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Humppa
Чакай да пуснат и електрически коли, като Шеви Волт например, и тогава спрът ще е не дилема, а трилема :DП.П. Колеги, не спорете и не си чешете клавиатурите, ами си карайте колите и внимавайте по пътищата! Истината винаги има 2 лица
Коментар
-
Тези с газта ще са най-прецакани ако започне да се продава на кг, както се продава газта за битовите бутилки. Те се теглят на кг и събират около 18л, но цената е съвсем различна и като сметнеш колко ти излиза литъра и Горивото я ясно че заема различен обем при различна температура, но разликата не е толкова фатална при количества колкото събират нашите резервоари и влиза в точността на колонката. Разходомерите на цистерните, които превозват горивата до бензиностанциите имат температурен коректор и изчисляват обема при 15 градуса по Целзии, такъв е стандарта.Например зимата температурата в цистерните на бензиностанцията е около 7-8 градуса, а лятото 20-23 градуса. Някой ако може да намери коефициента на разширение за дизела и бензина можем да сметнем за 60л резервоар каква е "далаверата" през зимата и каква "загубата" през лятото.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Някой ако може да намери коефициента на разширение за дизела и бензина можем да сметнем за 60л резервоар каква е "далаверата" през зимата и каква "загубата" през лятото.
Коментар
-
Харесвам дизеловите мотори, но само с турбо, защото обикновено харчат по-малко в градски условия. Но моето предпочитание към бензина се базира на следното - не знам да има спортна кола, която да се кара на дизел. И както се казва - козата си сака пръч. За капризите да не говорим.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
svetkos_ написа:не знам да има спортна кола, която да се кара на дизел.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:svetkos_ написа:не знам да има спортна кола, която да се кара на дизел.ntodorov написа:А 24-те часа на Льо Ман... А ?NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
jenshen73 написа:BO: Спорът ти за килограми срещу литри е безумен - Нефтохим продават горивата си на тон, а не на литри. Литърът е единица за обем и съответно горивата заемат по-малко или повече обем в зависимост от температурата, но килограм желязо и килограм вълна заемат различен обем, въпреки, че тежат еднакво.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар