Vladim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обсъждане на всякакви ситуации, свързани с движението и ЗДП
Collapse
X
-
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Re: ...
ele написа:karloson написа:А защо едно време беше 40, а сега е 50? Защото спирачките на колите станаха по-добри ли?Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
към автора на темата,ако колко смяташ трябва да са ограничеята в града,120 ли Вярно е,че има места където е смехотворно ограничението,но на повечето от останалите си има прчина...Например някой объл завой дълъг,теб ти се вижда,че лазиш с ограничение от 60,но я питай как е било на тия преди теб минали със 100 и половината излетели през мантинелата! Ограничението за в града си е точно колкото трябва да е!!!ex.Мареа ТД100
Коментар
-
deadairplane
-
Vladim написа:pakumba написа:и аз мисля,ч е 50 е добра скорост за града, затова и рядко съм в нарущение в град/село. обаче извънградско с тези 40 на места... няма начин да се спазватwww.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:Затова си много прав и това е причината, но пък от друга страна си имаме и закон за дясно стоящия, който също не се спазва. Не знам шофирал ли си по магистрала в друга държава, но там законът абсолютно те задължава да минеш в най-лява лента, когато някой се опитва да се включи в движението от дясната ти страна...like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Ако няма знаци значи е нерегулирано. В Младост скоро асфалтираха една уличка, но не сложиха знаци. Пътят в който се включва е по-натоварен, но де факто включвайки се на връщане от работа съм дясностоящ. Що заспи ми светкат когато им "отнема предимството" не е истина. Кога ли някой ще ме изтряска Куриозът е, че 30-40 метра по-нататък пак на този път има Т образно кръстовище с промяна на посоката на главния път. Там пък и знаците не помагат. Просто хората смятат за главен пътят с по-малко дупкиlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Съгласен съм за това, че в някои държави тези, които влизат на магистрала, се пускат от движещите се вече по нея. Дори аз съм го правил това нещо в Германия. Но няма такова правило, което да те задължава да ги пропуснеш. Просто хората мислят с главите си. Ако има такова правило, пуснете линк - явно не съм запознат. Колите, движещи се по Главния път, както в конкретния случай е магистралата, трябва да бъдат пропуснати от тези, които се готвят да се включат в движението. Иначе има неписани правила. :D В квартала има няколко Т-образни кръстовища и трябва да се съобразяваш с колите, движещи се то горната част на Т-то (виждате как е разположено), защото ще те отнесе този, който в случая, без знаци, трябва да те пропусне. Такъв е и случаят, който колегата е посочил на снимката горе. Пък и Околовръстното се брои главен път, а не второстепенен. При нерегулираните кръстовища е мамси джейс. Дори на баш кръстовище съм спирал, за да пропусна дясностоящия и този ме е гледал като мумия...NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
LiGuru написа:svetkos_ написа:Пък и Околовръстното се брои главен път, а не второстепенен.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Табели за типовете пътища освен магистрала няма така, че дайте да не изместваме темата в друга посока, съсредоточете се в началото! :D А относно дясностоящия, разбира се, че при включване в главен е път това правило няма никакво значение, защото движещите се по основния път имат предимство. Това го знае всяко хлапе!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
LiGuru написа:Е аз не съм хлапе и не го знам. Как се определя основен път? Дай некой закон да видя, аз търся ама нещо не намирам. Има само за м/у блокови пространства и гаражи.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар