Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се отварят вратите на Браво, Брава и Марея?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    още един на борда, б%х ти, тия хора все едно не са виждали кола...а си смених дръжките специално с марейски, които още по-плавно се движат...не знам, явно проблемът е всеобщ колите си ни познават и само нас ни пускат безпроблемно
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #32
      Ами аз и такива като мен (предполагам) често като трябва да возя някои ме пита "къде ми е дръжката" редовно се случва да се правя на кавалер :D
      fiat coupe 2.0 16V

      Коментар


        #33
        BO написа:
        Хаха, а вие се притеснявате за дръжките, как някой я "сецал" Няма да ви обяснявам, какво е да караш Либра, и някой льольо така да "сеца", че чак започва да прикляка от унасянето в това да отвори вратата.За справка ще поставя и една снимка да видите как изглежда дръжката.За друга справка и на тези, които ще им предстои сблъсък ще кажа, че дръжката се повдига цялата нагоре, а не се отваря, като "стандартна" така да го кажа, тим механизъм като при Брава/о.
        Знаех си!!!ЗНАЕХ СИ! Коментирах с вас колеги, че автомобилният гигант Мерцедес е копирал точно от наще италянки дизайна на дръжките, а сега става ясно. че са копирали дори самия механизъм! А това с приклякането е много яко...егати силата с която някои хора се опитват да отворят вратата си.В тая връзка, но пак ще ви занимая с бравото си: ами принципно дизайна на колата предполага, че основният потребител ще е някой тинейджър или дама...е хуву де как се справят въпросните лица. Може би сме "по-изкривени" и напрегнати и не обръщаме внимание на дребните детайли. И все бързаме...незнам! Иначе ... приклякането му е майката! Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #34
          при мен едвам си отварят пасажерската врата но от ватре,а когато затварят ги предупреждавам да не бласкат вратите затварят се леко -след 2 казване знаят и не ме дразнят

          Коментар


            #35
            Airfan написа:
            При мен има проблем отвътре с предна дясна. Иска доста усилие, за да се дръпне лостчето... Иначе отвън се отварят супер лесно и до сега никой не се е затруднявал, поне при мен.
            Явно това е някаква детска болест, защото и при мен го има същия проблем.
            '01 Fiat Marea HLX Weekend JTD 110
            '01 Citroen Xsara Break 1.6i 16V 109 hp

            Коментар


              #36
              bagercho написа:
              ...Явно това е някаква детска болест...
              Напротив никва детска болест не е ... това си е пенсионерска болест, т.е. поради навъртения километраж смазката при механизмите на бравите по вратите се е спекла и проблема е налице. Нооо тва е технически проблем, който няма нищо общо с емоционалния такъв , който обсъждаме в тази тема. :DДайте идеи за справянето с него...например: инсталиране на мааалки диотчета точно там където би трябвало да се приложи опън и съответно нещо гадно и боцкащо в другия край на ръкохватката. Метода е краен , но и проблема е идиотски.
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #37
                Jimy написа:
                bagercho написа:
                ...Явно това е някаква детска болест...
                Напротив никва детска болест не е ... това си е пенсионерска болест, т.е. поради навъртения километраж смазката при механизмите на бравите по вратите се е спекла и проблема е налице. Нооо тва е технически проблем, който няма нищо общо с емоционалния такъв , който обсъждаме в тази тема. :DДайте идеи за справянето с него...например: инсталиране на мааалки диотчета точно там където би трябвало да се приложи опън и съответно нещо гадно и боцкащо в другия край на ръкохватката. Метода е краен , но и проблема е идиотски.
                Може и по-високо технологично решение . Вграждане на пиезо-елемент от запалка и при опъване на дръжката в задната част да получават едно игрива закачка с тока
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #38
                  Проблема идва от това, че никой от вас не си е правил труда да смаже дръжката. Аз също без проблем си отварях вратите на бравото, но други не могат и като ги смазах сега, дори и по-встрани да хванеш дръжката пак се отваря без проблем и никой не се оплаква.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #39
                    май трябва един курс да мина при теб за смазване на дражки Yellow_Flash_Colorz_PDT_37

                    Коментар


                      #40
                      Проблемът не е в хората, а в дизайна на тези дръжки.Защо никой не е имал проблем с отварянето на вратите на Дедра/Делта? Щото са си старите жигулски дръжки, които се повдигат нагоре целите.За сметка на това пък, всеки, който се е качил веднъж вътре, трудно излиза Дръжките отвътре са така замаскирани, че е трудно човек, който не ги знае къде са да ги забележи. Всеки път се налага да им обяснявам как се отварят вратите отвътре.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #41
                        Сега се сетих, че навремето имах един Москвич 21412, чийто врати трябваше да отварям с две ръце.Пък на Ксарата дръжките също се вдигат целите нагоре и също са много удобни.При тях нямам проблем с пасажерите.
                        '01 Fiat Marea HLX Weekend JTD 110
                        '01 Citroen Xsara Break 1.6i 16V 109 hp

                        Коментар


                          #42
                          Позната работа и при мен. Веднъж дадох ключа от колата на една приятелка която си беше забравила чантата вътре. И докато си пия количката в кафето се обръщам и гледам как с приклякане и много напъване се опитва да ми изкърти дръжката на врата-та... . Отидох и отворих. Аз общо взето хората който ги возя често или аз им отварям или им предавам кратък инструктаж как се отваря врата-та.Колкото до копченцата, много се дразня когато някой се качи и почне да щтрака копчето за стъклото. Безцелно. Просто си движи пръстите човека.
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
                          -------------------------------------
                          1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

                          Коментар


                            #43
                            сажалявам че бягам от темата,но мойто пунто стана за пребоядисване от тва трескане.и на мене ми се отварат и затваратс 1-ин пръст,но тез хамали дет воза ми е.......а майката на вратите.Вече почнаха да ми скарцат и корите от ватре
                            Drive or Die!

                            Коментар


                              #44
                              Решението ми дойде в главата внезапно. Прецакваме механизна на колана на човека до нас. Който тресне вратата ускоряваме до 60-70 и небиваме спирачки. После на срещите на форумите ще си показваме кой колко следи от зъби има на таблото!
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
                              -------------------------------------
                              1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

                              Коментар

                              Working...
                              X