popara801 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Целогодишно на фарове...
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
popara801 написа:Аз съм абсолутно ЗА карането на фарове през деня.Когато изпреварваш даден автомобил,колата която идва отсреща се вижда много по-добре ако е с вклу4ени светлини и растоянието до нея се преценя по-правилно.А в тази ситуация са станали доста 4елни сблъсъциВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Абе защо не престанете - явно не ви се кара на включени къси, не го правете. Недейте обаче да отричате прости истини - мозъкът, такъв надявам се няма да оспорите, че притежавате, реагира на дразнения. Светлините са дразнители. Дали вие го осъзнавате или не е едно, но мозъкът ви е реагирал на дразнението, отбелязал си го е. Аз ще карам със светнати фарове точно защото разчитам вашият мозък да отбележи, че съм отсреща. Вие като не искате не включвайте светлините, някой мозък няма да ви различи през маранята, поради това, че автомобилът ви се слива на фона зад вас или по друга причина. А, един куриозен случай - имам познат с Пасат комби, когото са блъскали 3 пъти ( да, точно 3 пъти ) "изотзадзе", на кръстовища, като и трите пъти обяснението е било "Не те видях" Днес дадох 1,79 лв за 5 крушки за задните светлини. :Dlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Не е там въпроса дали Ни се кара или не а практичността на това в целогодишен план.Щом се узакони това няма мърдане, до тогава Аз поне смятам през лятото да шофирам само във вечерните и сутрешни часове с намалена видимост с включени светлини.А между другото какви са тези крушки Колега за по 0.36 лв. ?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Lane Staley дава най-яркият пример за кретения при който дори полицейски буркан да има включен - кретените пак ще се блъснат. И на мен ми се е случвало да ми отнемат предимство, да видя, че го праеят и да намаля или спра за да не блъсна кретена. След това да го настигна и преди да му разбия устата оня казва "Съжалявам колега, не те видях"... Проблемът е, че кретенията в тази си форма е трудна за диагностициране и книжки се дават както да си купим семки. Има твърде много шофьори, които все още живеят през 60те години на миналия век - когато по пътищата на големите градове е имало 100 автомобила, а по извънградските - още толкоз. В момента катастрофи стават заради разни супермени, безсмъртни, които слагайки си спортно гърне ремус, лепенки МОМО и спортни волани решават, че колите им са за да карат с 200 по магистралите вместо да спортуват на писти или специално отцепени за целта пътни отсечки, катастрофи стават и заради това, че същите тия безсмъртни и/или техни роднини/потомци се качват зад волана с кръв в алкохола и пътьом отсичат по 2-3 дървета, ако междувременно не убият и някой невинен - пресни/ярки примери са Максим Ставийски, който едва не канонизирахме и най-свежият случай треньора на Спартак Варна. Хора, които имат съвест или ги е страх от нещо (мен например много ме е страх от смъртта и болката - опитвам се максимално да се пазя и от двете) се стараят да не допускат малоумни изцепки по пътищата, но има твърде много хора, които са хронично болни от безотговорност. В семейството на жена ми има два такива индивида - единият е брат и, който преди 6 години катастрофира с мотор - в рамките на града, през деня със 150км/час - 200 метра влачи една баба, след това 200 метра се сурка по гръб и накрая загриза един метален стълб. Жив е, но не прилича на себе си, въпреки усилията на хирурзите. Другият е братовчеда на жена ми - с много малко кръв в алкохола, без шофьорска книжка (никога не е имал) се качва на семейният Golf 2 и се нацепва в нищо неподозиращо дърво - Жив е, но е като мушкато от кръста надолу... Който както иска да го разбира - ако задължат да караме с каска и предпазна жилетка (не жълтата, а предпазна) ще карам - аз имам един живот и съм АБСОЛЮТНО убеден, че няма как да натисна Undo и да се върна преди фаталният удар. За това си шофирам с колан и включени къси светлини. Винаги... Въпрос на избор е и на малко отговорност.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
deadairplane
-
Винаги карам на къси светлини. Наскоро крушката на фара започна да топи пластмасата на фара и няколко дни карах на загасени светлини. Но го оправих и сега само на къси. Мен лично ми се е случвало да тръгна да се изнасям от кръстовище и да не видя кола с по-тъмен цвят. Или да тръгна да изпревам и тъкмо да настъпя колата и да изрежа този който съм решил и виждам че същност пътя не е чист. Пък крушката струвала 5-6 лева... . Когато срещу някой лети Мерцедес или BMW (защото най-вероятно ще е това) който не го е видял, то този някой ще се замисли дали тези 5-6 леваса му били скъпи... но ще е късно!Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
-------------------------------------
1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!
Коментар
-
deadairplane написа:jenshen73 написа:...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
На кривата ракета, космосът и пречи. Ако искате да видите другите, трябва да карате, не да слушате музика, да говорите, да зяпате мадамите по тротоара, да сте две отворени очи, а не наполовина заспали и прочие. Аз как успявам да ги видя?Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:На кривата ракета, космосът и пречи. Ако искате да видите другите, трябва да карате, не да слушате музика, да говорите, да зяпате мадамите по тротоара, да сте две отворени очи, а не наполовина заспали и прочие. Аз как успявам да ги видя?Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
-------------------------------------
1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!
Коментар
-
ele написа:На кривата ракета, космосът и пречи. Ако искате да видите другите, трябва да карате, не да слушате музика, да говорите, да зяпате мадамите по тротоара, да сте две отворени очи, а не наполовина заспали и прочие. Аз как успявам да ги видя?
Коментар
-
ele написа:На кривата ракета, космосът и пречи. Ако искате да видите другите, трябва да карате, не да слушате музика, да говорите, да зяпате мадамите по тротоара, да сте две отворени очи, а не наполовина заспали и прочие. Аз как успявам да ги видя?The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
jenshen73 написа:Lane Staley дава най-яркият пример за кретения при който дори полицейски буркан да има включен - кретените пак ще се блъснат. И на мен ми се е случвало да ми отнемат предимство, да видя, че го праеят и да намаля или спра за да не блъсна кретена. След това да го настигна и преди да му разбия устата оня казва "Съжалявам колега, не те видях"... Проблемът е, че кретенията в тази си форма е трудна за диагностициране и книжки се дават както да си купим семки. Има твърде много шофьори, които все още живеят през 60те години на миналия век - когато по пътищата на големите градове е имало 100 автомобила, а по извънградските - още толкоз. В момента катастрофи стават заради разни супермени, безсмъртни, които слагайки си спортно гърне ремус, лепенки МОМО и спортни волани решават, че колите им са за да карат с 200 по магистралите вместо да спортуват на писти или специално отцепени за целта пътни отсечки, катастрофи стават и заради това, че същите тия безсмъртни и/или техни роднини/потомци се качват зад волана с кръв в алкохола и пътьом отсичат по 2-3 дървета, ако междувременно не убият и някой невинен - пресни/ярки примери са Максим Ставийски, който едва не канонизирахме и най-свежият случай треньора на Спартак Варна. Хора, които имат съвест или ги е страх от нещо (мен например много ме е страх от смъртта и болката - опитвам се максимално да се пазя и от двете) се стараят да не допускат малоумни изцепки по пътищата, но има твърде много хора, които са хронично болни от безотговорност. В семейството на жена ми има два такива индивида - единият е брат и, който преди 6 години катастрофира с мотор - в рамките на града, през деня със 150км/час - 200 метра влачи една баба, след това 200 метра се сурка по гръб и накрая загриза един метален стълб. Жив е, но не прилича на себе си, въпреки усилията на хирурзите. Другият е братовчеда на жена ми - с много малко кръв в алкохола, без шофьорска книжка (никога не е имал) се качва на семейният Golf 2 и се нацепва в нищо неподозиращо дърво - Жив е, но е като мушкато от кръста надолу... Който както иска да го разбира - ако задължат да караме с каска и предпазна жилетка (не жълтата, а предпазна) ще карам - аз имам един живот и съм АБСОЛЮТНО убеден, че няма как да натисна Undo и да се върна преди фаталният удар. За това си шофирам с колан и включени къси светлини. Винаги... Въпрос на избор е и на малко отговорност.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
[quote="infirm"] На теб не ти ли се е случвало да караш вечер и да осветиш с фаровете някой велосипедист? В този момент отразителните лепенки по колелото се виждат и ти го заобикаляш! Ако тези лепенки ги няма пак ще го видиш, но когато си много близо! Същото е и за фаровете през деня. [quote]Не е същото - няма нищо общо дори между двете ситуации.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар