Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как стои въпроса със спортните гърнета ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Ами че то норми има определени, да видим кога ще се сетят чантаджиите и от това да започнат да си пълнят гушите Само се надявам да е по-скоро, че ми е писнало от пишман-шумахери. Колкото до оригиналните REMUS, те не вдигат патардия, а променят звука така че да звучи респектиращо и приятно, а не дразнещо.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #77
      Да съживя една стара тема и да попитам няколко въпроса .. ? Монтирах си спортно гърне не е някво огромно грозно и т.н. просто никелирано малко по голямо от заводското , но ми се струва , че колата доста ръмжи нямам катализатор имам само 1 средно гърне и крайното ? Какви съвети имате какви са тия клапи ? И ако трябва да се монтира резонантно гърне къде и колко голямо трябва да е ? Веднага след колектора или след 2-рото гърне ? Аз си мисля ,че преди 1-вото средно гърне демек след колектора ? Какви ползи и минуси може да има ? Искам да намаля шума , но също и да не спъвам двигателя ... ,четох някви простотии понеже не разбирам и пише , че можело да ти " запуши " колата и върви по зле след монтирането на резонантното гърне ? ? http://shopix.bg/img/products/orig/3...1616890285.jpg абсолютно същото си монтирах
      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

      Коментар


        #78
        Резонаорното гърне се слага там където е седял катализатора, но разликата е минимална, да не казвам никаква. На 3 коли съм сменял катализатор с тръба, едната имаше и резонаторно по едно време преди тръбата... така че от резонаторното няма смисъл за намаляване на шум.А като цяло, малко ми е хикс положението ти, хем слагаш спортно гърне за да ръмжи, хем искаш да намалиш шума...Относно началото на темата - ДА, могат да те спрат от движение за силен шум. Мен са ме спирали, верно си беше за повреда в колектора от едни дупки, пишат ти акт, лепват ти лепенка "Спрян от движение" и почваш да се разправяш.... Тогава си говорехме с катаджията, специално за гърнетата и ако е по-шумно те спират като стой та гледай

        Коментар


          #79
          Бях чел тук разни теми преди някой си колега е сложил спортно гърне но е сложил 1 или 2 резонатора и премахва гадното бучене във ниските примерно до 2500 оборота
          Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
          Ex.Bravo 1997 1.8 GT

          Коментар


            #80
            за което се извинявам, но ми е интересно следното!Предвид последното изречение на колегата по-горе. Ако спират автомобилите за шумни ауспуси, защо не спират и мотоциклетите ? Всичките пистарки са с "ремуси", почти всички големи мотори от типа "чопър" пък са с отворени генерации и буквално цилиндрите се празнят на вън. И последно модата при така наречените скутери в момента е да си монтират пърпореща генерация. Тях ги пропускат, а автомобилите с правена генерация ги спират ... защо?
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #81
              Jimy написа:
              за което се извинявам, но ми е интересно следното!Предвид последното изречение на колегата по-горе. Ако спират автомобилите за шумни ауспуси, защо не спират и мотоциклетите ? Всичките пистарки са с "ремуси", почти всички големи мотори от типа "чопър" пък са с отворени генерации и буквално цилиндрите се празнят на вън. И последно модата при така наречените скутери в момента е да си монтират пърпореща генерация. Тях ги пропускат, а автомобилите с правена генерация ги спират ... защо?
              Или не им се занимава, или те самите не знаят имат ли право или не да ги спират... друго обяснение нямам, но и мен много ме дразнят. Зарежи пистарките, ама някой чопър като се изреже и напуска алармите по улицата, направо ми се къса сърцетоЕдна история: Едно време на Типо-то исках и аз да слагам такова, един авер ми го подари неговото старото. Един майстор в квартала като му казах, погледан генерацията, вика - дай да ти запуша всичките дупчици (беше зле тогава), да покараш 2-3-5 дена така, а ако после още искаш - ще го сложим спортното. Запуши ги, покарах, открих, че касетофона пуска музика и на под 10-та степен, започнах да чувам мотора как мърка, да си говорим с пътниците без да си викаме (особено тези отзад)... Гърнето така и му го подарих, а аз повече за шумна генерация не ща и да чувам, даже ходя образно казано редовно, за да проверявам не може ли да е поправи ако ми се стори, че е променен звука към по-силно...

              Коментар

              Working...
              X