Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обсъждане на всякакви ситуации, свързани с движението и ЗДП

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Vladim написа:
    pakumba написа:
    и аз мисля,ч е 50 е добра скорост за града, затова и рядко съм в нарущение в град/село. обаче извънградско с тези 40 на места... няма начин да се спазват
    Винаги от ограниченията има някакъв смисъл, стига да се огледате и ще разберете защо! Например по пътя за морето на много места има ограничения 60. Разбира се малко хора ги спазват, но се поставете на място на човек опитвайки се да се включи в движението от крайпътното заведение. С коли пристигащи за 5-6 секунди до вас трудно ще се включите, нали?
    абсолютно е така. тези ограничения са или по кръстовища или около бензиностанции, или пък около кръчми. обаче нали всеку гледа на направи нещо, а че съсипва друго не е важно. като се направи читава отбивка с лента за намаляване и лента за ускорение на излизане ще е по-безопастно. кръстовища пък се правят на места с видимост, а не след завоя и ограничение 40 на завоя. по пътя за варна малко след търново има едно кръстовише, с ограничение 60 мисля/или 40 беше/, широко е, с ленти за обиване з авсички посоки, обаче на близкото дърво има поне 10 некролога! колко по-лесно щеше да бъде вместо ограничения по 40, вместо разширяване на кръстовища, вместо камери с радари и безбраой още инвестиции- просто да се направи магистрала. толкова елементарно и бързо решение на всички проблеми- хората ще са доволни, макар да си плащаме такса, ще стигат по-малко изморени, за по-кратко време и с по-малък разход на гориво. най-важното жертвите ще намалеят с 2/3-ти. не може да караш хората в 21 век, с машини, за които стандарт е да вдигат 100 за 8-10 секунди да карат по селски път 500 км със скорости макс 90, а средната накрая ще излезе 60 сигурно ако се спазва всичко. Това е смешна история, нещо като влака плевен софия, който пътува 180 км 3 часа
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Re: ...

      ele написа:
      karloson написа:
      А защо едно време беше 40, а сега е 50? Защото спирачките на колите станаха по-добри ли?
      Едно време беше 60, не 40.
      Мда, напълно вероятно е да греша... Имам някакви мъгляви спомени от времето когато билетчето за автобус беше 4 ст.
      Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
      Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

      Коментар


        #18
        към автора на темата,ако колко смяташ трябва да са ограничеята в града,120 ли Вярно е,че има места където е смехотворно ограничението,но на повечето от останалите си има прчина...Например някой объл завой дълъг,теб ти се вижда,че лазиш с ограничение от 60,но я питай как е било на тия преди теб минали със 100 и половината излетели през мантинелата! Ограничението за в града си е точно колкото трябва да е!!!
        ex.Мареа ТД100

        Коментар


          #19
          Абе верно ли, че в града ограничението е 50?
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #20

            Коментар


              #21
              Vladim написа:
              pakumba написа:
              и аз мисля,ч е 50 е добра скорост за града, затова и рядко съм в нарущение в град/село. обаче извънградско с тези 40 на места... няма начин да се спазват
              Винаги от ограниченията има някакъв смисъл, стига да се огледате и ще разберете защо! Например по пътя за морето на много места има ограничения 60. Разбира се малко хора ги спазват, но се поставете на място на човек опитвайки се да се включи в движението от крайпътното заведение. С коли пристигащи за 5-6 секунди до вас трудно ще се включите, нали?
              Затова си много прав и това е причината, но пък от друга страна си имаме и закон за дясно стоящия, който също не се спазва. Не знам шофирал ли си по магистрала в друга държава, но там законът абсолютно те задължава да минеш в най-лява лента, когато някой се опитва да се включи в движението от дясната ти страна...
              www.CarProfi-BG.com
              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
              Най-атрактивните цени в София!

              Коментар


                #22
                crush написа:
                Затова си много прав и това е причината, но пък от друга страна си имаме и закон за дясно стоящия, който също не се спазва. Не знам шофирал ли си по магистрала в друга държава, но там законът абсолютно те задължава да минеш в най-лява лента, когато някой се опитва да се включи в движението от дясната ти страна...
                Чакай да не намесваме дясностоящия. Това е за нерегулирани кръстовища. При включване от крайпътно заведение обикновено се включваш в път с предимство. Мисля, че леко бъркаш с една постановка в закона в която при движение по път с две или повече ленти в една посока и автомобили и в двете ленти всяка от които иска да мине в другата ( тази от дясната в лявата и тази от лявата в дясната ) с предимство е този в дясно.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  #23
                  Lane Staley написа:
                  При включване от крайпътно заведение обикновено се включваш в път с предимство.
                  Бе де да знам, ако някой ми каже тук кой е с предимство евала. Знаци на крастовището няма!
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #24
                    Ако няма знаци значи е нерегулирано. В Младост скоро асфалтираха една уличка, но не сложиха знаци. Пътят в който се включва е по-натоварен, но де факто включвайки се на връщане от работа съм дясностоящ. Що заспи ми светкат когато им "отнема предимството" не е истина. Кога ли някой ще ме изтряска Куриозът е, че 30-40 метра по-нататък пак на този път има Т образно кръстовище с промяна на посоката на главния път. Там пък и знаците не помагат. Просто хората смятат за главен пътят с по-малко дупки
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #25
                      Съгласен съм за това, че в някои държави тези, които влизат на магистрала, се пускат от движещите се вече по нея. Дори аз съм го правил това нещо в Германия. Но няма такова правило, което да те задължава да ги пропуснеш. Просто хората мислят с главите си. Ако има такова правило, пуснете линк - явно не съм запознат. Колите, движещи се по Главния път, както в конкретния случай е магистралата, трябва да бъдат пропуснати от тези, които се готвят да се включат в движението. Иначе има неписани правила. :D В квартала има няколко Т-образни кръстовища и трябва да се съобразяваш с колите, движещи се то горната част на Т-то (виждате как е разположено), защото ще те отнесе този, който в случая, без знаци, трябва да те пропусне. Такъв е и случаят, който колегата е посочил на снимката горе. Пък и Околовръстното се брои главен път, а не второстепенен. При нерегулираните кръстовища е мамси джейс. Дори на баш кръстовище съм спирал, за да пропусна дясностоящия и този ме е гледал като мумия...
                      NOW: ???
                      Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                      Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                      Коментар


                        #26
                        svetkos_ написа:
                        Пък и Околовръстното се брои главен път, а не второстепенен.
                        Че от къде на къде требва да знам кое е главан път, аз не знам да има такова определние в закона...Нито е по-широк, нито е по асфалтиран....

                        Коментар


                          #27
                          LiGuru написа:
                          svetkos_ написа:
                          Пък и Околовръстното се брои главен път, а не второстепенен.
                          Че от къде на къде требва да знам кое е главан път, аз не знам да има такова определние в закона...Нито е по-широк, нито е по асфалтиран....
                          А трафикът? Аз така го определям. Пък и пробвай, за да разбереш. Аз обаче не бих.
                          NOW: ???
                          Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                          Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                          Коментар


                            #28
                            Табели за типовете пътища освен магистрала няма така, че дайте да не изместваме темата в друга посока, съсредоточете се в началото! :D А относно дясностоящия, разбира се, че при включване в главен е път това правило няма никакво значение, защото движещите се по основния път имат предимство. Това го знае всяко хлапе!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #29
                              Е аз не съм хлапе и не го знам. Как се определя основен път? Дай некой закон да видя, аз търся ама нещо не намирам. Има само за м/у блокови пространства и гаражи.

                              Коментар


                                #30
                                LiGuru написа:
                                Е аз не съм хлапе и не го знам. Как се определя основен път? Дай некой закон да видя, аз търся ама нещо не намирам. Има само за м/у блокови пространства и гаражи.
                                Виж... първо не ми се рови и второ не за това е темата! Когато от второстепенен път се качваш на първокласен трябва задължително да има поставени знаци относно предимството. За мен специално е въпрос на интуиция и опит, когато трябва да определя дали имам предимство на места, където знаци липсват.
                                Frontera Sport, X20SE март 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X