Vladim, къде бе човек прочете, че отричам и не слагам колан. Изчети всичко от начало до край за да разбереш каква е темата. Четеш избирателно. Мой съвет е да прочетеш само изреченията ми с главни букви от постовете ми. ПС: Вече съм сигурен, че само автора на темата Karloson и Style 34 кореспондират със същинската тема.Vladim, jenshen, Trace, ако сте останали с убеждението, че толерирам непоставянето на колани се извинявам. Може би не съм бил достатъчно ясен. Убедих се, че във форум полемика не може да се води и никой не чете от начало до край.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо коланът е задължителен? (Размисли от един блог)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ilko-gd написа:Колега ici като гледам аватара ти явно се занимаваш със автомобилни състезания и можеш да сравниш колана във стандартна кола с този в състезателна. Пък и малко е неуместно сравнението според мен.Колегата ntodorov е прав за темата. Моето мнение го казах в първия си пост - 10лв без никакви точки мисля че е приемливо решение и за двете страни, всеки сам да си реши дали да сложи колан.Колега peho блъсна ме един безсмъртен с бус и добре че съм пълно спокойствие, не някаква паника та намалих до колкото можах силата на удара та не се размазахме тотално. Донякъде овладях поднеслата кола. Тогава не бях защипал колана и ме дръпна към седалката и това ми ограничи силно движенията с ръцете. Иначе интересното е че за моят мозък всичко стана като на забавен кадър, все едно сме се удряли 10 мин, а реално са минали секунди. Това че ти минават моменти от живота пред очите също е вярно.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Владим, по-новите коли използват системи за самонатягане на коланите, пиропатрони и прочие - по този начин колана освен, че се заключва, притиска и тялото до седалката, като обира луфта и предпазва от вторичен, камшичен или както искаш го наречи удар, също така удар във въздушната възглавница и изхлузване на колана
Коментар
-
jenshen73 написа:Ще ти отговоря само с една дума, надявам се да я схванеш, но ако не успееш ще затвърдиш мнението ми за теб: ОБЩЕСТВО!The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Kuku написа:Владим, по-новите коли използват системи за самонатягане на коланите, пиропатрони и прочие - по този начин колана освен, че се заключва, притиска и тялото до седалката, като обира луфта и предпазва от вторичен, камшичен или както искаш го наречи удар, също така удар във въздушната възглавница и изхлузване на коланаFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
style34 написа:jenshen73 написа:Ще ти отговоря само с една дума, надявам се да я схванеш, но ако не успееш ще затвърдиш мнението ми за теб: ОБЩЕСТВО!A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Vladim написа:ntodorov написа:Vladim, къде бе човек прочете, че отричам и не слагам колан...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ilko-gd написа:Колега ici като гледам аватара ти явно се занимаваш със автомобилни състезания и можеш да сравниш колана във стандартна кола с този в състезателна. Пък и малко е неуместно сравнението според мен.Колега peho блъсна ме един безсмъртен с бус и добре че съм пълно спокойствие, не някаква паника та намалих до колкото можах силата на удара та не се размазахме тотално. Донякъде овладях поднеслата кола. Тогава не бях защипал колана и ме дръпна към седалката и това ми ограничи силно движенията с ръцете. Иначе интересното е че за моят мозък всичко стана като на забавен кадър, все едно сме се удряли 10 мин, а реално са минали секунди. Това че ти минават моменти от живота пред очите също е вярно.
Коментар
-
@style34: Ако си наистина на 34 - срамота за което @ntodorov: Не трябва да съществува ИЗБОР в употребата на обезопасителен колан, не трябва да съществува и "поносима" глоба. Според мен - в България глобата за непоставен колан трябва да е както в Португалия - 600евро. Ако пък глобите и актовете за превишена скорост са съизмерими със световните нива - ще е още по-добре.Капачките на очите в аватара са ми МНОГОСЛОВНИ, но жалко, че нито съм Темида, нито имам тапи в ушите. И чета всички мнения изцяло. Специално ntodorov желае свободен избор. Същият свободен избор го искат и тези, които карат без книжки, без винетки и без гражданска отговорност. За нещастие - твърде много свободни избори има в тази държава. За нещастие - твърде много пътно-транспортна смърт също.П.П. След като някой доста по-мъдър от нас е преценил, че в градовете скоростта трябва да е 50, по магистрала 120, а извънградско 90 - значи това са ПРАВИЛНИТЕ скорости. Преценени са по много фактори, а не защото колите ни са били по-маломощни или защото каруците са били в повече...Също така всички мерки за ограничаване на шофьорските свободи се взимат за да се ограничат смъртните случаи по пътищата. А увеличението на същите в статистиката се дължи на факта, че с всяка година шофьорите и автомобилите по пътищата се увеличават, но и също защото Българите не обичаме ограниченията и условията. В събота бях малко извън града - в отсечка с максимална скорост 90 - ме изпреварваха автомобили с на 120...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:@style34: Ако си наистина на 34 - срамота за коетоThe awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар