Ами че то норми има определени, да видим кога ще се сетят чантаджиите и от това да започнат да си пълнят гушите Само се надявам да е по-скоро, че ми е писнало от пишман-шумахери. Колкото до оригиналните REMUS, те не вдигат патардия, а променят звука така че да звучи респектиращо и приятно, а не дразнещо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
как стои въпроса със спортните гърнета ?
Collapse
X
-
Да съживя една стара тема и да попитам няколко въпроса .. ? Монтирах си спортно гърне не е някво огромно грозно и т.н. просто никелирано малко по голямо от заводското , но ми се струва , че колата доста ръмжи нямам катализатор имам само 1 средно гърне и крайното ? Какви съвети имате какви са тия клапи ? И ако трябва да се монтира резонантно гърне къде и колко голямо трябва да е ? Веднага след колектора или след 2-рото гърне ? Аз си мисля ,че преди 1-вото средно гърне демек след колектора ? Какви ползи и минуси може да има ? Искам да намаля шума , но също и да не спъвам двигателя ... ,четох някви простотии понеже не разбирам и пише , че можело да ти " запуши " колата и върви по зле след монтирането на резонантното гърне ? ? http://shopix.bg/img/products/orig/3...1616890285.jpg абсолютно същото си монтирахFiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
bubachko
Резонаорното гърне се слага там където е седял катализатора, но разликата е минимална, да не казвам никаква. На 3 коли съм сменял катализатор с тръба, едната имаше и резонаторно по едно време преди тръбата... така че от резонаторното няма смисъл за намаляване на шум.А като цяло, малко ми е хикс положението ти, хем слагаш спортно гърне за да ръмжи, хем искаш да намалиш шума...Относно началото на темата - ДА, могат да те спрат от движение за силен шум. Мен са ме спирали, верно си беше за повреда в колектора от едни дупки, пишат ти акт, лепват ти лепенка "Спрян от движение" и почваш да се разправяш.... Тогава си говорехме с катаджията, специално за гърнетата и ако е по-шумно те спират като стой та гледай
Коментар
-
за което се извинявам, но ми е интересно следното!Предвид последното изречение на колегата по-горе. Ако спират автомобилите за шумни ауспуси, защо не спират и мотоциклетите ? Всичките пистарки са с "ремуси", почти всички големи мотори от типа "чопър" пък са с отворени генерации и буквално цилиндрите се празнят на вън. И последно модата при така наречените скутери в момента е да си монтират пърпореща генерация. Тях ги пропускат, а автомобилите с правена генерация ги спират ... защо?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
bubachko
Jimy написа:за което се извинявам, но ми е интересно следното!Предвид последното изречение на колегата по-горе. Ако спират автомобилите за шумни ауспуси, защо не спират и мотоциклетите ? Всичките пистарки са с "ремуси", почти всички големи мотори от типа "чопър" пък са с отворени генерации и буквално цилиндрите се празнят на вън. И последно модата при така наречените скутери в момента е да си монтират пърпореща генерация. Тях ги пропускат, а автомобилите с правена генерация ги спират ... защо?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар