Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се отварят вратите на Браво, Брава и Марея?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се отварят вратите на Браво, Брава и Марея?

    Първо искам да се извиня за идиотската тема, но проблема живо ме интересува! И така: моля ви споделете, какви са ви наблюденията относно отварянето на коя да е врата при Браво, Брава или Марея.Аз лично отварям с един пръст и без всякакво усилие коя да е врата. То при мен са две де, но шофьорската , както и пасажерската се отварят мнооого лесно. ОБАЧЕ всеки,който се е опитвал да влезе и да го повозя по един или друг повод - имам чувството, че щи откърти цялата врата! Дърпането е неистово и придружено с отчаяни гримаси. Наблюдава се също значително поклащане на автомобила. В крайна сметка бивам обвинен,че не съм отключил или че е счупено нещо! Много се ядосвам и добре, че ръкохватката е здрава...засега, ами после ?!!!Интересно ми е дали и при вас е така !?
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    Обясни им на тези които ти клатят цялата кола когато отварят ,че дръжката не се дърпа цялата ами само в тази част която е по-близо до задната врата и помоща с палец който е опрян на мястото за патрона е препоръчителна.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Аз лично нямам проблем с отварянето, нито някой се е оплаквал. Виж, доста често пищят, защото ги хваща ток Всъщност проблем с отварянето нямам, но откачам когато ми блъскат вратата. 3-4 месеца се обучавахме с приятелката ми как се затваря и КАК НЕ СЕ затваря.

      Fiat Bravo T-Jet 120

      Коментар


        #4
        С шофьорската нямам проблем, на другата се откъсна ръкохватката от вътрешната част и сега е вързана с един тел за едно зъбче :D и се отваря по лесно от преди.
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Обясни им на тези които ти клатят цялата кола когато отварят ,че дръжката не се дърпа цялата ами само в тази част която е по-близо до задната врата и помоща с палец който е опрян на мястото за патрона е препоръчителна.
          Иначе точно като колегата - всички дърпат, сецат, не могат да си отворят та трябваше да се пресягамдаже от време на време. Ама явно не са наясно, щото и аз си отварях само с показалец и без никакво усилие.
          Ex Fiat 126P
          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
          Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
          Alfa Romeo 147 1.6 TS
          Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

          Коментар


            #6
            Нямам проблеми с отварянето отвън, както и със затварянето, защото съм ги регулирал добре. Но имам малък проблем с предна дясна врата... Понякога механизма за заключване явно от дупките мръдва и вратата се заключва сама без палеца да е слезнал до долу.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Tornado е абсолютно прав, но кой автомобил не е конструиран по същия начин. Единствено на жигулитата и другите подобни се повдига цялата дръжка...а и на пежото. На новите мерцедеси забелязах, че въпреки конструкцията на ръкохватката, която копира 1:1 нашата се повдига цялата!Ами незнам трябва да кавалерствам винаги и на всички явно, което не е лошо. Или пък да провеждам инструктаж. В крайна сметка, като ги откъртят тея дръжки ще ги махна нацяло и ще сложа магнитни! И тогава само с потглед...няма да има клатене, поне не от този досаден и много гаден за мен проблем!п.п. ужасно добре са ми регулирани...щом пет годишният ми син, след едно показно си отваря кат пич
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                Re: Как се отварят вратите на Браво, Брава и Марея?

                Jimy написа:
                Първо искам да се извиня за идиотската тема, но проблема живо ме интересува! И така: моля ви споделете, какви са ви наблюденията относно отварянето на коя да е врата при Браво, Брава или Марея.Аз лично отварям с един пръст и без всякакво усилие коя да е врата. То при мен са две де, но шофьорската , както и пасажерската се отварят мнооого лесно. ОБАЧЕ всеки,който се е опитвал да влезе и да го повозя по един или друг повод - имам чувството, че щи откърти цялата врата! Дърпането е неистово и придружено с отчаяни гримаси. Наблюдава се също значително поклащане на автомобила. В крайна сметка бивам обвинен,че не съм отключил или че е счупено нещо! Много се ядосвам и добре, че ръкохватката е здрава...засега, ами после ?!!!Интересно ми е дали и при вас е така !?
                И аз съм придобил навика да отварям вратата на Мареата с един пръс , незнам просто навик. Лесно и безпроблемно се отварят и четирите врати :D А тези които казваш че прилагат някакви неистови усилия , предимно се возят в немски коли които малко от тях могат да се похвалят с такова леко отваряне на вратите. Визирам Голф 3 Пасат 2-3 и други които изискват вече бих казал усилие и ако се прилага такова усилие редовно на нашите коли на дали ще им издържат дръжките Доста са груби в действията си такива хора , те самите не се усещат че това което го правят е грубо а са го възприели като нещо нормално за отваряне на "кола". Съвет , на такива люде по-добре им отворете вратата за да се почустват специални отколкото да ви счупят дръжките. И аз качвам подобни личности и съм забелязъл и друг навик да блъскат силно вратите , но аз не пропускам да направя забележка че тези врати се затварят леко не е като на Голф
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  аз съм забелязъл, че много хора явно неволно дърпат дръжката малко нагоре при орваряне и от там идват проблемите
                  Fiat Bravo SX 1.4 12V

                  Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
                  Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

                  Коментар


                    #10
                    И при мен на няколко пъти да ми откачат дясната врата. Когато им покажа как се прави - няма проблем.
                    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                    Коментар


                      #11
                      BolgAryan написа:
                      3-4 месеца се обучавахме с приятелката ми как се затваря и КАК НЕ СЕ затваря.
                      Същата история... Иначе при мен понякога седят и ме чакат да им отключа вратата, за да си отворят - А КОЛАТА БЕШЕ С ЦЕНТРАЛНО И СЕ ЧУВАШЕ ДОРИ. И като им кажа - отключено е, влизай, ме гледат тъпо. И аз на свой ред изпробвах, но всичко си беше ОК. И двете врати на бравока си се отваряха безпроблемно и леко. Никога не съм имал проблем с тях.
                      NOW: ???
                      Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                      Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                      Коментар


                        #12
                        Хехе аз си дърпам лекичко с цяла ръка, пасажерите също, но с отварянето отвътре и на вратата на багажника си е приключение.Който не знае как се отваря багажника натиска ключалката и естествено нищо не става.Като им кажа пек да дръпнат нагоре не натискат бравата да се открехне и пак нищо не става.Пък когато майками затваря вратите имам чувството, че ще хлътнат навътре.Толкова силно ги затваря.
                        '01 Fiat Marea HLX Weekend JTD 110
                        '01 Citroen Xsara Break 1.6i 16V 109 hp

                        Коментар


                          #13
                          Jimy, жена ми така и не се научи да отваря, която и да е врата на колата. Имам колега, който возя от време на време - той е същия. С други хора проблеми нямам.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #14
                            на мойта мареа си отварям без проблем,но жена ми дори,която често се вози,не може да си отвори пасажежската врата...аз винаги отварям без кой знае какви усилия,но който и да качвам дърма като хамал,аман от тъпигьоси
                            ex.Мареа ТД100

                            Коментар


                              #15
                              Значи проблема е ГЛОБАЛЕН! Жалко за иначе удобните дръжки на Бравото. При алфите бяха железни май...ще трябва да се направи някаква замяна може би. Лошото е ,че дори и с достатъчно изчерпателен инструктаж някои хора са си кьопави и се опитват да изтръгнат ръкохватката. Затова колеги бъдете кавалери!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар

                              Working...
                              X